PorscheHD Mancave. MINI HIFI kan groots klinken!! Muziek is mijn medicijn!

Started by PorscheHD, July 20, 2018, 18:55:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kerkhoffd

Wat xlr8 voorstelt zou ik serieus overwegen. Sonos connect achter de versterker. Zeker als je die digitaal kunt aansluiten op de Marantz geen gekke gedachte. Geen hi-res bestanden, dat dan weer niet, maar wel alle bedieningsgemak, een prima interface en toegang tot alle streamingdiensten en internetradio die je je wenst.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

PorscheHD


xlr8

Je zal er vast met H&C wel uitkomen en mocht dat niet zo zijn en je gaat verder met de huidige Marantz denk dan aan onderstaand plaatje  :colgate:


Richi

Rustig je Marantz verkopen en gaan sparen voor een Naim Uniti Atom. Word je helemaal gelukkig. Je bent van harte welkom om hier te komen luisteren (omgeving Arnhem).  ::)
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

PorscheHD


PorscheHD

Helaas nog niet binnen,  :nopompom: ben zo benieuwd hoe die klinkt...... O0 inmiddels al een week geen geluid dus tegenvallen kan niet haha  :clapping:

Exxar

En wat komt er nu eigenlijk in de plaats? Ik heb net het topic diagonaal doorgelezen, maar er zijn op korte tijd al zoveel toestellen gepasseerd...

Als streamer was ik een tijdje geleden een toestel op basis van een raspberry pi tegengekomen (kickstarter project?) met ingebouwd touchscreen en ess sabre dac. Ik dacht dat een aantal mensen hier op het forum er zo eentje hadden. Misschien is dat ook eens het bekijken waard?

En anders de Bluesound Powernode, die je in het kastje zet achter gesloten deuren ;-)

PorscheHD

Puoneer NC50dab heb er goeie dingen over gelezen dus verwacht dat dit prima naar mijn smaak zal zijn. Over alle andere opties die je noemt. Allemaal al gehad wil gewoon alles in 1 aparaat zolang ik een huiskamer set heb.

Exxar

Tja, dan is het lijstje met mogelijke oplossingen redelijk beknopt.
Ik ben benieuwd wat je van de Pioneer gaat vinden.

PorscheHD

Voorlopig moet ik even geduld hebben want Pioneer gebeuren was overgenomen dus is een beetje een rommeltje daar momenteel waardoor de levering wat lang duurt.... :nopompom:

PorscheHD

Helaas nog steeds wachten, wat zal die goed klinken! De Marantz is al een paar weken weg dus zit al even zonder muziek  :nopompom:

Als het goed is...... komende week dan eindelijk hier.  :huh2:

Overigens ligt alle blaam bij Pioneer en niet H&C. Het is even een verschrikking kwa leveren daar bij Pioneer......

PorscheHD


xlr8

...en zoals verwacht staat ie weer in de marktsectie  :D
Ik heb iig een weddenschap gewonnen  :headbanging:

En wat wordt het nu?


H&C Hifi

Quote from: xlr8 on November 17, 2018, 01:59:52
...en zoals verwacht staat ie weer in de marktsectie  :D
Ik heb iig een weddenschap gewonnen  :headbanging:

En wat wordt het nu?

Een pm7005 incl streamer ;)

Siddartha

Quote from: HcHifi.nl on November 17, 2018, 20:11:14
Een pm7005 incl streamer ;)

Zijn die wél leverbaar? [emoji12]

Anders had ik die ook wel gekocht i.p.v. de Pio set [emoji23]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Ralf67

Check de markt  :D

Nog wel dezelfde luidsprekers ?


PorscheHD


xlr8

Helder verhaal  :)

Een aantal mensen hadden je dat eerder ook geadviseerd om er een losse streamer bij te zetten en het is dan ook fijn om te lezen dat je dit voordeel nu zelf ondervonden hebt, top!

Een HS2 bij WiFi media voor 249,- is overigens wel opmerkelijk... maar goed, en nu rust in de cave en lekker genieten van muziek  :coffee:

PorscheHD


H&C Hifi

Quote from: PorscheHD on November 18, 2018, 19:36:34
Vanwege een beschadigde doos (wat erg meevalt) maar gewoon 2 jaar garantie dus ik vind het prima  :tongue2:

Over de speakers, voorlopig houd ik die ben er erg blij net als Marantz heb ik ook wat met Klipsch. Mijn vader heeft de grootste nu thuis RP-8000 wat een beesten voor het geld! Jammer dat zijn woonkamer te groot waardoor de lage tonen compleet wegvallen  :dozingoff:

Uiteraard is er met de PM7005 wel wat meer keus kwa speakers nu dus ik sluit niks uit  :tounge2:


Die linkjes van wifimedia zijn exretouren / exreparatie van Heos.
Die hebben ze als bkeus in kunnen kopen. Een splinternieuwe is helaas een paar tientjes duurder.

xlr8

Dat noemen ze refurbished, voor die paar tientjes verschil zou ik voor maagdelijk nieuw gaan  ;)

PorscheHD


Xander32

... een tweedehands b-keus is voor niemand meer interessant, dus ik hoop dat je die Heos heel erg lang zelf zal houden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT