Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

roeleken

Nieuw seizoen Narcos, dat kijkt weer lekker weg  ;D
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

norman

Another Life op Netflix kan ik aanbevelen als je van scifi houdt

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Shadowfox

kanstanjemanden

Weer een thriller pareltje uit Scandinavië

https://youtu.be/Qhy4HuGpEEM

williams

Quotekanstanjemanden

Weer een thriller pareltje uit Scandinavië

https://youtu.be/Qhy4HuGpEEM


Deze ook gezien de afgelopen dagen en inderdaad een aanrader
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

mikekiwi

Kastanjemanden was echt top idd, één van de beste series die ik de laatste tijd heb gezien.

We zijn net begonnen met Locke & Key, veel positieve reviews en de 1e aflevering was interessant, nu zien hoe dat verder loopt...

Bas Akkerman

Quote from: mikekiwi on November  8, 2021, 10:43:42
Kastanjemanden was echt top idd, één van de beste series die ik de laatste tijd heb gezien.
Ik vind Scandinavische thrillers vaak zo hetzelfde. Getroebleerde detective aan lager wal lost sadistische moorden op. Eens zien of dit anders is.

QuoteWe zijn net begonnen met Locke & Key, veel positieve reviews en de 1e aflevering was interessant, nu zien hoe dat verder loopt...
Hoor ik ook positieve verhalen over. Ben benieuwd.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

beunky

Locke & Key vond ik wel de moeite waard.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

CineSmurf

Ragnarok is ook wel een leuke Noorse serie. En wel wat anders dan de Zweedse detectives. Met veel plezier aan het nieuwe seizoen begonnen.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

williams

Zelf vond ik Katla erg sterk , beetje mix tussen drama en syfy .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

mikekiwi

Quote from: Bas Akkerman on November  8, 2021, 12:20:27
Ik vind Scandinavische thrillers vaak zo hetzelfde. Getroebleerde detective aan lager wal lost sadistische moorden op. Eens zien of dit anders is.
:P , maar toch een goede serie. Was een tijd geleden dat wij een paar keer de aflevering stil hebben moeten zetten om even te analyseren wat we nu gezien hadden en hoe het in elkaar stak

Quote from: CineSmurf on November  8, 2021, 12:51:43
Ragnarok is ook wel een leuke Noorse serie. En wel wat anders dan de Zweedse detectives. Met veel plezier aan het nieuwe seizoen begonnen.
Zeker! We hebben beide seizoenen gezien, en hopen op een vervolg

Quote from: williams on November  8, 2021, 13:21:11
Zelf vond ik Katla erg sterk , beetje mix tussen drama en syfy .
Ook gezien idd. Mooie sfeer neergezet, interessant verhaal en karakters

DofN

Quote from: norman on November  7, 2021, 14:01:05
Another Life op Netflix kan ik aanbevelen als je van scifi houdt

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Bij tijd en wijle vind ik het allemaal wel erg traag. Wat mij ergert is die volstrekte redeloosheid van sommige karakters. Dat heen en weer geren als een kip zonder kop. Maar met de grote lijn in gedachten vind ik het wel spannend.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Quote from: beunky on November  8, 2021, 12:23:10
Locke & Key vond ik wel de moeite waard.

Als je het pubergezever negeert.. En niet teveel wil inzoomen op de nieuwe trend in films en series waarin jongvolwassenen blijkbaar de enige interessante bewoners op deze aardkloot zijn, is het best leuk :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Quote from: DofN on November  8, 2021, 19:26:53
Als je het pubergezever negeert.. En niet teveel wil inzoomen op de nieuwe trend in films en series waarin jongvolwassenen blijkbaar de enige interessante bewoners op deze aardkloot zijn, is het best leuk :)
Eeuuhh, gevangene van het algoritme :tongue2:? Een zwager kijkt veel horror en krijgt echt andere aanbevelingen en ik hoop geen andere kijk op deze aardkloot ;D.

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Bas Akkerman

Quote from: DofN on November  8, 2021, 19:26:53
Als je het pubergezever negeert.. En niet teveel wil inzoomen op de nieuwe trend in films en series waarin jongvolwassenen blijkbaar de enige interessante bewoners op deze aardkloot zijn, is het best leuk :)
Pubergezever...  :( Doet me meteen denken aan The Expanse. Krijg er nog rillingen van.

Van Narco's ook, maar op een goede manier.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

addesmo

Maid.
Amerikaanse struggle for life.  ;)

mikekiwi

En weer een scandi-krimi afgewerkt: Brot (ook wel Valhalla murders).

Ja, voldoet aan de cliché-omschrijving, en ja, we vonden het nog steeds erg interessant om te bekijken. Geen kids in de hoofdrol :-)

En nog steeds bezig met Locke&Key met het gezin, prima te doen hoor vind we. Maar er kijkt dan ook een puber mee  :popcorn:

addesmo

Quote from: mikekiwi on November 22, 2021, 17:19:50
En weer een scandi-krimi afgewerkt: Brot (ook wel Valhalla murders).
Ook mee bezig! Prima serie!

DofN

Quote from: mikekiwi on November 22, 2021, 17:19:50
Geen kids in de hoofdrol :-)


Mijn interesse heb je. Ik zoek dit op.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Raymond187

Lost in Space seizoen 3 begint deze week. ben mbenieuwd ik vind dit een erg leuke sci fi serie op Nflix.

STar trek discovery S04 eerste 2 afl.  :thumbs-up:

pietnoeck

Quote from: addesmo on November  9, 2021, 12:31:52
Maid.
Amerikaanse struggle for life.  ;)
Inderdaad, sterke serie over kansarmoede en intrafamiliaal geweld .

J0ell

Quote from: Raymond187 on November 28, 2021, 14:05:42
Lost in Space seizoen 3 begint deze week. ben mbenieuwd ik vind dit een erg leuke sci fi serie op Nflix.

STar trek discovery S04 eerste 2 afl.  :thumbs-up:

Ah top, zat al te wachten op het nieuwe seizoen  ^^
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Maximus_Aurelius

My name. Koreaanse serie. Geweldige serie. Lekker actie  ;D en gelijk vanaf aflevering 1 gaat het los. Niet zoals vele series einde lang intro zonder dat er iets gebeurd.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

StefaanD

My Name is zeker een aanrader. Alice in Borderland is ook een aanrader, en je zal wel zien waar Squid Game een beetje de mosterd vandaan heeft gehaald  ;)

J0ell

Quote from: StefaanD on December  6, 2021, 20:04:03
My Name is zeker een aanrader. Alice in Borderland is ook een aanrader, en je zal wel zien waar Squid Game een beetje de mosterd vandaan heeft gehaald  ;)

Alice in Borderland is inderdaad een aanrader, iets minder recht toe recht aan dan Squid Game dus in dat opzicht beter.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Tabcam

Quote from: Maximus_Aurelius on December  6, 2021, 18:49:22
My name. Koreaanse serie. Geweldige serie. Lekker actie  ;D en gelijk vanaf aflevering 1 gaat het los. Niet zoals vele series einde lang intro zonder dat er iets gebeurd.
Vond hem heel fijn wegkijken en zeer goede actie maar helaas steeds ongeloofwaardig worden.

Spoiler alert
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i