Mission

Started by Multimediaknaller, September 16, 2015, 21:31:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Multimediaknaller

Bestaat Mission nog  :lookaround:

Die van ons zijn na 15 jaar wel aan vervanging toe  :unhappy:

Lees, zie of hoor weinig van dit merk  :huh2:

Wie weet meer  ;)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

TopGun2010

Heb ook erg lang genoten van de 753, nu happy met B&W 683 S2 voor stereo.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Multimediaknaller

Bedankt maar wel erg weinig dealers en ook nog eens ver uit de buurt  :nopompom:

BuSpu

Ik heb een tijd met een mooie surround set van mission gespeeld: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=151362.0

Die mannen weten nog steeds hoe ze speakers moeten maken.  :clapping:

Dura

#5
Uit mijn hoofd; het was het vroeger Cyrus Mission. Die zijn gesplitst in het nog steeds goed verkrijgbare Cyrus voor electronica en Mission, waarbij Mission nog aan luidsprekers deed maar zich vooral wilde richten op de verkoop van een nieuwe techniek, de NXT-speakers.
Een vlak dat in trilling gebracht wordt en dan als breedband luidspreker kun fungeren, zowel allerlei low end toepassingen als hi-end luidsprekers. Maarvan dat NXT heb ik al tijden niets meer gehoord, hoewel ik me afvraag of bijvoorbeeld de breedband (vanaf 80Hz) units in diverse Cambridge speakers gerelateerd is.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

GPO

Quote from: Bierbraker on September 16, 2015, 21:31:14
Bestaat Mission nog  :lookaround:

Die van ons zijn na 15 jaar wel aan vervanging toe  :unhappy:

Lees, zie of hoor weinig van dit merk  :huh2:

Wie weet meer  ;)

15 jaar pas? Mijn Infinity's zijn al 20 jaar oud en klinken nog steeds beter dan de meeste moderne speakers.... :)

Wil je de Missions vervangen omdat je ze zat ben of omdat ze stuk aan het gaan zijn? Als de woofer-randen stuk gaan (meest voorkomend) ; die kun je laten repareren of zelf doen als je een beetje handig bent.

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS