uitgeroepen tot beste hifi winkel van Nederland

Started by audioexpert, January 13, 2017, 12:58:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audioexpert

AudioExpert is uitgeroepen tot beste hifi winkel van Nederland

Het audio/videotijdschrift HVT heeft ook dit jaar weer de verkiezing 'Hifi Winkel van het Jaar' georganiseerd. Een onafhankelijke jury, de lezers van HVT en consumenten konden zowel op provinciaal als landelijk niveau hun stem uitbrengen op de deelnemende hifi winkels. Na drie jaar op rij verkozen te zijn tot beste winkel van Noord-Brabant mag AudioExpert nu ook de landelijke prijs voor 'Hifi Winkel van het Jaar' in ontvangst nemen.

Eigenaren Peter van Tuyl en Ronnie Smits zijn enorm trots dat hun winkel dit jaar voor de hoofdprijs is gegaan. "Het is een bevestiging dat zowel de onafhankelijke jury, onze klanten en bezoekers onze werkwijze en filosofie waarderen," vertellen ze. "Iedereen is hier welkom; van jong tot oud en met ieder budget. Zo bieden we ook laagdrempelige producten aan die betaalbaar zijn voor  jongeren die we begeleiden naar het betere werk. Mensen rustig adviseren en oplossingen bieden; dat is onze kracht en dat is wat onze klanten waarderen. En uiteraard steeds vernieuwend zijn. Zo organiseren we regelmatig muzikale shows die voor iedereen toegankelijk zijn en waarbij we ook onze leveranciers betrekken. Namens ons volledige team: iedereen bedankt voor hun stem op onze winkel!"

bert de melker

Gefeliciteerd Peter [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skyfox

Gaaf, gefeliciteerd! Lijkt me leuk een keer langs te komen. :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

H&C Hifi

Gefeliciteerd Rudy, Peter en Rick !!

na al die moeite afgelopen maanden zeker verdiend  ;)

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

denoontje

Gefeliciteerd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

blue-eyes

Gefeliciteerd mannen :)

Dat wij als forum daar maar flink van mogen genieten :P ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

audioexpert

Quote from: skyfox on January 13, 2017, 15:12:16
Gaaf, gefeliciteerd! Lijkt me leuk een keer langs te komen. :)
De koffie staat hier altijd klaar, iedereen is natuurlijk van harte welkom

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

_ MarcelloW _

#11
Goed gedaan.

Zou je niet eens een link in je sig zetten?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Rusher

Complimenten Peter, medewerkers en de twee vriendelijke bezorgers van de C2's. Zoals je weet is mijn levenskoop in 2016 geweest; door bij jouw de Dynaudio C2 mkII parelmoer wit te kopen. Je hebt echt op zeer correcte, enthousiaste en gastvrije manier jouw rol neergezet! Verdiend "beste hifi winkel van Nederland".

gast2018

Gefeliciteerd!  Ook recent goede ervaring met jullie gehad.

Rence

Gefeliciteerd mannen, dat vraagt om een feestje :)
Mcintosh MA8000,MCD550,MT2
Naim ND5 XS, NAIM XP5 XS , Transparent Cable Reverence
B&W 802D2
Panasonic TX-65GZW954,Yamaha YSP5600,B&W PV1D

Rusher

Quote from: Rence on January 15, 2017, 22:58:35
Gefeliciteerd mannen, dat vraagt om een feestje :)
Ik reserveer alvast een plek...

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

audioexpert

Iedereen bedankt voor de felicitaties!
We gaan er weer een mooi jaar van maken.