Mijn weg richting audio-walhalla: de laatste loodjes?

Started by HuubF, January 14, 2018, 15:55:52

Previous topic - Next topic

Marcel.B and 5 Guests are viewing this topic.

vanzomereng

Complottheorie denken !

HUUBF bestaat niet en er is geen enkel hifi-device gewisseld de afgelopen maanden.
We hebben hier te maken met iemand die is ingehuurd door de overheid om nepverhaaltjes hier neer te pennen,
om zoveel mogelijk personen aan de buis/scherm te laten kluisteren, teneinde makkelijker de Coronatijd door te komen
en daardoor minder tijd hebben om andere contacten te maken.  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

roeleken

Quote from: VANZOMERENG on January 25, 2021, 11:14:39
Complottheorie denken !

HUUBF bestaat niet en er is geen enkel hifi-device gewisseld de afgelopen maanden.
We hebben hier te maken met iemand die is ingehuurd door de overheid om nepverhaaltjes hier neer te pennen,
om zoveel mogelijk personen aan de buis/scherm te laten kluisteren, teneinde makkelijker de Coronatijd door te komen
en minder tijd hebben om andere contacten te maken.  :D

Het houdt ons in bedwang om niet de ruiten van de lokale hifi-dealer in te gooien en met een 20 kilo zware versterker onder de arm naar buiten te rennen....
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Mitch--

Quote from: roeleken on January 25, 2021, 11:27:05
Het houdt ons in bedwang om niet de ruiten van de lokale hifi-dealer in te gooien en met een 20 kilo zware versterker onder de arm naar buiten te rennen....

Vooral ook de ramen ingooien met een andere versterker om een nieuwe uit de winkel mee te nemen "ik wil geen buizen...... :sneaky:"
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

vanzomereng

Quote from: frank2 on January 25, 2021, 12:00:49
https://link.marktplaats.nl/m1621131305
AMR...

Dit is denk ik niet de Amp, die HuubF binnenkort in zijn knuistjes heeft maar was m.i.z. wel een zeer mooie kandidaat voor HUUBF geweest
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

NAF

Quote from: HuubF on January 25, 2021, 12:19:55
Got 'm.

Gefeliciteerd Huub!   :pompom:

Ik ben benieuwd of deze upgrade jouw verwachtingen waar kan maken hoewel het mij niet meer helemaal duidelijk is waar jij nu precies naar op zoek was want de Caspian had de controle en de PL de emotie dus de Blak zou de emotie moeten toevoegen die de Caspian mist right?
New Audio Frontiers 845 SE Special Edition (Tentlabs modified)
PS Audio Perfectwave MkII met Bridge II
Klipschorns met modified top sectie (naar Volti audio) en Werner Jagusch crossovers

frank2

Ben benieuwd, wordt omschreven als een powerhouse en minder verfijnd.... in een review. We gaan t lezen ...

Wat ik nog steeds vreemd vind dat er zo blindelings gekocht wordt... ook als t nieuw is.  Ik zou dat gewoon niet doen..
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

scrutinizer

Idd.... Als in even op proef proberen kan ik mezelf nog in vinden ....Maar aanschaffen op basis van .......een hernieuwd inzicht? Gezien deze vanuit je eigen motivatie in het verdomhoekje geplaatst werd.....  is op zijn minst opmerkelijk te noemen. :-\
Zelfs Frank merkt het op ;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Hoop dat ie lekker klinkt.

Van de looks moet ie het niet hebben.

vanzomereng

HuubF,  je flikt het weer om ons op het verkeerde been te zetten met deze "verrassende" aankoop  :butbut:
maar wel helemaal in jouw stijl m.b.t. doosjes schuiven.

Niettemin heel veel plezier hiermee en als deze meer als  3 maanden bij jouw blijft staan, heb je het voor jouw doen, niet verkeerd gedaan  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

NAF

Quote from: frank2 on January 25, 2021, 12:53:19
Wat ik nog steeds vreemd vind dat er zo blindelings gekocht wordt... ook als t nieuw is.  Ik zou dat gewoon niet doen..

Niets van wat ik ooit gekocht heb is door mij thuis voor de aankoop getest.
Voor een aantal van mijn aankopen heb ik bij de verkopende partij geluisterd of het apparaat technisch in orde was want verder valt er met een kompleet andere installatie en een kompleet andere akoestiek als thuis toch niets te testen.
Mijn PSAudio Perfectwave heb ik bijvoorbeeld via internet in de UK gekocht zonder ooit een PSaudio Perfectwave gehoord te hebben. Heeft gelukkig goed uitgepakt want hij staat er nog.
Ben nu op zoek naar een zwarte PSaudio Directstream maar niet omdat de Perfectwave niet voldoet maar omdat de Direcstream een FPGA dac is die via software geupgrade/gewijzigd kan worden.

Kan mijzelf voorstellen dat wanneer je alles nieuw koopt je eerst thuis uitgebreid wilt luisteren maar wanneer je hoofdzakelijk via de tweedehands markt koopt dan zit thuis uitproberen er vaak niet in en blijft het dus spannend  :devil:
New Audio Frontiers 845 SE Special Edition (Tentlabs modified)
PS Audio Perfectwave MkII met Bridge II
Klipschorns met modified top sectie (naar Volti audio) en Werner Jagusch crossovers

Carrol

Huh...vind hem er wel mooi uitzien....maar....smaken verschillen
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

toetertje

Gefeliciteerd Huub. Ik hoop dat ie brengt, waar je naar op zoek bent.  :thumbs-up:

kermy

Quote from: toetertje on January 25, 2021, 13:18:08
Gefeliciteerd Huub. Ik hoop dat ie brengt, waar je naar op zoek bent.  :thumbs-up:

Wedje leggen? ;D


Met vriendelijke groet,

Kermy

Kwabbernoot

Quote from: frank2 on January 25, 2021, 12:53:19
Ben benieuwd, wordt omschreven als een powerhouse en minder verfijnd.... in een review. We gaan t lezen ...

Wat ik nog steeds vreemd vind dat er zo blindelings gekocht wordt... ook als t nieuw is.  Ik zou dat gewoon niet doen..

Dat hangt ervan af hoe je erin staat. Ik heb niets eerst thuis beluisterd (op een CD speler na, bedenk ik mij nu) en het is altijd goed bevallen. Maar ja, ik geloof dan ook niet in enorme verschillen tussen apparaten. Als ik mij prettig voel bij het apparaat heb ik al gewonnen. Best handig maar je krijgt er enorm saaie showcase topics door.

Mooi apparaat Huub. Veel plezier ermee.

Groeten...

Jumping Jack

Hier net zo. Bevalt het niet, dan verkoop je het weer (beetje slim aankopen natuurlijk, ik heb nog maar weinig nieuw gekocht). En uren zitten vergelijken en omprikken vind ik gewoon ook vreselijk saai om te doen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

toetertje

Quote from: kermy on January 25, 2021, 13:22:49
Wedje leggen? ;D


Met vriendelijke groet,

Kermy

Nee, vind ik niet nodig.
Het lijkt ook net of je het huub niet gunt. Maar ik kan het mis hebben.  ;)

HuubF

Quote from: twani on January 25, 2021, 13:01:57
Hoop dat ie lekker klinkt.

Van de looks moet ie het niet hebben.

Ziet er in het echt indrukwekkend uit hoor. Roksan is niet zo van het design inderdaad.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

vanzomereng

Quote from: twani on January 25, 2021, 13:01:57
Van de looks moet ie het niet hebben.
Dan heb ik in persoon zelf, grote overeenkomsten met die versterker  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

HuubF

Quote from: VANZOMERENG on January 25, 2021, 14:12:56
Dan heb ik in persoon zelf, grote overeenkomsten met die versterker  :D

Nou die Roksan zuipt niet zoveel.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

vanzomereng

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Contour


addesmo