Surround speakers in muur of plafond.

Started by jeepee, May 23, 2018, 15:51:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeepee

In een nog te maken tv kamer van ongeveer 4 bij 4, overweeg ik de surround speakers in de gipsplaten wand te monteren.
Nb het hoeft geen top HT te worden, gewoon een leuke tv kamer voor mijn ouders. (is in hun huis) en ze zijn in de 70 dus stellen geen hoge eisen aan geluid.
Ik dacht bv aan deze speaker: Artsound RO650.2
Heeft iemand ervaring met deze speakers. Ik wil ze plaatsen in de want aan weerzijde van de bank, van waaraf tv wordt gekeken.
Ik begrijp wel dat het minder goed is dan een surround speaker die bv geluid meerdere kanten op stuurt. Maar nogmaals het gaat om aardig surround effect zonder dat je weer overal speakers aan de muur hangt. alternatief zou ook plafond kunnen zijn maar dat is natuurlijk niet de normale plaats voor surround back.
Alle ideeen zijn welkom.

jeepee

Niemand ervaring met speakers in de muur?

Denon Focal

Wel met speakers in plafond en muur maar niet met deze .

Kijk maar op mijn post:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101147.0

Ik ben Zeer tevreden
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks