Band of Brothers

Started by CineMagic, April 22, 2004, 22:52:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineMagic

Complete box Band of Brothers bij MediaMarkt Utrecht voor € 34,99.... (5 disc versie).

Succes,
Chris
CINEMA: JVC DLA-NP5B ISF | 2.40:1 AT 120" Screen | DENON AVC-6500H | Apple TV 4K | Panasonic UB424 | JAMO D6/D500 THX-Ultra 7.2.4

eduard

Shit heb hem net vandaag mij de mm in den haag voor 45 gekocht

B.J.

Hebben die geen landelijke prijzen?

Erik

Dankje voor de tip die ga ik meteen halen bij MM arena weliswaar.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

CineMagic

Volgens mij hanteren de verschillende MediaMarkt filialen andere aanbiedingen. De basis producten zijn veelal wel gelijk geprijsd.

Bij de MM bij het Alexandrium (Capelle a/d IJssel) kostte deze box € 42,99....
CINEMA: JVC DLA-NP5B ISF | 2.40:1 AT 120" Screen | DENON AVC-6500H | Apple TV 4K | Panasonic UB424 | JAMO D6/D500 THX-Ultra 7.2.4

Erik

Als je dat aangeeft gaan ze meestal met de prijs mee. Behgalve als het bv een openingsaanbieding is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

CineMagic

CINEMA: JVC DLA-NP5B ISF | 2.40:1 AT 120" Screen | DENON AVC-6500H | Apple TV 4K | Panasonic UB424 | JAMO D6/D500 THX-Ultra 7.2.4

FrankB

Quote from: bac on April 26, 2004, 14:54:20
Hebben die geen landelijke prijzen?

Media markt werkt op basis van franchises, waardoor verschillende filialen verschillende prijzen kunnen hanteren. Zoals gezegd als je aangeeft dat het bij een ander filiaal goedkoper is het voor die prijs krijgen.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Erik

#8
Nou vandaag mij MM arena geweest, geen BoB te vinden  :'(  . Ze hadden er ook nooit van gehoord achter de balie.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Roland

Het was ook een aanbieding van MM Utrecht ;)

The Dreamer

Nu ook in de aanbieding bij FRS.
In ieder geval op internet, nl, € 39,99.
Met de kortingspas kom je dan rond de € 36,00.
Echt de moeite waard!

VlisChris

KarMarkt Duitsland Bremen de 6disc tinbox voor 54.99 euro
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rudie

Saturn in Duitsland 6dvd in blikken trommeltje(Tin???! :-\) E 49.95
SONY tae90es/ tan90es/ mdsja30es/ cdpx7esd/ dvp900v/ stsa5es/ cdpxa5es/ mdrcd3000/ AKAI gx75mkII/ PHILIPS garbo/ vr960/ 28pw6301/ TANNOY d700/ d750/ st200/ EPOS es11/ st12/ REL strata III/stadium III/ CERATEC penta/ V.D HUL second xlr/ cbay/ d102III/ digicoupler/ cs 122/ magnum/mainstream powerblock

Jag

Quote from: The Dreamer on May 17, 2004, 21:21:00
Nu ook in de aanbieding bij FRS.
In ieder geval op internet, nl, € 39,99.
Met de kortingspas kom je dan rond de € 36,00.
Echt de moeite waard!
Heb hem ook bij de FRS gekocht, ook voor €36,- met korting, echt een goede prijs. Ik vind FRS zoiezo wel een relaxte plek om DVDs te kopen. Ze zouden alleen vaker de technische info van de DVD erbij moeten zetten. Ik heb er ook The Shining en Full Metal Jacket uit de Stanley Kubrick collection gekocht. En die zijn dus mooi in 4:3 (zit je dan met je 16:9 projector :P ).

VlisChris

Die zijn zo opgenomen :) Dus die zijn niet verknipt ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jag

Idd, je hebt gelijk, die optie was helemaal niet eens in me opgekomen. Wie gaat er nou een film in 4:3 opnemen :P ?

Oracle

Quote from: Jag on June 10, 2004, 15:13:37
Ik heb er ook The Shining en Full Metal Jacket uit de Stanley Kubrick collection gekocht. En die zijn dus mooi in 4:3 (zit je dan met je 16:9 projector :P ).

Zoals Christiaan al zei, zijn die films inderdaad OAR (Original Aspect Ratio). Kubrick geloofde niet echt in breedbeeld, en nam daardoor films op on 1.33:1. Dus dat die films 4:3 zijn klopt.

Geldt overigens ook voor bijvoorbeeld the Lion King. Die is 1.66:1, wat iets breder is dan 4:3, maar nog lang geen 16:9. Heb je dus ook balken aan de zijkant...

Groet,
Mark

Ettepet

Ben toevallig net de afgelopen dagen de serie voor het eerst aan het bekijken, die ik al 2 jaar heb liggen.  Nog "goedkoop" voor 90 euro gekocht....  ::)

Een zeer indrukwekkend eerbetoon aan hen die de Tweede Wereldoorlog streden in West-Europa.  Doet me denken aan de moeite die voor LOTR is gedaan door PJ, en dat is een groot compliment.

jaco

Kubrick had daar een handje van (zul je echter geen last meer van hebben, hij is niet in staat nog nieuwe films te maken  :()

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

RuudG

#19
QuoteWie gaat er nou een film in 4:3 opnemen?
Wat is er mis met 4:3?

QuoteKubrick geloofde niet echt in breedbeeld, en nam daardoor films op on 1.33:1. Dus dat die films 4:3 zijn klopt.
Kubrick was inderdaad niet zo enthousiast over 1.85. Hij ging liever de hoogte in dan de breedte. Vandaar dat hij het jammer vond dat 1.37 geschoten films als The Shining en Full Metal Jacket in de theaters matted naar 1.85 werden (dwz. in de USA, in Europe veelal naar 1.66).  Dit heeft veel verwarring bij de consument teweeggebracht, die dacht dat de 4:3 uitgaves niet correct waren, maar zo wilde Kubrick ze absoluut op DVD hebben.

Dat wil overigens niet zeggen dat al zijn films 1.37 geschoten zijn. Lolita is 1.66, A Clockwork Orange ook, maar de AR varieert een beetje tijdens deze film. Dat laatste geldt ook voor Dr. Strangelove, in principe in 1.37 geschoten maar in sommige shots zijn er opeens mattes. En 2001 is op 65mm geschoten, dus heeft een AR van 2.20. De 35mm reductieprints van 2001 hebben overigens een 2.35 AR, waar Kubrick trouwens niet echt enthousiast over was.

Ruud