aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

blue-eyes

Heel, heel veel sterkte Maz....... Beterschap gewenst voor je broertje.


Wat een maatschappij leven wij..... Zo slecht dit :(
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

clockwork

Geen woorden voor.... :(

Sterkte Maz...laten we hopen dat je broer weer herstelt....
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

bert de melker

Heel veel sterkte Maz we leven in een soms in een verschrikkelijke tijd.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M

Dank aan allen voor jullie lieve woorden.

Onbegrijpelijk dit en dat iemand je dit aan kan doen in je eigen huis.

Als mijn vader 2 uur later was dan was er totaal geen hoop meer.

Nu is de schade ook heel veel aan de hersennen en het is afwachten en hopen dat die uit coma komt en kan functioneren en of herinerren.

Dit is een zo vervelende letsel met mogelijk jaaren aan revalidatie (als je wakker wordt).

Maar me broertje kennende... hij heeft al ruin 50 operaties doorstaan en uit hoeken vrijgekomen waar ieder ander zou bezwijken.

We staan hem bij en gaan dit ook overwinnen.

We hope and pray....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

Mijn god Maz wat een ellende...... ik denk aan jullie!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

VlisChris

Mijn hemel Maz en familie.

Wat een nachtmerrie om mee te maken.
Gelukkig dat je vader je broertje nog net op tijd heeft gevonden.

Uiteraard alle sterkte gewenst!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mr.M

Quote from: Mitch-- on July  4, 2019, 15:32:35
Mijn god Maz wat een ellende...... ik denk aan jullie!
Tnx mitch,

Wordt gewaardeerd.  Jullie weten toch al zoveel van me, zie geen reden meer om dit ook niet te delen.

In goede tijden en slechte tijden is maz zichzelf en niet anders.

Ik hoop alleen dat ik IEMAND wakker kan maken hier die het leven nog niet waardeerd zoals hij zij moet.

Ik zou nu zonder aarzel alles wat ik heb en bezit tot aan me laatste cent weg willen geven als iemand me broertje wakker kan maken voor me.

Dan ben ik de gelukkigste arme persoon ter wereld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Mr.M

#17135
Quote from: VlisChris on July  4, 2019, 15:36:10
Mijn hemel Maz en familie.

Wat een nachtmerrie om mee te maken.
Gelukkig dat je vader je broertje nog net op tijd heeft gevonden.

Uiteraard alle sterkte gewenst!
We zijn heel blij dat die even is gaan kijken bij me broertje, hij belde mij nog van Maz.... Arri doet niet open, ik zei tegn me pa : laat hem lekker met rust man, misschien is die met een meisje thuis en schaamt die om te open doen wat doe je moeilijk, kom naar de winkel en we zien hem straks wel verschijnen.
Maar eigewijs dat mijn vader is , is die toch naar boven gegaan en naar binnen , om daar me broertje op de laatste adem te vinden.

Dit is nogsteeds niet te vatten door ons. Ik heb nogsteeds de hoop dat ik wakker wordt straks en dat een droom is.

**UNDER CONSTRUCTION**

Pjotr27

Quote from: maz on July  4, 2019, 15:44:12
We zijn heel blij dat die even is gaan kijken bij me broertje, hij belde mij nog van Maz.... Arri doet niet open, ik zei tegn me pa : laat hem lekker met rust man, misschien is die met een meisje thuis en schaamt die om te open doen wat doe je moeilijk, kom naar de winkel en we zien hem straks wel verschijnen.
Maar eigewijs dat mijn vader is , is die toch naar boven gegaan en naar binnen , om daar me broertje op de laatste adem te vinden.

Dit is nogsteeds niet te vatten door ons. Ik heb nogsteeds de hoop dat ik wakker wordt straks en dat een droom is.

Sterkte Maz, ook hier vanuit Indonesia, een schrale troost is het dat de gezondheidszorg in Nederland gelukkig erg goed is. Hier had je broer al niet meer geleefd. We bidden mee!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mr.M



Quote from: Pjotr27 on July  4, 2019, 15:58:03
Sterkte Maz, ook hier vanuit Indonesia, een schrale troost is het dat de gezondheidszorg in Nederland gelukkig erg goed is. Hier had je broer al niet meer geleefd. We bidden mee!

Dankjewel Pjoter, ieder gebed is welkom.

We kunnen zeggen wat we willen over nederland maar het medisch zorg wat je krijgt is TOP top top....

Ambulance binnen 4 minuten ter plekken en binnen 15 min na melding in ziekenhuis met een een berg medisch team achter.

Binnen 1 uur in de operatiekamer.

Chapo voor de zorgverleners .



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

mancaver

Quote from: maz on July  4, 2019, 15:12:12
Hoi Jan

Even binnen vallen met slecht nieuws en dat ik waarschijnlijk de komende tijd helaas nergens meer beschikbaar voor ben.

Jullie weten toch al alles van me en dit mag er ook bij.
Veel sterkte gewenst Maz! En natuurlijk duizendmaal beterschap voor je broertje....

i2Paq

Namens mevr. i2Paq willen ik jou en je familie heel veel sterkte wensen!

We hopen het allerbeste voor je broer  :yinyang:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Richi

Wat vreselijk Maz. Zit hier met tranen in mijn ogen. Hoe oneerlijk kan het leven zijn. Sterkte. Ik hoop dat hij hier goed van herstelt.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

myself

Quote from: maz on July  4, 2019, 15:37:15
Tnx mitch,

Wordt gewaardeerd.  Jullie weten toch al zoveel van me, zie geen reden meer om dit ook niet te delen.

In goede tijden en slechte tijden is maz zichzelf en niet anders.

Ik hoop alleen dat ik IEMAND wakker kan maken hier die het leven nog niet waardeerd zoals hij zij moet.

Ik zou nu zonder aarzel alles wat ik heb en bezit tot aan me laatste cent weg willen geven als iemand me broertje wakker kan maken voor me.

Dan ben ik de gelukkigste arme persoon ter wereld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Carpe diem Maz.
En heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk gerchtigheid dat de daders flink bestraft worden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Tabcam

#17143
Quote from: maz on July  4, 2019, 15:12:12
Hoi Jan

Even binnen vallen met slecht nieuws en dat ik waarschijnlijk de komende tijd helaas nergens meer beschikbaar voor ben.

Jullie weten toch al alles van me en dit mag er ook bij.

Er zijn goede tijden bij maz en slechte tijden en helaas is dit een zeer slecht moment in ons leven.

Even kort samengevat , eergister nacht is mijn broertje bij hem thuis overvallen en daarbij zijn raake klappen uitgedeelt door de dader(s) .

Mijn vader heeft mijn broertje s ochtends bijna levenloos op bed gevonden en getraumatiseerd ambulance gebeld.

Er is sprake van veel geweld , mijn broertje is gister ochtend geopereerd aan de hersennen waarbij zijn hersenpan is verwijderd om de druk van hersennen te verlichten.

Tis onvoorspelbaar dat mensen in onze maatschappij rondlopen die zulke dingen in staat zijn.

Gister middag hebben we bericht gekregen van Recherche team dat de HOOFDVERDACHTE is aangehouden en meerdere aanhiudingen niet uitgesloten zijn.

We hebben 34 jaar gestreden om mijn broertje in leven te houden van dag tot dag gezien hij chronisch ziek en mindervalide is en nu het redelijk goed ging met hem iemand hem dit aandoet en ons beroofd van alles wat ons lief is en voor hebben gestreden.

Ik zou zeggen waardeer de momenten die je met elkaar hebt en zie leven niet als een VANZELFSPREKEND "iets".  We zijn allemaal van vlees en bloed en ieder dag die je met elkaar heb is een geschenk die je MOET koesteren.

We hebben 34 jaar ziekenhuis in en uitgegaan en gaan het nu ook met volle moed weer doen.

Enjoy the life your in and make the moments count!



Voor de gene die altijd mijn leven voor rozengeur en manenschijn zien...

Dit is de realiteit waar maz in is opgegroeid en waarom hij leeft zoals die leeft.

Bidden en hoop is de enige wat we nu nog hebben en kunnen doen....




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Poeh heftig, dat zet mij weer met beide benen op de grond. Sterkte met alles Maz! Hoop dat ze de juiste beslissingen maken in het ziekenhuis. Hoop ook dat ze de juiste verdachte hebben en alle daders pakken. Dat je inbreekt is al niet ok, maar dat je zoveel geweld gebruikt :nopompom:.

Wees er voor je familie, die HIGH END quest kan wel wachten.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Jumping Jack

Pfff veel sterkte en beterschap voor jouw broer. Moge ze de verantwoordelijken omhooghangen met hun scrotum aan een roestige spijker.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Paul Demo

Sterkte met je broer en voor de rest van de familie


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

naish123

Dat is heftig. Heel veel sterkte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RalphH

Bizar heftig verhaal weer dit... Sterkte gewenst!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

ruud2

heel veel sterkte gewenst voor jou en je naasten MAZ !

Ruud.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

5061

Ken je niet persoonlijk maar toch heel veel sterkte en wens jullie een voorspoedig herstel.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master