H&C Hifi, Een nieuwe winkel !! (foto's pagina 5)

Started by H&C Hifi, June 8, 2018, 18:04:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Er komen dit jaar veel nieuwe spannende veranderingen binnen H&C, we gaan er een paar stappen bovenop doen💪

🎉Het 1e zeer mooie nieuws is dat wij vanaf volgende week weer een zeer toffe referentie set in de winkel zullen hebben staan, we gaan weer actief aan de slag met de geweldige producten van Chord Electronics.

Deze set zal bestaan uit :

- Chord DAVE DA converter
- Chord SPM1400 mk2 mono's
- Chord CPA5000 voorversterker

Tevens hebben wij dan ook de Chord Qutest & Hugo2 uit voorraad leverbaar en zullen wij zeer binnenkort ook kunnen demonstreren met de CPM2800 geintegreerde versterker.



🎉Het 2e mooie nieuws :
We gaan ook starten met de producten van Furutech, de meest verkochte producten van dit merk zullen wij binnenkort uit voorraad kunnen leveren.



🎉Het 3e mooie nieuws van deze week :
Is dat wij inmiddels ook weer de fraaie en goed betaalbare producten van Quad luisterklaar hebben staan.
Speelklaar staan de Quad Artera Solus (integrated / dac / cd speler) en de Quad Z4 luidsprekers met zeer fraaie bandtweeter,
Vanaf volgende week zal de set worden uitgebreid met de Quad Artera Play & Stereo.

🎉Het 4e mooie nieuws van deze week :
Nieuw binnen en luisterklaar : de MobileFidelity (MoFi) studiodeck draaitafel !

🎉Het 5e mooie nieuws van deze week, het houd niet op.. :
De nieuwe Fyne F500 & F501 luidsprekers staan luisterklaar, laat jer verrassen door deze zeer betaalbare luidsprekers.. ongekende weergave in deze prijsklasse !!


🇬🇧️ Maar we hebben nog meer in petto.....
Ook zijn wij in gesprek met een zeer geroemd en prachtig luidsprekermerk uit Engeland, mocht alles lopen zoals gepland zullen wij hier binnenkort meer over melden natuurlijk.


Maar eigenlijk het grootste nieuws voor dit jaar.....  :angel: : (waar we al enkele maanden erg druk mee zijn) een nieuwe locatie !!!

Wij hopen medio September te verhuizen naar een veel groter en mooiere locatie, veel meer gelegenheid tot lekker luisteren en rondsnuffelen.
We gaan gegarandeerd een uniek concept aanbieden waarbij zelfs de vrouwen het leuk zullen vinden een rondje door de winkel te doen  :thumbs-up:


We will keep you posted !!









TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

xynyx


Sirius666

Mooie ontwikkelingen, leuk om te lezen! Jammer dat jullie zo uit de buurt (woon in A'dam) zitten.

Marco66

Mooi Marcel, leuke ontwikkelingen!
Succes met alles 👍🏻
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

pieper

potverdorie dat is minstens 200 meter verder voor mij ben ik zeker 2 minuten onderweg >:D >:D :tongue2: :tongue2:
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

fasteddie

Klinkt allemaal goed....ben reuze benieuwd wat je voor mijn vrouw in petto hebt.... 8)

luuk123456

Leuk Marcel! Ik ben heel benieuwd...
Ik kom zeker n keer langs (al dan niet met forumlid Raindog)
Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

H&C Hifi

Jullie zijn tzt allemaal welkom  :pompom:.

Wanneer de ''grote'' opening is zal ik uiteraard nog bekend maken.
Eerst willen we zoals jullie snappen alles op orde hebben en nog enkele mooie merken binnenhalen.

Het is echt de bedoeling iets unieks neer te zetten.

Alex Groningen

Zekers allemaal goed nieuws. Mocht ik een keer weer in de buurt zijn dan kom ik zeker even bij je langs.

Succes!

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

knubbe

Heel leuk Marcel!
Leuk om te lezen over een hifi supplier, meeste verhalen zijn minder positief!
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Kjelt


Xander32

Heel veel succes en werkplezier gewenst 🎉🎶🥂.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

N1v3K


Sjettepet

Mooi nieuws Marcel, veel succes! Jammer dat je ook voor mij zo ver weg zit, maar verzending is altijd een optie hè!
Ik speel nog steeds met de Luxman DA-250 die je me zo enthousiast en deskundig had aangeraden.
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

skyfox

Gaaf!! Ik ben heel erg benieuwd naar je nieuwe concept en invulling daarvan. Ga je dan ook de website opnieuw vormgeven?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

H&C Hifi

Quote from: skyfox on June  9, 2018, 08:25:44
Gaaf!! Ik ben heel erg benieuwd naar je nieuwe concept en invulling daarvan. Ga je dan ook de website opnieuw vormgeven?

Yes, totaal nieuwe website, maar dat zal naar verwachting na de verhuizing zijn.

RonG


stefanschreurs

Kenwood L-A1 | AudioQuest OAK | Marantz DA12 | Tara Labs Vector XLR | Auralic Aries G1 | Seas Excel Milennium | Marantz TT-15s1

H&C Hifi

Vandaag ook besteld :

De nieuwe Klipsch Forte 3 !
Hopelijk kunnen wij deze binnen een week of 2 demo-en in de winkel.


martien


Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a