TW9200, TW9200W, TW7200 firmware update

Started by texmurphy68, September 24, 2014, 10:12:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

texmurphy68

En hier is ie te vinden, de update die een detail enhancement (detailverbetering) in de super resolution teweegbrengt. (alleen voor bovenstaand vermelde types! en zelf uit te voeren door elke gebruiker)

http://www.epson.fr/fr/fr/viewcon/corporatesite/products/mainunits/support/12416
(onder ' firmware')

https://www.youtube.com/watch?v=I4YFtdLx_lc (vanaf 14:51)
Marants SR7010, Dolby Atmos 7.1.4 configuration.
front & center: DIY Visaton & Vifa, L & R surround and L & R back surrounds: ElectroVoice EVID 6.2, Atmos top: 4x ElectroVoice EVID 4.2, sub KEF PSW 2010, Nvidia Shield Pro, PS5, Xbox One Series X, JVC N5, projection size 3.00 m x 1.69 m

texmurphy68

Ook op de Nederlandse website van Epson staat de update:
reality creation/detail enhancement voor de TW 7200 en TW9200(W)

http://www.epson.nl/nl/nl/viewcon/corporatesite/products/mainunits/support/12416
Marants SR7010, Dolby Atmos 7.1.4 configuration.
front & center: DIY Visaton & Vifa, L & R surround and L & R back surrounds: ElectroVoice EVID 6.2, Atmos top: 4x ElectroVoice EVID 4.2, sub KEF PSW 2010, Nvidia Shield Pro, PS5, Xbox One Series X, JVC N5, projection size 3.00 m x 1.69 m

MechanicalAnimal

ff voor de leek.....hoe doe je zo'n firmware update in de regel.

download je een bestand naar je PC en hang je het device aan de PC en is het een kweste van een programma draaien ofzo?

heb hier nog nooit voor iets een firmware update gedaan
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

texmurphy68

Ik heb even gekeken voor je. In het te downloaden .zip bestand, zit een bijgevoegde .pdf met een duidelijke beschrijving. Nodig, pc/laptop met het gedownloade bestand en een USB-kabel. Thats's it!
Marants SR7010, Dolby Atmos 7.1.4 configuration.
front & center: DIY Visaton & Vifa, L & R surround and L & R back surrounds: ElectroVoice EVID 6.2, Atmos top: 4x ElectroVoice EVID 4.2, sub KEF PSW 2010, Nvidia Shield Pro, PS5, Xbox One Series X, JVC N5, projection size 3.00 m x 1.69 m

donaldk


donnoman

Nee je koppelt je beamer aan je laptop via een USB kabel.
Vervolgens verschijnt de beamer op je pc net alsof je een USB insteekt.
Daarna kopieer je het FW bestand naar de beamer en ontkoppel je de kabel.
De FW update start dan vanzelf. Zodra je beamer weer in standbye status staat is de update afgerond, dus wacht daar op voordat je 'm weer aanzet  ;D

cobaltjeh

Ik heb de firmware upgrade gedaan, en het resultaat mag er zijn.  :headbanging:

Op standje 1 voegt het veel extra scherpte toe wat bij de meeste films wel prettig is. Sommige films kunnen zelf op stand 2 voor nog meer scherpte.

De standen 3 tot 5 worden echter in mijn ogen teveel van het goede, en deze zal ik ook niet gebruiken.

MechanicalAnimal

Quote from: texmurphy68 on September 25, 2014, 00:07:02
Ik heb even gekeken voor je. In het te downloaden .zip bestand, zit een bijgevoegde .pdf met een duidelijke beschrijving. Nodig, pc/laptop met het gedownloade bestand en een USB-kabel. Thats's it!

^^

Bedankt voor de duidelijke uitleg
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

stabu

#8
Hey mensen,

graag wil ik ook de nieuwe firmware binnen halen, maar op de site van Epson zelf kan ik deze nergens vinden.
Heeft iemand toevallig de nieuwe firmware of een link waar deze nog te krijgen is?
Alvast bedankt!

Denk

Metoo, Firmware TW7200 nergens te vinden helaas. :-\
Epson TW7200|i-Visions Cinema HD-Series 260|HK AVR635|Canton Ergo 609 DC|Samsung UE55HU7500L UHD TV

MechanicalAnimal

#10
Hebben jullie op die link naar de NL website geklikt? bij de 9200 staat gewoon "Ondersteuning"en daar tref je updates, of zie ik het verkeerd?


edit: hier is de supportpage van de 7200 https://www.epson.nl/support?productID=12418
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis