Zidoo player

Started by skank1, September 16, 2015, 14:15:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

Quote from: ergé on September 21, 2015, 13:50:07
Mad11138 bedankt voor de code en skank1 bedankt voor dit topic. Zojuist ook maar 1 besteld. 81.13 euro was ik kwijt.

We wachten geduldig af ben wel benieuwd.
Last even weten als ie binnen is. Ben wel benieuwd. Jammer dat ze geen dvd transport hebben. Zo af en toe een cd/dvd/br afspelen is wel makkelijk...
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Staaled

#101
Quote from: RonG on October  6, 2015, 22:51:10
Dus iedereen die hier besteld heeft heeft registered airmail gebruikt?

Misschien kan ik het nog laten aanpassen.


DHL.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

RonG

Quote from: Staaled on October  7, 2015, 09:03:21

DHL.

Ja, me2 :), heb via mail gevraagd of ze het kunnen aanpassen maar we zullen zien, middels een rekentool op internet gevonden dat wanneer ik moet betalen het iets van E 26,- zou zijn. Het zij dan maar zo.

WilcoL

Volgmodus, maar toch graag eerst zien en dan geloven  ;)
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

rovinggecko

Volg dit ook maar even...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

ikkeenjij36

Ook volg het.
Ben benieuwd of het idd zo goed werkt.
Ik vraag me af of deze mijn nuc en medi8er kan vervangen?
3d is geen issue meer maar straks met de nwe tv 4k?
Ik hoop op antwoord?
MARANTZ SR7008/Marantz PM8005/Taga 606v3 Se 5.0/Taga tsw200 sub/Fronts ls kabel canare 8s4/Center  ls kabel jib-hf004//rears standaard 2.5mm vd rol(onbekend).
squeezbox touch/pm8005 voor stereo/peout front jib hf-004 interlinks

pietnoeck

als hij geen Netflix kan afspelen welke 4K ( h.265)streams zijn dan wel mogelijk ?

Kanariepiet

Gents,

Lees even op het Kodi forum, waar ook een medewerker van Zidoo aanwezig is, het is helaas weer een hoop Chinese beloftes waarvan er al een paar niet waargemaakt worden:
- 3D gaat nu niet werken vanuit Kodi
- Schijnt ook iets met 23.97Hz te zijn

Het ziet er op papier erg goed uit, maar ook voor 8 of 9 tientjes lijkt het me verstandig wat reviews af te wachten.

Op het moment is denk ik de Himedia de betere keus, maar ik blijf gewoon nog lekker trouw bij mijn Chromebox.
Wel zeg ik hierbij dat ik geen 3D afspeel en Netflix via mijn smart tv!

Marco66

Dat zou wel vreemd zijn daar mijn raspberry met de zelfde kodi software wel 3D afspeelt!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

BernHardN

Mijn MInix ondersteund ook 3D  ;) zal wel moeten toch of zit dit in de chip?

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

skank1

Quote from: kanariepiet on October  8, 2015, 07:48:29
Gents,

Lees even op het Kodi forum, waar ook een medewerker van Zidoo aanwezig is, het is helaas weer een hoop Chinese beloftes waarvan er al een paar niet waargemaakt worden:
- 3D gaat nu niet werken vanuit Kodi
- Schijnt ook iets met 23.97Hz te zijn

Het ziet er op papier erg goed uit, maar ook voor 8 of 9 tientjes lijkt het me verstandig wat reviews af te wachten.

Op het moment is denk ik de Himedia de betere keus, maar ik blijf gewoon nog lekker trouw bij mijn Chromebox.
Wel zeg ik hierbij dat ik geen 3D afspeel en Netflix via mijn smart tv!

Opletten wat je typt
3D werkt momenteel niet, maar dikke kans dat dit gefixed wordt, immers wordt de 3d wel demuxed
maar toont hij ze voorlopig als SBS
IDED issue

Ik heb er redelijk vertrouwen in dat dit goed komt, maar zet toch druk

idem ivm 23.97hz

De Q5 doet de 23.97 sinds de laatste update ook niet goed

Bovendien moet je ook weten dat de pi2 nu 3d doet , doordat zidoo hun code vrij gegeven heeft.
Het is hun code die ervoor zorgt dat de pi 2 3d doet
Dus het komt wel voor deze zidoo x6

Trust me
Geef het even tijd
Firmware staat nog in kinderschoenen

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

_ MarcelloW _

#111
Ik kreeg net bericht dat de mijne is verzonden.

Vooral benieuwd of (en hoe) de CEC werkt op deze.


Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

RonG

Ik hoop het,

Heb het betreffende topic helemaal gelezen, het begon van yeeees naar noooo :) :D.
Die mirror88 roept vanaf het begin dat 3D volledig ge-support wordt (ook via Kodi) en nu sommige een exemplaar hebben en toch niet werkt is het een lastig verhaal.
Hebben ze dat dan niet getest dan?



Stond op het punt te annuleren maar wacht nog maar ff af. Vind het er iig niet goed uitzien op het moment

skank1

Quote from: RonG on October  8, 2015, 11:28:37
Ik hoop het,

Heb het betreffende topic helemaal gelezen, het begon van yeeees naar noooo :) :D.
Die mirror88 roept vanaf het begin dat 3D volledig ge-support wordt (ook via Kodi) en nu sommige een exemplaar hebben en toch niet werkt is het een lastig verhaal.
Hebben ze dat dan niet getest dan?



Stond op het punt te annuleren maar wacht nog maar ff af. Vind het er iig niet goed uitzien op het moment

Ik zou niet snel annuleren, indien het echt nogo is, kun je het ding nog altijd ergens anders gebruiken, zoveel kostte die nu niet
Het toestel is echt splinternieuw dus firmware is zelfs nog steeds beta

Geef ze wat tijd

Ze hebben het wel getest, maar blijkbaar lukt het niet overall
Zou een EDID issue zijn.
De decoding in kodi werkt in ieder geval WEL in tegenstelling tot andere android toestellen
Dus het zal er wel van komen
Nogmaals, de pi kan het ook hierdoor.. dus waarom deze niet?

Geef ze tijd zeg ik

Nu cancellen zou ik absoluut niet doen.
Ik mag de mijne maandag verwachten, volgens dhl :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

RonG

Quote from: skank1 on October  8, 2015, 11:43:46
Ik zou niet snel annuleren, indien het echt nogo is, kun je het ding nog altijd ergens anders gebruiken, zoveel kostte die nu niet

Daarom heb ik ook nog niet gecanceld, kan hem nog altijd in de woonkamer gebruiken en kan de dune naar de HT naast de Mede8er waar ik dan weer BR menu's voor concerten e.d. ter beschikking heb :)

Xstream

#115
Quote from: skank1 on October  8, 2015, 10:37:09
Opletten wat je typt
3D werkt momenteel niet, maar dikke kans dat dit gefixed wordt, immers wordt de 3d wel demuxed
maar toont hij ze voorlopig als SBS
IDED issue

Ik heb er redelijk vertrouwen in dat dit goed komt, maar zet toch druk

idem ivm 23.97hz

De Q5 doet de 23.97 sinds de laatste update ook niet goed

Bovendien moet je ook weten dat de pi2 nu 3d doet , doordat zidoo hun code vrij gegeven heeft.
Het is hun code die ervoor zorgt dat de pi 2 3d doet
Dus het komt wel voor deze zidoo x6

Trust me
Geef het even tijd
Firmware staat nog in kinderschoenen
Ik vraag me af waar dat vertrouwen op gebaseerd is?
Als er al iets is gebleken dan is 't dat deze projecten tot op heden structureel hebben gefaald en misleid. Dus waar komt dat vertrouwen vandaan waarmee je mensen aan 't overtuigen bent?
Zeker al die Chinese experimenten zijn projecten waarbij juist firmware updates vaak uitblijven door gebrek aan kennis of/en met 't idee "zolang die 1e bulk maar verkocht is", kunnen we 't volgende onzin apparaatje wegzetten met een andere catchy naam.

Als als al die features in 1 software software pakket kan, zou 't dan niet veel eerder / makkelijker zijn op een normale, en vaak veel krachtigere en meer veelzijdige HTPC (bijv een NUC) met veel bredere ondersteuning en initiatief van de open community, te doen? Je zou verwachten dat als blijkt dat 't daar op kan dat t.z.t. dan de plug-n-play apparaatjes gaan komen die wel doen wat ze beloven.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

mad1138

Kreeg net inderdaad een berichtje van DHL dat er nog 37,51 Euro moet worden voldaan voordat ze de zending afleveren.
Synology 211J / Pioneer SC-LX73 / B&W DM604S3 / B&W LCR600S3 / B&W DM601S3 /  HDI Dune HD Smart B1 / Humax IRHD-5300C / Sony PS4 / Epson EH-TW9000ISF / Samsung UE55ES6800 / Logitech Harmony One+

skank1

Quote from: Xstream on October  8, 2015, 13:33:21
Ik vraag me af waar dat vertrouwen op gebaseerd is?
Als er al iets is gebleken dan is 't dat deze projecten tot op heden structureel hebben gefaald en misleid. Dus waar komt dat vertrouwen vandaan waarmee je mensen aan 't overtuigen bent?
Zeker al die Chinese experimenten zijn projecten waarbij juist firmware updates vaak uitblijven door gebrek aan kennis of/en met 't idee "zolang die 1e bulk maar verkocht is", kunnen we 't volgende onzin apparaatje wegzetten met een andere catchy naam.

Als als al die features in 1 software software pakket kan, zou 't dan niet veel eerder / makkelijker zijn op een normale, en vaak veel krachtigere en meer veelzijdige HTPC (bijv een NUC) met veel bredere ondersteuning en initiatief van de open community, te doen? Je zou verwachten dat als blijkt dat 't daar op kan dat t.z.t. dan de plug-n-play apparaatjes gaan komen die wel doen wat ze beloven.

Het feit dat ze hun code al vrijgegeven hebben, beloofd erg  veel goeds !!!

Andere partijen die hetzelfde deden, werkten allesbehalve mee, en die gaven geen code vrij
Dat zegt heel veel
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Nu kort komt het hier op:

Heb je al besteld? Dan raad ik aan om gewoon door te gaan met levering, Nu ik hou niemand tegen om het te cancellen. Ik zeg dat er weinig reden is om dat te doen
Nog niet besteld, kijk dan even de kat uit de boom.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

dave-fish

Thanks voor het advies. Ben ook wel benieuwd maar wacht dus nog maar even af.

Kanariepiet

Dat is het helaas nu met alle android boxen, elke keer is er wel weer iets anders wat niet of net niet werkt.

@skank1; no offense, maar elke keer ben je helemaal lyrisch over een Android box voordat je hem überhaupt hebt en dan valt het uiteindelijk toch net tegen en ja ik ben wat dat betreft ook een early adopter, maar na het blijvende geëmmer met alle Android boxen die er bestaan lijkt het me toch niet de allerbeste keus voor Kodi.

Ik denk ook dat DE perfecte mediaspeler er ook gewoon nooit gaat komen ;)

skank1

Quote from: kanariepiet on October  8, 2015, 20:06:13
Dat is het helaas nu met alle android boxen, elke keer is er wel weer iets anders wat niet of net niet werkt.

@skank1; no offense, maar elke keer ben je helemaal lyrisch over een Android box voordat je hem überhaupt hebt en dan valt het uiteindelijk toch net tegen en ja ik ben wat dat betreft ook een early adopter, maar na het blijvende geëmmer met alle Android boxen die er bestaan lijkt het me toch niet de allerbeste keus voor Kodi.

Ik denk ook dat DE perfecte mediaspeler er ook gewoon nooit gaat komen ;)

Elke keer? Ik ben 2x lyrisch zoals je zegt, de ene himedia heb ik zelf en erna een review geschreven. De tweede is deze en heb ik ook besteld en ben er zeker van dat hij zal doen wat ik zei
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

mad1138

#122
En hij is binnen!

Eerste indruk, een stuk kleiner dan ik voor ogen had, en jammer dat er geen batterijen (2xAAA) bij de afstandsbediening zijn meegeleverd.

Nu even ermee spelen
Synology 211J / Pioneer SC-LX73 / B&W DM604S3 / B&W LCR600S3 / B&W DM601S3 /  HDI Dune HD Smart B1 / Humax IRHD-5300C / Sony PS4 / Epson EH-TW9000ISF / Samsung UE55ES6800 / Logitech Harmony One+

RonG

Quote from: mad1138 on October  9, 2015, 16:39:10
En hij is binnen!

Eerste indruk, een stuk kleiner dan ik voor ogen had, en jammer dat er geen batterijen (2xAAA) bij de afstandsbediening zijn meegeleverd.

Nu even ermee spelen

Ben benieuwd :)

Xstream

#124
Quote from: skank1 on October  8, 2015, 14:12:21
Het feit dat ze hun code al vrijgegeven hebben, beloofd erg  veel goeds !!!

Andere partijen die hetzelfde deden, werkten allesbehalve mee, en die gaven geen code vrij
Dat zegt heel veel
Ok, fair enough.
Enige wat ik me dan nog steeds dwars zit is dat ze dus iets zeggen te bieden wat ze dus (nog) niet blijken te kunnen en geven de code vrij zodat anderen het voor ze op kunnen lossen. En dan nog is 't nog maar de vraag of ze die belofte ooit in gaan lossen. Misschien aardig om eerst te maken wat je beloofd en 't dan pas te verkopen?
Bovendien blijft 't dan nog steeds veel aannemelijker dat Kodi (en de communitu erachter) sneller met een oplossing hiervoor zou komen.

Maargoed, ik blijf idd nog even de kat uit de boom kijken. Zou wel heel fijn zijn als 't er 's een keer van kwam.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub