PorscheHD Mancave. MINI HIFI kan groots klinken!! Muziek is mijn medicijn!

Started by PorscheHD, July 20, 2018, 18:55:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

xlr8

Beide, maar ook meer iets van damp die beter geplaatst wordt en meer lucht rondom de sigaret etc...

PorscheHD


Ralf67

En anders gewoon weer wisselen  8)

Niet aan 2de hands gedacht ?
Er is echt veel moois te koop voor hele schappelijke prijzen.

PorscheHD


H&C Hifi

Een NC50dab is een fraai apparaat maar klinkt zeker niet beter dan de HD-AMP..

xlr8

...en dat is nog op zijn zachts uitgedrukt, denk eerder slechter. Als het je om streaming features gaat hang je er een goede streamer aan.


PorscheHD

Ben niet op zoek naar wat beters in geluid maar naar gebruiksgemak (voor de vrouw) oftwel moet alles in 1 zijn. Losse streamer, nope want die is er niet in dezelfde stijl. Dus ja...... lastig.

i2Paq

Quote from: PorscheHD on October  3, 2018, 15:56:55
Ben niet op zoek naar wat beters in geluid maar naar gebruiksgemak (voor de vrouw) oftwel moet alles in 1 zijn. Losse streamer, nope want die is er niet in dezelfde stijl. Dus ja...... lastig.

Linn Majik DSM  :music:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

PorscheHD

Haha mja maar dat zijn bedragen die ik niet kan uitgeven aan audio....  :unsure:


Rowdy


BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

twani

Quote from: xlr8 on October  3, 2018, 08:26:55
Mwah... er zijn hele volkstammen die -niet wetende wat er loopt van de wcd naar de meterkast- met dat laatste stukje powertouwke opeens Keith Richards aan zijn sigaret horen trekken tijdens die gitaarsolo  ;D

:D

xlr8

Quote from: BJF on October  3, 2018, 21:33:25
Autocorrect? :tounge:

Kennelijk wel. Als ik Naim Unity Star invoer krijg ik 'Neem uniek ster' gelukkig beter als er ook nog auto aangevult wordt met de uitkomst 'neem me in m'n unieke ster'   :D

Maar goed, als het budget bij Naim moet zijn dan meer richting UnitiQute. Gezien de kriteria van TS & de vrouw des huizes zou ik een HEOS link of Sonos Connect achter het gordijntje wegmoffelen, geen apparaat in het zicht en een fijne simpele bediening over IP.

Xander32

Wow, wat een onrust hiero. Nog geen week is deze set hetzelfde ... maar je levert daarmee wel een goede bijdrage aan ons forum, meer dan voldoende actie in dit draadje  ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Roksan

Quote from: Xander32 on October  4, 2018, 06:28:28
Wow, wat een onrust hiero. Nog geen week is deze set hetzelfde ... maar je levert daarmee wel een goede bijdrage aan ons forum, meer dan voldoende actie in dit draadje  ;D.

En ook aan de markt sectie!
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

xlr8

 ^^
Ik zie de amp idd al in de marksectie staan, zal een kwestie van tijd zijn dat een Pio NC-50DAB intrede doet  :bigsmile:

'tis hobby, lijkt me geen onrust maar meer de nieuwsgierigheid naar wat anders en de jacht naar het ultieme binnen het afgezette kader... zolang je er plezier aan hebt en de branche draaiende houdt is er nix mis mee  8)

INIURIA

Quote from: xlr8 on October  3, 2018, 08:26:55
Mwah... er zijn hele volkstammen die -niet wetende wat er loopt van de wcd naar de meterkast- met dat laatste stukje powertouwke opeens Keith Richards aan zijn sigaret horen trekken tijdens die gitaarsolo  ;D

Mwhaahahaha... koffie komt me de neus uit  :clapping:

PorscheHD


Ralf67

Bediengemak is hier thuis in de vorm van een Denon X4300 welke met een IPad te bedienen is.

iTunes en muziek uit de cloud.

Laat dit nu nog een redelijke HT versterker zijn  8)

PorscheHD

Quote from: xlr8 on October  4, 2018, 08:49:49
^^
Ik zie de amp idd al in de marksectie staan, zal een kwestie van tijd zijn dat een Pio NC-50DAB intrede doet  :bigsmile:

'tis hobby, lijkt me geen onrust maar meer de nieuwsgierigheid naar wat anders en de jacht naar het ultieme binnen het afgezette kader... zolang je er plezier aan hebt en de branche draaiende houdt is er nix mis mee  8)

Ben vast blind maar ik kan hem niet vinden?  :nopompom:

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

PorscheHD


xlr8

Quote from: PorscheHD on October  4, 2018, 18:13:31
De Marantz is gewoon echt totaal geen vraag naar inmiddels bereid hem voor 600 weg te doen maar gewoon 0,0 reactie.

De advertentie heb je gisterenmiddag geplaatst  :eh:   zo snel gaat het gewoon niet, geef het wat tijd.

PorscheHD