BlueSound app bypassen.

Started by Geertidow, February 27, 2018, 20:47:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brammus

Quote from: BJF on March 14, 2018, 19:52:04
... die hier het huis alweer verlaten heeft  :omg:

Ik ben een paar dagen bezig geweest om 'contact te krijgen' met de WXC-50, gebruik makend van verschillende iPhones en iPads. Niet gelukt, dus ook niet kunnen proberen qua app en muziek. Ik was er wel klaar mee op een gegeven moment, terug in de doos en naar de leverancier.

Uiteindelijk de Bluesound Node 2 ook weer verkocht, voornamelijk omdat de Sonos als gezegd nét even lekkerder werkt qua app. Dan maar wat minder aansluitopties, gebruiksgemak staat voorop. En qua klank hoor ik toch geen verschil op mijn eh 'high end' set.
Heb je op de achterkant ook het schakelaartje voor de wifi aangezet?

Ik heb ook al een tijdje de Yamaha maar ben zelf niet zo tevreden over de App.  Met Spotify gebruik je volgens mij gewoon de connect, dus native Spotify app, en werkt het perfect. Met iedere andere streamingservice gebruik je echter de Yamaha App die gebruik maakt van een simpele mappenstructuur en dat vind ik toch echt wel beduidend minder dan alle native apps van zowel Qobuz, Tidal en Deezer.

De Yamaha heeftwel een coax uit en dat vind ik wel tof. Die had ik nog over op mijn DAC.

Gr. Bram.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Whenever you find yourself on the side of majority, it is time to reform.

BJF

Ja, dat schakelaartje stond goed. Ik zag ook wel het eigen Bluesound netwerk, nodig voor de eerste installatie, maar kreeg er domweg geen contact mee.
NAD M10 V2
Elac FS247

Deleted User

Quote from: mijkie on March  1, 2018, 05:21:36
ik heb t zelfde met de Bluesound app en zo zijn er meerdere die ik een draak van een app vind .....

Heb best al wel wat streamers gehad waar de relatie voornamelijk stukliep op de app

Raspbery Pi met diverse programma's, is het voor mij net niet

YBA streamer...............minder fijn ding, zowel streamer als app !

Moon Mind, heel erg mooie speler maar de app  :devil:

Primare i32 met ingebouwde dac/streamer, super mooie versterker/dac/speler maar, ook weer verkocht vanwege het upgrade-virus  ;D

Auralic mini met verbeterde voeding, prima speler mer dito app

Macmini icm Jriver, top app maar, voordat je t programma Jriver goed ingesteld hebt, ben je wel even zoet !

en zo nog een paar maar, ik ben nu bij Yamaha beland, met een WXC-050 en dat is een meer dan goede app, complete streamer en ook als voorversterker te gebruiken, wat ik dus ook doe !

succes met zoektocht !



Wat ben ik blij met mijn Aurender en vooral de app!!

bert50

Hier niet anders met de Aurender A10 wat een goede en snelle app. [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

mijkie

dat mag ook wel, prijstechnisch een hele andere categorie ......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Brammus

Voor bijna 6 ruggen mag je wel wat verwachten zou je zeggen...

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Whenever you find yourself on the side of majority, it is time to reform.

Xander32

Quote from: Brammus on March 18, 2018, 12:15:39
Voor bijna 6 ruggen mag je wel wat verwachten zou je zeggen...

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

^^

... al is dat in het geval van een Marantz NA11 echt wat minder goed geregeld.

De Aurender componenten en diens app zijn super, maar daar is de prijs ook naar; het is m.i. dan ook irreëel om een apparaat van €6000 1 op 1 met eentje van €550 te vergelijken.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

WickedGame

Quote from: Xander32 on March 18, 2018, 12:20:28
^^

... al is dat in het geval van een Marantz NA11 echt wat minder goed geregeld.

De Aurender componenten en diens app zijn super, maar daar is de prijs ook naar; het is m.i. dan ook irreëel om een apparaat van €6000 1 op 1 met eentje van €550 te vergelijken.

irreeel of niet, maar je mag toch verwachten dat een app goed zijn werk doet. Het is toch je "afstandbediening" voor je apparaat. Een squeezebox die ook maar een fractie kost van bijv. een aurender had ook een prima app.