Een nieuwe jaar, een nieuwe frisse blik. De vaccins werken, het zonnetje schijnt, de kappers gaan weer open, ik leef nog. Het is feest!
Omdat ik al een versterker voor mijn verjaardag heb gekregen zit mijn geliefde nu als kadootje een tijdje in bad zodat ik de muziek even wat harder kan zetten. Daarna lekker samen tennissen en vanavond wordt er een diner thuis gebracht zodat het restaurant weer een paar milliseconden later failliet gaat.
Dus even lekker hard de muziek aan om eens te controleren wat de stand der HiFi is. Tenslotte de reden waarom de mens zo’n duizelingwekkende evolutie moest doorlopen.
Ja hoor, de Spendors zijn ingespeeld. Ze hebben al een hele week aangestaan dus dat mag ook wel. Heerlijk geluid, pop is weer een belevenis geworden. Geen twijfel meer over te veel of te weinig laag, er zijn geen hogere Spendor modellen die duidelijk beterder zijn, klaar!
ALS ik nog eens iets meer win dan een eigen geldje zou die droom Naim 55555 set met Dynaudio Confidence 90 vloerstaanders het huis in worden getakeld, op een nieuwe, eigen verdieping met veel dempend materiaal. Daar maar even op wachten dan.