H&C Hifi, Een nieuwe winkel !! (foto's pagina 5)

Started by H&C Hifi, June 8, 2018, 18:04:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Congrats 👍🏻.

Ik moet echt een keer langs komen (om weer vast te stellen dat ik super content mag zijn met de Glennies  :P).

Quote from: HcHifi.nl on September  7, 2018, 15:59:59
Sinds vandaag mogen wij ons 1 van de maximaal 5 Klipsch Heritage dealers van Nederland noemen.

Exclusief gaan wij de Klipschorn en de Klipsch Forte 3 luisterklaar in de showroom plaatsen.

De Forte is inmiddels te beluisteren, de Horn zal vanaf half Oktober te zien zijn in onze nieuwe showroom


https://www.youtube.com/watch?v=VApxNCimOys&feature=youtu.be
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

Quote from: Xander32 on September  7, 2018, 16:08:18
Congrats 👍🏻.

Ik moet echt een keer langs komen (om weer vast te stellen dat ik super content mag zijn met de Glennies  :P).

Glenair blijft fraai hoor, maar er is zoveel fraais  :sleep:

Xander32

Je had diplomaat moeten worden  ;D.

Iig veel succes met de nieuwe locatie gewenst :thumbs-up:.

Quote from: HcHifi.nl on September  7, 2018, 16:33:00
Glenair blijft fraai hoor, maar er is zoveel fraais  :sleep:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

Quote from: Xander32 on September  7, 2018, 16:57:34
Je had diplomaat moeten worden  ;D.

Iig veel succes met de nieuwe locatie gewenst :thumbs-up:.


Thanks, je bent tzt welkom !

H&C Hifi

Vanaf nu ook toegevoegd aan ons portfolio : Atoll !

Zeer fraai klinkende en zeer degelijk gebouwde apparatuur uit Frankrijk.
Alles word in eigenhuis gefabriceerd en er worden met mooie componenten gewerkt ( o.a. Mundorf)






 

DofN

#55



Staan daarachter die gekke DALI Skylines die de naam hebben bijzonder goed te zijn mede dankzij de meterlange ribbon?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

H&C Hifi

Quote from: doorofnight on September 17, 2018, 19:40:25
Staan daarachter die gekke DALI Skylines die de naam hebben bijzonder goed te zijn? Die meterlange ribbon per speaker schijnt heel speciaal en gaaf te zijn?

Klopt, skyline 2000

Vragen wel om stabiele versterking en plaatsing vergt wat aandacht.

DofN

Daar zijn het audiofiele luidsprekers voor :)

Mits ondersteund met een paartje goede subwoofers, lijkt me dat die heel goed kunnen concurreren met veel duurs wat je daar hebt staan, en dan ook nog eens een heel eigen  en uniek ruimtelijk geluidsbeeld neerzetten dankzij de meterlange ribbon per speaker?

Ik heb ze nooit gehoord, helaas. Vind ze wel heel interessant - al heb ik geen interesse om te wisselen en ben je helaas net te ver weg om zo even langs te komen.

Enne, mooie spulletjes heb je staan en leuk dat je Harbeth hebt toegevoegd aan het assortiment.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

H&C Hifi

En de nieuwe website is al (deels) in de lucht.

Elke dag zullen aanpassingen zijn, worden uiteraard nog meer producten toegevoegd en ook foto´s
de webshop gaat op een later moment actief !

Nog enkele weken en we gaan verhuizen  :wub:

https://hchifi.nl/

Xander32

... hebben jullie in de nieuwe zaak wellicht Tannoy Cheviots staan? Lijkt mij een interessant vergelijk met Harbeth HL5 +.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

Quote from: Xander32 on September 29, 2018, 15:22:46
... hebben jullie in de nieuwe zaak wellicht Tannoy Cheviots staan? Lijkt mij een interessant vergelijk met Harbeth HL5 +.

Na wat ik van de Legacy gehoord heb komt een Cheviot niet in de buurt van een HL5...  ???
Ik was zo zo teleurgesteld over de performance van de Legacy Arden dat ik de Legacy series niet meer in de winkel ga plaatsen.


Xander32

Helder  ;D.
Ik blijf alsmaar op zoek naar een reden om jullie zaak te bezoeken  ::).

Quote from: HcHifi.nl on September 29, 2018, 16:29:43
Na wat ik van de Legacy gehoord heb komt een Cheviot niet in de buurt van een HL5...  ???
Ik was zo zo teleurgesteld over de performance van de Legacy Arden dat ik de Legacy series niet meer in de winkel ga plaatsen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

Quote from: Xander32 on September 29, 2018, 16:46:39
Helder  ;D.
Ik blijf alsmaar op zoek naar een reden om jullie zaak te bezoeken  ::).

We hebben tzt waarschijnlijk een opening / showtje
👍

audiolover86

Quote from: HcHifi.nl on September 29, 2018, 16:29:43
Na wat ik van de Legacy gehoord heb komt een Cheviot niet in de buurt van een HL5...  ???
Ik was zo zo teleurgesteld over de performance van de Legacy Arden dat ik de Legacy series niet meer in de winkel ga plaatsen.

Net zoals de oude dus.  ;D Vind je de nieuwe 'vintage' Klipschen beter dan de Legacy serie van Tannoy?

H&C Hifi


H&C Hifi

Beste vrienden van H&C Hifi.

Met gepaste trots kunnen we melden dat de nieuwe showroom bijna toegankelijk is.
A.s. Maandag zijn wij gesloten om zodoende de laatste puntjes op de i te zetten.

Vanaf Dinsdag 11 December zijn wij bereikbaar op de nieuwe locatie :

H&C Hifi
Plataanstraat 10A
5802 EJ
Venray

Mocht je een bezoekje willen brengen aan de winkel neem dan eerst even contact op met ons via mail of Whatsapp.



fluissie

Nice Marcel!, en gefeliciteerd met je nieuwe winkel
tot gauw!

Sopper

 :worship: gefeliciteerd Marcel; veel succes gewenst
Het is dat je zo'n eind weg zit, anders was ik even komen kijken
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

papaleo

Van Harte.... :clapping:
Ik was een paar dagen te vroeg anders had ik je nieuwe onderkomen alvast kunnen zien.

Ik denk ook dat wanneer je wat meer naar het midden van het land (centraler) had verhuist je (nòg) meer klandizie had gekregen. ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Xander32

#70
Wat ben je ook een pieper  ;).

Quote from: pieper on June  8, 2018, 19:45:27
potverdorie dat is minstens 200 meter verder voor mij ben ik zeker 2 minuten onderweg >:D >:D :tongue2: :tongue2:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Richi

Gefeliciteerd! Leuk hoor. Ik kom graag eens snuffelen, ik neem dan vooraf contact op.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

bert50

Veel succes in de nieuwe winkel Marcel.
Gr Bert


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

pieper

Proficiat Marcel.

Ik kom gauw kijken in de nieuwe winkel. :clapping:
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

tonv