Werner Bros. Home Theatre

Started by wernie, March 16, 2004, 22:17:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P


Sjors

Quote from: Arno P on October  8, 2004, 22:31:47
VENTILATIE ?????  :)

Ja bijvoorbeeld voor de beamer  ;) anders word het erg warm binnen in zo'n "huisje"

wolsinkpower

lol @ sjors :P

Arno P  bedoelde juist van.. goh waar is de ventilatie?

gaaf project trouwens :)!
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Sjors

Quote from: wolsinkpower on October  8, 2004, 23:52:57
lol @ sjors :P

Arno P  bedoelde juist van.. goh waar is de ventilatie?

gaaf project trouwens :)!

oww  ;D

wernie

Hi Patrick

Bedankt om de hele zwik in een ander toppic te plaatsen,het staat hier inderdaad meer op zijn plaats. ;)
Wat de geluidsoverlast betreft bedoelde ik eigenlijk een beetje wat je zelf aanhaalt nl. dat door de combinatie van het omgevingsgeluid en het feit dat de buren een eindje verder wonen de overlast verwaarloosbaar zal zijn.
Ventillatie is nog iets waar ik niet helemaal uit ben nog even over nadenken hoe en waar ik die ga plaatsen.
Zoals je merkt blijven de foto's wat achter,dat komt omdat mijn vakantie all een tijdje achter de rug is en het op dit moment onwaarschijnlijk druk is op het werk.
Ik heb de gyproc wanden allemaal geplaatst en daar is het voorlopig bij gebleven,die foto's post ik morgen.
Oh ja nog even vergeten een dikke week geleden heb ik een barco data 800 op de kop kunnen tikken,het ding is nog in prima staat dus alweer een upgrade voor mijn ht. :)
In de toppic projectie en weergevers staan er een paar vragen ivm een paar problemen die ik ben tegengekomen,als je zin hebt  feel free om even te lezen alle hulp is welkom.
Zo dat was het voorlopig.

Gegroet

Wernie


Rappie

Leuk projectje, om dit 100% geluidsdicht te krijgen gaat inderdaad niet lukken. Of je moet een kleine 5.1 speakerset van je pc pakken :)

En niet vergeten dat je je ventilatie ook dicht moet kunnen zetten in de winter, dat er dus geen koude tochtgaten komen voor de verse lucht ....

Quote from: wernie on October 19, 2004, 22:25:07
Bedankt om de hele zwik in een ander toppic te plaatsen,het staat hier inderdaad meer op zijn plaats. ;)

ik vond het al vreemd dat er zo veel posts stonden zonder dat ik het opgemerkt had :D
Eigenaar van Paulthé

wernie

Hi iedereen

Alweer een tijdje geleden dat ik nog wat van mij liet horen,het was razend druk op het werk dus mij eigen werkzaamheden hebben een tijdje noodgedwongen stilgelegen. :(
Maar mijn geduld is beloond na een drukke periode weer een aantal dagen thuis geweest en dus aardig wat werk verzet.  :)
Zoals je kan zien zijn de wanden ondertussen bijna afgewerkt,de gyproc wanden zijn halverwege bekleed met rockwool waartegen een zwarte stof is opgespannen daarna afgewerkt met houten latjes.
De andere helft van de wand is bekleed met isofix,tussen de isofix zijn de nodige latjes bevestigd om het vasttapijt tegen te nieten,ook het podium waar de bioscoop stoelen komen te staan is bijna klaar.
Als het goed is komt Rob volgende week langs om mijn barco 800 fijn te tunen en kan ik stillaan gaan denken om eindelijk nog eens een filmpje te bekijken
Ondertussen via het forum ook nog een quad scaler aangekocht,ik ben razend benieuwd wat voor een plaatje Rob uit mijn 800 weet te halen.
Ook nog  een high contrast doek besteld bij Frank maar dat laat nog even op zich wachten(vermoedelijk eind deze maand),ik ben van plan om een scherm te maken van 2m20 breed is dat nog haalbaar voor de 800 denken jullie?
Ok laat maar komen die opmerkingen en goede raad,en tot de volgende keer.

Gegroet

Wernie

OscarTango

en ? Geraakt het klaar voor de zomer ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Magura

Mooi project!

Ben benieuwd hoe dit gaat worden.
Apart, een ht in je tuin!

Matthijs
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

Sjors

Quote from: OscarTango on April 16, 2005, 13:04:51
en ? Geraakt het klaar voor de zomer ?

Ik hoop het.....

Laatst actief:     februari 23, 2005, 18:14:38   :-\

skoebiedoe

Hij is jammer genoeg wel niet de eerste met zo een project. ;)
http://users.pandora.be/skoebiedoe/scherm/104_0463.JPG

(is ook in een tuinhuisje. ;) )

OscarTango

Leuk...heb je meer foto's ? Of een eigen topic misschien ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

Quote from: OscarTango on April 17, 2005, 12:09:57
Leuk...heb je meer foto's ? Of een eigen topic misschien ?

Jaaa  :D open ook even een topic in "Private Theaters"  :)

skoebiedoe

Komt nog maar ben nog vollop bezig.
Laatste nieuwe aanwinst een Marantz sr-8500.(ben d'er nu effe mee aan het spelen)
Als je meer foto's wilt zien gewoon de link aanpassen.(achterste gedeelte wegvagen en dan kom je automatisch in de index ;) )

OscarTango

Nice HT-tje, hoor...enne, wat heb jij met schermen en auto's ? Een PDA is duidelijk niet genoeg ?  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

skoebiedoe

Was een ander experimentje.(pc in den auto,die er nogaltijd instaat trouwens)
Maar heb nu eigen topic gemaakt om deze nietmeer te vervuilen dus reactie's graag daar. ;)

Sjors

#41
Quote from: skoebiedoe on April 17, 2005, 18:21:01
Komt nog maar ben nog vollop bezig.

Een topic met een HT in aanbouw is ook welkom hoor!  ;)

Groet, Sjors

@Edit heb hem al gevonden :)

wernie

Hi iedereen

Het is inderdaad even geleden dat ik nog actief was :-[,maar wees gerust de bouw is ondertussen verder gegaan.Op dit ogenblik moet ik me enkel nog zorgen maken over de afwerking de kleine details,de aankleding zeg maar.
Jullie mogen een van de komende dagen een boel foto's verwachten waarschijnlijk dit weekend. ;)
spaar jullie commentaar nog even op en barst dan maar los,alle opmerkingen zijn uiteraard zeer welkom zowel pos. als neg.
Wat ik wel al kan meegeven is dat ik er al behoorlijk wat uurtjes kijken heb opzitten,de barco is op een paar kleine details na prima in orde.

groetjes

wernie

molle

Gaat heel leuk worden. Bbq'tje, filmpje meepikken, pintje drinken beetje voetballen in de tuin, plonsje in het zwembad...
Tof geheel. Moet niet bepaald in die volgorde ;D ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

wernie

Hi iedereen

Ok voor jullie mij collectief afknallen  :-\ omdat ik alweer mijn belofte niet ben nagekomen (nl de foto's snel posten)wil ik even ter mijner verdediging aanhalen dat ik al die tijd film heb gekeken :) dus ik denk wel dat dit een ZEER aanvaardbare excuus is ;D.
Nee even serieus nu ik doe mijn uiterste best maar ik heb behoorlijk wat computer problemen gehad en vooral geen tijd gevonden om alles voor elkaar te krijgen,zelfs dit bericht stuur ik op dit moment via een pc op het werk.
ik ben maandag een dagje thuis en ga mijn best doen om de software nodig om de foto's kleiner te maken terug te installeren.
Ik hoop dat jullie in al je goedheid mij vergiffenis schenken en mijn project dat nu bijna volledig klaar is blijven volgen

Groetjes

Wernie

simonklein

Word zeker wel serieus mooi dit  :D

Romano

Quote from: wernie on September  3, 2005, 17:04:24
Hi iedereen

Ok voor jullie mij collectief afknallen  :-\ omdat ik alweer mijn belofte niet ben nagekomen (nl de foto's snel posten)wil ik even ter mijner verdediging aanhalen dat ik al die tijd film heb gekeken :) dus ik denk wel dat dit een ZEER aanvaardbare excuus is ;D.
Nee even serieus nu ik doe mijn uiterste best maar ik heb behoorlijk wat computer problemen gehad en vooral geen tijd gevonden om alles voor elkaar te krijgen,zelfs dit bericht stuur ik op dit moment via een pc op het werk.
ik ben maandag een dagje thuis en ga mijn best doen om de software nodig om de foto's kleiner te maken terug te installeren.
Ik hoop dat jullie in al je goedheid mij vergiffenis schenken en mijn project dat nu bijna volledig klaar is blijven volgen

Groetjes

Wernie

Excuses aanvaard ;)


wernie

Hi allemaal

Weer niet veel tijd vandaag dus veel foto'en weinig uitleg,met een beetje geluk deze nacht nog wat tijd om eventueel wat uitleg te geven. 5als jullie nog willen reageren tenminste)
ik hoop alvast dat de foto's op wat bijval mogen rekenen,laat maar komen die reacties.

Groetjes

Wernie

wernie

Dus nog maar een paar

wernie

Op algemeen verzoek