Netspanningsvoedingen AC->DC voor audio toepassingen

Started by Kingpin, December 6, 2015, 11:31:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

YamahaRXV

#200
Quote from: schedel on April 12, 2016, 23:37:11
De SotM heb ik besteld bij Highend-AudioPc en kost 338Euro incl verzenden.
Hdplex gebruikt als voorbeeld een Asrock z170 pro4 met SotM. Weet ik in ieder geval dat alles past. Alleen denk ik aan een 2Tb ssd voor de muziek en een m2 ssd voor de os.
Billy

Het ligt er aan welk type case je besteld hebt bij HDPlex; in de H5 kan je nagenoeg alles kwijt, maar de H1S bijv. is al een stuk compacter  ;)
Waarschijnlijk al bekend bij je, maar hier: http://www.hd-plex.com/blog/tag/hdplex-100w-linear-power-supply/ staan ook nog een aantal interessante items geplaatst.

Een 2TB SSD is niet mis....zeker niet qua aanschafprijs  :o

De SOtM zou voor mij nog acceptabel zijn qua prijs, maar de JPlay usb cards vind ik persoonlijk exceptioneel geprijsd. Vind sowieso de prijzen van die audiofiele usb cards nergens meer over gaan want qua kosten van gebruikte componenten valt het allemaal reuze mee.

Heb voor de tijd dat ik moet wachten op een nieuwe PPA usb card een andere PCIe X1 - usb card (kan separaat gevoed worden door een 5 volt uitgang van mijn LPS) besteld welke ik zelf wil gaan modificeren.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

schedel

Ik heb de H5 besteld. De ssd van 2Tb kost 600 en is stil maar erg duur. Voor hetzelfde geld kan ik ook een Nas hs251+ nemen maar met een Nas heb ik geen ervaring mee. Is het aan te bevelen om als je een Nas neemt een moederboard te nemen met tweemaal Lan?
Billy
T+A | REL | Denon | JVC

Isflicka

Quote from: YamahaRXV on April 13, 2016, 18:19:06
De SOtM zou voor mij nog acceptabel zijn qua prijs, maar de JPlay usb cards vind ik persoonlijk exceptioneel geprijsd. Vind sowieso de prijzen van die audiofiele usb cards nergens meer over gaan want qua kosten van gebruikte componenten valt het allemaal reuze mee.
Je maakt best een vreemde keus.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

Quote from: schedel on April 13, 2016, 19:41:26
Ik heb de H5 besteld. De ssd van 2Tb kost 600 en is stil maar erg duur. Voor hetzelfde geld kan ik ook een Nas hs251+ nemen maar met een Nas heb ik geen ervaring mee. Is het aan te bevelen om als je een Nas neemt een moederboard te nemen met tweemaal Lan?
Billy
Nee, dat is niet nodig (dubbele LAN). Persoonlijk zou ik altijd voor een NAS gaan.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

#205
Quote from: schedel on April 13, 2016, 19:41:26
Ik heb de H5 besteld. De ssd van 2Tb kost 600 en is stil maar erg duur. Voor hetzelfde geld kan ik ook een Nas hs251+ nemen maar met een Nas heb ik geen ervaring mee. Is het aan te bevelen om als je een Nas neemt een moederboard te nemen met tweemaal Lan?
Billy

Ik heb ook zitten denken aan een HDD of bij sterke voorkeur een 2e SSD (voor opslag van muziek data) in de case, maar geef persoonlijk toch liever de voorkeur aan zoveel mogelijk componenten buiten de case te houden. Daarbij had ik al de beschikking over een goede Synology NAS, dus de keuze was toch redelijk snel gemaakt  ;)

Een mainboard met twee LAN poorten is ook m.i. niet nodig. Ik had het op het gecrashte Gigabyte mainboard ook (zelfs met uitgebreide LAN management settings) maar het was voor mij in ieder geval compleet overbodig.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

rtdigit

Al enige dagen volg ik ('zwijgzaam') dit topic. Nu ik weet welke route ik ga volgen, wordt het tijd om in te haken!

Vorige week had ik besloten om mijn werkloze Mac Mini weer aan een baan te helpen, namelijk als audio streamer in mijn setup. Bij het lezen van de diverse forums over de ins-en-outs voor het gebruik van de Mini als streamer (instellingen, software, hardware matige upgrades etc) kwam ik ook in aanraking met de DIY audio streamers. Een paar nachten slapen (lees: peinzen over de te volgen route), hebben mij doen besluiten dat de Mini enkel als tussenoplossing zal gaan dienen totdat ik mijn zelf te bouwen audiostreamer af heb. De lol van het zelf bouwen en de hoop op een betere oplossing dan de Mini zijn hierbij van doorslaggevende rol geweest.

Vanavond heb ik de eerste stap gezet; de HD-PLEX H5 v2 Case, de HD-PLEX 100W Linear Power Supply en de HDPLEX HiFi 250W DC-ATX (nanoATX Series) zijn aangeschaft als 'package-deal' via de website. (op basis van berichten over lange levertijden bij HD-PLEX leek het mij handig deze onderdelen eerst maar in huis hebben, voordat ik verder ga bestellen ;D)

Voorlopig ziet mijn gewenste configuratie er als volgt uit:
Kast: HD-PLEX H5 v2
Voeding: HD-PLEX 100W Linear Power Supply en de HDPLEX HiFi 250W DC-ATX (nanoATX Series)
Moederbord: ?
Processor: i5-6600T / I7-6700T (voorkeur heeft de I5, vanwege de prijs en ook omdat ik denk dat een I7 overkill is voor een audiostreamer)
Geheugen: 16 GB ?
HDD: Samsung 850 Pro 128GB
OS: Windows 10 / Windows server 2012 R2

Overige vraagtekens:
USB Card: Sotm-USB /JCAT / PPA
Uptone audio USB Regen / GUSTARD U12
USB Kabels: Do I believe or do I not?!  ???

Zoals jullie zien heb ik nog wat vraagtekens. Daarom ben ik benieuwd waarop andere zelfbouwers de keuze voor het moederbord, processor en geheugen hebben gebaseerd?

Gr, Ramon

Isflicka

Quote from: YamahaRXV on April 13, 2016, 22:06:27
Verklaar je nader ?  :unsure:
Dat je best veel geld uitgeeft aan behuizing, voeding, software etc en vervolgens het belangrijkste onderdeel van je streamer afdoet als te duur. Dat is een belangrijk compromis waar je misschien spijt van gaat krijgen. Ik heb verschillende kaartjes gebruikt van Paul (PPA) en tijdje de SOTM maar bijna alle streamers (ook de verkoopstreamers) zijn inmiddels voorzien van de JPlay kaarten. Het verschil tussen de SOTM en de JPlay is inderdaad exceptioneel maar dan wel in prijs en prestatie. Bij de SOTM blijft toch een digitaal randje hoorbaar. De JPlay heeft daar helemaal geen last van. Overigens mag je de HD-PLEX (langdurig en onder belasting) wel controleren voordat je verder gaat want ik sluit niet uit dat daar de oorzaak ligt van je eerdere storing.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

YamahaRXV

#208
Quote from: Isflicka on April 14, 2016, 08:44:52
Dat je best veel geld uitgeeft aan behuizing, voeding, software etc en vervolgens het belangrijkste onderdeel van je streamer afdoet als te duur. Dat is een belangrijk compromis waar je misschien spijt van gaat krijgen. Ik heb verschillende kaartjes gebruikt van Paul (PPA) en tijdje de SOTM maar bijna alle streamers (ook de verkoopstreamers) zijn inmiddels voorzien van de JPlay kaarten. Het verschil tussen de SOTM en de JPlay is inderdaad exceptioneel maar dan wel in prijs en prestatie. Bij de SOTM blijft toch een digitaal randje hoorbaar. De JPlay heeft daar helemaal geen last van. Overigens mag je de HD-PLEX (langdurig en onder belasting) wel controleren voordat je verder gaat want ik sluit niet uit dat daar de oorzaak ligt van je eerdere storing.

Ah oké  ;)  Hmm, ik kan je daar niet helemaal ongelijk in geven...
Het JCat usb board had eerlijk gezegd ook al mijn absolute voorkeur, heb daar een tijdje geleden nog uitgebreid contact over gehad met Josef van JPlay.
Het is niet dat ik er het geld niet voor over heb, maar ik wil dan wel de volledige overtuiging hebben dat het JCat usb board echt waarde naar zijn geld levert, en daar twijfel ik nog wel een beetje aan.

Waar ik eerlijk gezegd niet aan twijfel is de betrouwbaarheid qua spanningregulatie en evt. fluctuatie van de HDPlex 100W LPS; heb hier al de nodige metingen en checks op uitgevoerd en het ding is super stabiel/constant. Geldt overigens ook voor de HDPlex 250W DC-DC ATX converter die hele nette stabiele voltages laat zien.
Kan niet anders als volledig tevreden te zijn met de spullen van Larry.
Heb hier tijdelijk een nieuwe PicoPSU XT-160 DC-DC converter gebruikt, maar daar is het toch wel even anders bij...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Quote from: YamahaRXV on April 14, 2016, 11:08:33
... Waar ik eerlijk gezegd niet aan twijfel is de betrouwbaarheid qua spanningregulatie en evt. fluctuatie van de HDPlex 100W LPS; heb hier al de nodige metingen en checks op uitgevoerd en het ding is super stabiel/constant. Geldt overigens ook voor de HDPlex 250W DC-DC ATX converter die hele nette stabiele voltages laat zien.
Ik twijfel er niet aan maar wat en hoe heb je gemeten dan (waardes)?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

RobertVanWoerden

Quote from: Isflicka on April 14, 2016, 08:44:52
Dat je best veel geld uitgeeft aan behuizing, voeding, software etc en vervolgens het belangrijkste onderdeel van je streamer afdoet als te duur. Dat is een belangrijk compromis waar je misschien spijt van gaat krijgen. Ik heb verschillende kaartjes gebruikt van Paul (PPA) en tijdje de SOTM maar bijna alle streamers (ook de verkoopstreamers) zijn inmiddels voorzien van de JPlay kaarten. Het verschil tussen de SOTM en de JPlay is inderdaad exceptioneel maar dan wel in prijs en prestatie. Bij de SOTM blijft toch een digitaal randje hoorbaar. De JPlay heeft daar helemaal geen last van. Overigens mag je de HD-PLEX (langdurig en onder belasting) wel controleren voordat je verder gaat want ik sluit niet uit dat daar de oorzaak ligt van je eerdere storing.
Bij mij tot nu toe geen problemen met de 100W LPSU, ook bij langdurig gebruik, 10 uur per dag.

YamahaRXV

Quote from: RobertVanWoerden on April 14, 2016, 12:36:25
Bij mij tot nu toe geen problemen met de 100W LPSU, ook bij langdurig gebruik, 10 uur per dag.

Is m.i. ook gewoon een goede en vooral veelzijdig inzetbare voeding, kan het schijnbaar aanwezige scepsis dan ook niet helemaal volgen... ???
Zelfde verhaal met de 250W HiFi DC-DC ATX; 5 volt DC rechtstreeks vanaf de 100W LPS óf 5 volt DC vanaf de 250W HiFi DC-DC ATX laat nauwelijks tot geen verschil horen in klankmatige performance zo heb ik zojuist kunnen vaststellen  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Quote from: Isflicka on April 14, 2016, 08:44:52
Overigens mag je de HD-PLEX (langdurig en onder belasting) wel controleren voordat je verder gaat want ik sluit niet uit dat daar de oorzaak ligt van je eerdere storing.

Vandaag nog even wat over en weer zitten mailen met Ketakawee van Fidelizer Audio over zijn voorkeuren en mening betreffende PCIe - USB cards.
Ging met name over de kwaliteit van de PPA USB cards:

Hi  Jan

PPA cards are modified card with high quality clock and stuff. Their mods are a bit extreme putting much larger stuff on small board. I wouldn't be surprised if some will get broken after shipment. I'm sure he'll test every unit and all before shipping but shaking and impact during shipment can damage the card no matter how well it's packed.

I hope you'll recover your machine soon and Marcin said he'd like to send me USB card for testing to get my impressions. As I'm using digital PCI card for my own system so I have no slot for USB card but I can test on work machine. I hope he'll be able to send me one unit soon. :)

Regards,
Windows X
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Hier nog een steeds zeer tevreden bezitter van een Kingpin voeding achter de SBT.
@Kingpin; zelfs als streamer en met het scherm aan geen centje pijn. Dat was enkel om te testen. Normaliter staat alles uit en draait de SBT enkel als renderer.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Kingpin

#214
Quote from: Xander32 on April 14, 2016, 20:58:28
Hier nog een steeds zeer tevreden bezitter van een Kingpin voeding achter de SBT.
@Kingpin; zelfs als streamer en met het scherm aan geen centje pijn. Dat was enkel om te testen. Normaliter staat alles uit en draait de SBT enkel als renderer.
Thanks ! Ja die sbt voeding is volgens mij wel het beste wat er op dit moment is voor de sbt.
Ondertussen ook zeer succesvol een Auralic voeding gemaakt.
Nu bezig met een raspberry pi 5A voeding.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Isflicka

Quote from: YamahaRXV on April 14, 2016, 11:08:33
Ah oké  ;)  Hmm, ik kan je daar niet helemaal ongelijk in geven...
Het JCat usb board had eerlijk gezegd ook al mijn absolute voorkeur, heb daar een tijdje geleden nog uitgebreid contact over gehad met Josef van JPlay.
Het is niet dat ik er het geld niet voor over heb, maar ik wil dan wel de volledige overtuiging hebben dat het JCat usb board echt waarde naar zijn geld levert, en daar twijfel ik nog wel een beetje aan.
Zou bijna zeggen kom eens luisteren. We hebben hier op Texel twee identieke C.A.P.S. spelen en even een SOTM kaartje overzetten is natuurlijk zo gedaan.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

YamahaRXV

Quote from: Isflicka on April 15, 2016, 08:13:19
Zou bijna zeggen kom eens luisteren. We hebben hier op Texel twee identieke C.A.P.S. spelen en even een SOTM kaartje overzetten is natuurlijk zo gedaan.

Op zich een zeer aantrekkelijk aanbod, maar de afstand vanaf mijn woonplaats naar Texel maakt het er niet makkelijker op om ''even'' te komen luisteren  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

schedel

En dan te bedenken dat ze uit de regio Den Haag komen!
Heb nog geprobeerd om mijn bestelling van een SoTM kaartje om te zetten naar Jplay. Was helaas al verstuurd. Ik hoop dat die Hdplex binnenkort komt kan ik de rest gaan bestellen.
Billy
T+A | REL | Denon | JVC

YamahaRXV

#218
Quote from: schedel on April 15, 2016, 10:19:15
En dan te bedenken dat ze uit de regio Den Haag komen!

:D Precies !

Quote from: schedel on April 15, 2016, 10:19:15
Heb nog geprobeerd om mijn bestelling van een SoTM kaartje om te zetten naar Jplay. Was helaas al verstuurd. Ik hoop dat die Hdplex binnenkort komt kan ik de rest gaan bestellen.
Billy

Bij HDPlex kan je geduld soms wel eens op de proef gesteld worden Billy, maar mijn ervaring is wel dat het allemaal voor mekaar komt.

Jammer dat je de JPLAY usb card niet meer kon realiseren, maar ik vraag mij nog steeds af of de verschillen tussen de SOtM en de JPLAY daadwerkelijk zo groot en goed hoorbaar zijn.
Ik zit nog steeds te wachten op een bevredigend antwoord van Claudia van Highend Audio PC waar ik de PPA usb card had besteld, maar zij zijn ook weer afhankelijk van de respons van Paul Pang en die blijkt niet altijd uit te blinken in accuraat reageren en handelen  :(
Heb sterk aangedrongen op het versturen van een nieuwe PPA usb card. Mocht deze ooit nog binnenkomen dan ga ik deze zeer waarschijnlijk te koop aanbieden en een SOtM of een JPLAY bestellen.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

StereoMike

Quote from: Kingpin on April 14, 2016, 21:09:51
Ondertussen ook zeer succesvol een Auralic voeding gemaakt.
Die staat hier op Texel de sterren van de hemel te spelen. Net zo goed als mijn Kingpin 180 MiND voeding.
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

Kingpin

#220
Hier een lineaire voeding voor de Raspberry Pi, 5V/5A.
Deze is opgebouwd met uitsluitend goede componenten en een zeer goed ingangsfilter.
Ruim bemeten trafo en afvlakcondensator en componenten met minimale toleranties qua afwijking.







De reg heeft genoeg koeling om contineu 5A aan te kunnen.
Meetresultaten bij 50 ohm belasting, Ripple/ruisvloer: 5µV / -105dB / 0Hz-100kHz.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Kjelt

Damn dat is een grote bak voor zo,n kleine pi  :D
We willen natuurlijk ( althans ik) graag een schema zien en fotos vd binnenkant!
Of ga je er commercieel iets mee doen?

Kingpin

#222
Quote from: Kjelt on April 16, 2016, 10:17:49
Damn dat is een grote bak voor zo,n kleine pi  :D
We willen natuurlijk ( althans ik) graag een schema zien en fotos vd binnenkant!
Of ga je er commercieel iets mee doen?
Ja, beste bak (weegt ook het nodige), er zit ook een beste trafo , filtersectie en afvlakcondensator in die de nodige ruimte in beslag nemen :D
Kan allemaal kleiner, maar dit is wel zo gekozen dat alles nog perfect draaid onder vollast.
Binnenkant houd ik nog even voor me. Meetgegevens (screenshots) als je daar belang bij hebt wil ik wel posten als daar behoefte naar is.

De Pi had je er ook wel bij in kunnen bouwen :D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Sopper

# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

Kjelt

Quote from: Kingpin on April 16, 2016, 10:45:22
Binnenkant houd ik nog even voor me. Meetgegevens (screenshots) als je daar belang bij hebt wil ik wel posten als daar behoefte naar is.
Nee die geloof ik op je woord, was alleen benieuwd wat voor regulator je had gebruikt, heb daar uiteraard wel een idee bij na sommige van je vorige posts  ;)
Maar mooi dat het goed gelukt is. Ben benieuwd of je het A/B kunt horen, zou wel de kers op de taart zijn natuurlijk.