KARMA (nieuw board)

Started by J.A.F._Doorhof, May 29, 2002, 13:56:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

wat gebeurd er dan Frank...bij te veel negatieve posts wordt je er dan autom. uit gekicked???

Gewoon lachen, zullen ze vast niets serieus mee bedoelen, toch...ik zal je wel weer wat PV geven.

MrPink

LOL een Karma gooi- en smijtfestijn! :D

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Hee ben je er eindelijk!!

Nou weer een rondje dan (ook voor Frank een Plusje iedereen!) ;D dat is dus een + van Positief Sir-ROUND!

Spacebass

Ik snap het Frank
QuoteSorry, you can't repeat an action within the wait time. You must wait 1 hours.

Als mensen je dan meerdere keren willen bedanken, dan moeten ze een uur wachten, en ja dat geeft weer irritaties want ze willen ergens op klikken...tja en wat rest je dan anders dan de negatief aan te klikken.. ::)

(heb ik nog steeds niet gedaan maar is geheel Hypothetisch ;D)

Sorry Frank je moet dus nog een uur wachten!

PM

yep.. nog een rondje van mij omdat jullie mij ook aan karma geholpen hebben...

Leuke feature hoor dat karma... (maar of t nuttig is zo... dat vraag ik me af..)
Groeten, Peter

J.A.F._Doorhof

Het is eigenlijk bedoelt om mensen een positief Karma te geven als ze een goede post hebben gemaakt en negatieve karma als ze een slechte post hebben gemaakt of iemand hebben beledigd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

Oeps, ik begon het net zo leuk te vinden al die positieve vibes weggeven!

MrPink

Dat vind ik nou een goede post! ;)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Hmmm, is dus wel zeer smaakgebonden...

Wat zou ik verkeerd gezegd hebben?


MrPink

Volgens mij heeft iemand een negatief rondje bij ons gedaan, mannen :o

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND


MrPink

Och, positieve en negatieve dingen hebben we allebei nodig om onze levenservaring te vergroten. Yin en Yang in bepaalde oosterse filosofieën. Dus goed beschouwd gaan we er alleen maar op vooruit. :D

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Hee, alweer een minpunt...

Ben ik bijna in balans...

Het forum wordt Feng Snoei...

 :D

MrPink

Veel te veel rechte hoeken voor Wang Knoei ;D

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Is kil blauw wel goed?

Robert

Ik heb maar ff wat mensen een positief karma gegeven. Onder andere SiR-ROUND (King of Off-Topic ;D), Frank D. (om zijn karma op te krikken tegen die vele minnen die ik onterecht vind) en Spacebass (hij heeft net als mij Infinity speakers ;D). Maar wie heeft voor die  +1 bij mij gezorgd?


MvrGr.
Robert

SiR-ROUND

Volgens mij heb ik je inmiddels +2 bezorgd...

I'm the king!!! Thanx Robert...

 ;D

Jaja, in cyberspace ben ik een gezellige klets, maar in het echt?

Robert

In cyberspace ben je net een grammafoonplaat (positief bedoeld, net als je karma ;D). In het echt zullen we wel zien als je naar het Hoge Noorden komt. Nu kennen we elkaar wat beter dan toen de eerste keer dat ik je zag bij Frank D. Enne nog maar een positiefje dan ;).


MvrGr.
Robert

SiR-ROUND

Jij nam meteen je ouders mee op de eerste date...

 ;D

Robert

SiR-ROUND,

Was wel zo handig als je een receiver op komt halen ;D. Zal niet zo leuk zijn om met een receiver in het openbare vervoer te moeten zitten. Dus was het simpel. Met de auto. En ouders maar mee.
En als het een date moest voorstellen dan was het een date met The King Of Home Theater (Frank D.) en met de King of Off-Topic (SiR-ROUND)

Als ik met het openbare vervoer zou moeten dan moest ik jou avatar maar imiteren en dat lukt me (nog) niet zo goed ;D.
Wees gerust, als ik bij jou in NB langskom (als het nog mag natuurlijk ;D) dan kan ik wel met het openbaar vervoer. Tien minuten en ben er al ;D. Maar die auto is zo gemakkelijk ;D.


MvrGr.
Robert

SiR-ROUND

Heeeee... Milieubewust met de fiets?

Je bent welkom natuurlijk... Ik heb geen alleen idee wanneer er weer een beetje HT bedreven kan worden.

Tegen de tijd dat ik er echt woon zullen we eens zien...

Pfoeh, ben net klaar met vlechten van twee CAT 5 speakerkabels...

Ga morgen wel verder...

Robert

SiR-ROUND,

Naar NB wil nog wel met de fiets (30 min), maar op de fiets naar Emmeloord dat zie ik niet zo zitten helemaal niet met wat we laatst hebben opgehaald (de nieuwe pc :)).

Laat ff weten hoe het klinkt met CAT-5 kabel. Ben benieuwd. Ik zal het CAT-5 topic in de gaten houden.


MvrGr.
Robert

Spacebass

Iedereen die hier post krijgt zowiezo PV van mij  ;)

(Niet aan Frank vertellen!!)

SiR-ROUND


Spacebass

BTW ik ben het geheel met je eens MrPink...negatief bestaat eigenlijk niet zonder positief en andersom  ;)

Of zou diegene last ondervinden van "geen sexuele uitingen kunnen geven aan de oerdrift"
en wordt deze dientengevolgen lanzaam maar zeker tot aan de rand van de afgrond die
onzekerheid heet gedreven...
Botviert deze persoon, zijn tot massochisme gevormde liefdeloosheid....
voortkomend uit een dal van verlangen, hunkerend naar liefde en erkenning...
Resulterend in het enige tot zijn/haar beschikbare machtsmiddel..
daarbij uitroepend: "yes yes YES "... geklikt te hebben op onze negatieve karma..
in de hoop onze tere en kwestbare HT zieltjes, moedwillig en zonder enig vorm van menselijkheid en gewetenloos... ten grave te dragen?

Dat is resulteert nl ook in Negative Vibes  ;D  ;D
OEPS   :-X nu ben ik zeker de pineut..  ;D

En Robert" wij moeten wel voor elkaar zorgen het is vrij eenzaam als Infinity'er in een wereld vol met ...... ;D