welke verpakking voor verzending van vinyl?

Started by Dirk, September 1, 2018, 09:40:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

Ik heb (na lang twijfelen) besloten om na de Garrard ook m'n kleine verzameling vinyl maar te gaan verkopen, daarom ben ik nu op zoek naar een goede verpakking om eea veilig bij de nieuwe eigenaars te krijgen.
Hebben jullie specifiek goede (of slechte) ervaringen met bepaalde modellen/types?

Het aanbod van deze aanbieder lijkt me bijvoorbeeld wel interessant, maar ook daar heb ik niet zo meteen een idee welke van z'n dozen 't meest aan te raden is, dus alle tips zijn meer dan welkom  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jumping Jack

Ik gebruik die Four Lax kartons, nog nooit problemen mee gehad...
Als je een lijstje met lp's hebt, stuur gerust eens door!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

dat model was ik ook van plan te bestellen, goed te horen dat jij er iig zo tevreden over bent  :thumbs-up:
vwb dat lijstje; ik heb gisteren een eerste deel (ik schat zo'n 20% max) geïnventariseerd en in m'n Discogs winkel geplaatst, dus je kan daar ff kijken ;)
nu alleen nog de moed/zin vinden om de rest verder te doen...
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Graphtuner

kunnen JJ en ik niet eens komen snuffelen in de collectie Dynky?  :P
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Kaakberg

Quote from: Dynky on September  1, 2018, 09:40:45
Ik heb (na lang twijfelen) besloten om na de Garrard ook m'n kleine verzameling vinyl maar te gaan verkopen, daarom ben ik nu op zoek naar een goede verpakking om eea veilig bij de nieuwe eigenaars te krijgen.
Hebben jullie specifiek goede (of slechte) ervaringen met bepaalde modellen/types?

Het aanbod van deze aanbieder lijkt me bijvoorbeeld wel interessant, maar ook daar heb ik niet zo meteen een idee welke van z'n dozen 't meest aan te raden is, dus alle tips zijn meer dan welkom  ;)

Dezelfde als amazon.de gebruikt.

Dirk

intussen al een behoorlijk deel vinyl uit m'n Discogs winkel verzonden in de hierboven "four lax" verpakking, die doen wmb perfect wat ze moeten doen, thanks voor de tip  :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bama

Het is voor mij maar een half uurtje rijden dus ik kan gewoon ophalen ;)

Dirk

mag natuurlijk altijd, raadplegen van wat er te koop is kan zo wel via Discogs...luisteren kan hier immers niet meer ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea