Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Started by J.A.F._Doorhof, January 10, 2003, 21:28:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

oud_account_1

Quote from: Robbo on July  7, 2006, 11:56:17
De unit was overigens een demo apparaat van Chord zelf.  Vandaar dat ie gepimped is met 6 legs 8)
6 legs? Dat is wel heel erg original ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

R


Robbo

#11502
Ja eigenlijk te mooi om hem in mijn meubel te 'verstoppen' ;D

eric_audio

Quote from: Robbo on July  7, 2006, 13:33:23
Ja eigenlijk te mooi om hem in mijn meubel te 'verstoppen' ;D

Helemaal mee eens. En nog gefeliciteerd met dit mooie apparaat.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

BarcoCRT

Feli Robbo  O0

Ziet er zeer goed uit!

**Kijkt naar zijn eigen zwarte Chord ZONDER legs, en wordt acuut jaloers.**
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bmateijsen

Jij ook al?? ;D.....

Heb jij die 2006 genomen?

Quote from: rbauer on July  7, 2006, 14:34:36
Feli Robbo  O0

Ziet er zeer goed uit!

**Kijkt naar zijn eigen zwarte Chord ZONDER legs, en wordt acuut jaloers.**


garmtz

Quote from: rbauer on July  7, 2006, 14:34:36
**Kijkt naar zijn eigen zwarte Chord ZONDER legs, en wordt acuut jaloers.**

Huh?? Inderdaad, jij ook al?? :)

riwi

Mooi nieuws Robbo.
Ik was al bang dat door het belgische fiasco de Chord ook afgedaan zou hebben.

Ik ben ook jaloers. Ik wil ook Legs op m'n Chord...  ;D

Staat in het zwart ook wel cool moet ik zeggen.

BarcoCRT

#11509
Ja, ik heb al een tijdje die 2000 uit België hier staan. bevalt erg goed. Alleen werd ik een beetje 'ziek' toen ik die foto zag van Rob zijn zwarte Chord met Integra Legs.
Normaal geef ik niks om uiterlijk, maar dat smoelt gewoon heel erg goed. Nu ik die foto heb gezien laat het me niet meer los.

Praktisch voordeel is dat de Chord tevens hoger op zijn poten staat en daardoor beter gekoeld wordt. Hij kan erg warm worden tijdens gebruik, niet zozeer het koellichaam, maar wel de zijkant en bovenkant van de kast.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

garmtz

O, je hebt die SPM 2000 gekocht! Cool!

Enne, de legs zijn gewoon te bestellen bij BB&G hoor! ;)

riwi

We organiseren een power buy Chord integra legs  ;D

bmateijsen

Wow gaaf!!

groet,

Bjorn

Quote from: rbauer on July  7, 2006, 15:25:18
Ja, ik heb al een tijdje die 2000 uit België hier staan. bevalt erg goed. Alleen werd ik een beetje 'ziek' toen ik die foto zag van Rob zijn zwarte chord met Itegra Legs zag.
Normaal geef ik niks om uiterlijk, maar dat smoelt gewoon heel erg goed. Nu ik die foto heb gezien laat het me niet meer los.

garmtz


Robbo

Die legs helpen wel, want ik het valt me op dat mijn unit een stuk koeler is dan tijdens de demo bij Riwi. 

Uit mijn hoofd kosten die legs 230 euro p/st.  Dus ik zou eens bij een goede machinebankwerker informeren ;)

garmtz

Tja, aluminium is duur en het bewerken ook... :-\  Overigens gaat Chord de prijzen verhogen, vanwege hen doordat ze nu moeten solderen met loodvrij soldeer. Maar volgens mij ook door de stijgende alumniumprijzen. Er zit nogal wat van dat spul in de versterkers... ;)

Peerless Monster

Quote from: Robbo on July  7, 2006, 15:45:29
Die legs helpen wel, want ik het valt me op dat mijn unit een stuk koeler is dan tijdens de demo bij Riwi. 

Uit mijn hoofd kosten die legs 230 euro p/st.  Dus ik zou eens bij een goede machinebankwerker informeren ;)

Ik kan ze zo laten maken.
Als je een tekening hebt dan kan je ze gewoon laten maken bij mij.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

eric_audio

Quote from: rbauer on July  7, 2006, 15:25:18
Praktisch voordeel is dat de Chord tevens hoger op zijn poten staat en daardoor beter gekoeld wordt. Hij kan erg warm worden tijdens gebruik, niet zozeer het koellichaam, maar wel de zijkant en bovenkant van de kast.

Bij mijn 1200B heb ik dat ook, de bovenkant wordt erg warm. Dat is trouwens alleen maar zo als-ie in het meubel staat. Los op de vloer (is al eens gebeurd tijdens shout-outs) wordt hij absoluut niet warm.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

BarcoCRT

Die van mij staat nog op de vloer en hij wordt lekker warm. Vandaar dat die legs mij wel wat lijken, maar ja: Duur!
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

eric_audio

Quote from: rbauer on July  7, 2006, 16:07:16
Die van mij staat nog op de vloer en hij wordt lekker warm. Vandaar dat die legs mij wel wat lijken, maar ja: Duur!

Duur, maar idd wel heel erg mooi. Live nog mooier dan op een foto.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

riwi

De mijne staat op schuimrubber blokjes (uit de Furutech verpakking, Martin_M schijnt die te gebruiken om zijn kabels over heen te leiden  :D ) Daarmee wordt ie al iets minder warm, maar na een paar uur op volume draaien haalt ie de 45 graden (thermometer er boven op gelegd). Ik heb bij Myself eens met de Chord gedraaid terwijl ie op z'n zijkant stond, daar werd ie amper heet van.

Ik had €750 gehoord als totaalprijs voor de legs, €230 per voet is wel heel extreem weer. Voel me gelijk nogal decadent als ik uberhaupt nadenk over dergelijke investeringen.

Lucky.L

Quote from: Robbo on July  7, 2006, 15:45:29


Uit mijn hoofd kosten die legs 230 euro p/st.  Dus ik zou eens bij een goede machinebankwerker informeren ;)
Het kan aan mij liggen maar ik vind 230 euro per stuk x 4 = 920 euro voor een paar pootjes,die er eigenlijk standaard op horen te zitten [lijkt mij]erg veel geld!
Ik wil over een tijdje ook een demo met de Chord [CPM 3300]als dat mogelijk is [garmzt ;D],maar of ik dan die pootjes erbij neem weet ik nog niet!!

MVG
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

DVDGuy

Een Denon DVD1920 speler  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

LittleNinja

Quote from: DVDGuy on July  9, 2006, 11:23:23
Een Denon DVD1920 speler  8)

Congrat!

De meesten waren al uitverkocht begreep ik!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

DVDGuy

#11524
Monster Interlink 250 (3 x)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com