aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Xander32

Gelijk heb je Maz, geniet wanneer het kan, je hebt maar één leven.

Quote from: Mr.M on April 16, 2023, 23:56:34Na alles wat ik heb meegemaakt in de laatste paar jaar voel ik me meer 50 dan 40. Lol.

Maar ik klaag niet, ben blij dat me familie nog heel is ongeacht de omstandigheden.

Vandaar ook de Keuze om de Audiovalhalla in huis te halen nu ik lekker jong ben en het KAN.Dit ervaring neemt niemand je meer af.

Afgevinked, hup naar de volgende wanna do/ have....
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

blue-eyes

Quote from: Mr.M on April 16, 2023, 23:56:34Na alles wat ik heb meegemaakt in de laatste paar jaar voel ik me meer 50 dan 40. Lol.

Maar ik klaag niet, ben blij dat me familie nog heel is ongeacht de omstandigheden.

Vandaar ook de Keuze om de Audiovalhalla in huis te halen nu ik lekker jong ben en het KAN.Dit ervaring neemt niemand je meer af.

Afgevinked, hup naar de volgende wanna do/ have....

Pluk de dag idd , sterkte met alles en geniet van deze dingen! ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Kerkhoffd

Leef vandaag en geniet van de tijd met je familie Maz.
Audio is een bonus, al het eerdere is van meer belang.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Graphtuner

Nagra en Magico blijven favorieten van mij  :inlove:

Nu is er een specifieke reden dat je dan niet de Nagra VPS hebt genomen Maz?
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mr.M

Eindelijk! Een mooie Dac die hoge sample raits aan kan.

Kan nu tenminste met een gooie dac streamen.

Nu nog even geduld tot mijn aurelic streamer binnen komt...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#19355
Quote from: Graphtuner on April 18, 2023, 13:27:21Nagra en Magico blijven favorieten van mij  :inlove:

Nu is er een specifieke reden dat je dan niet de Nagra VPS hebt genomen Maz?

Hoi Graphtuner,

De Nagra PLP was een van die dingen die ik al heel lang naar opzoek ben.
De PLP heeft een dijk van phono aan board en die is separaat aan te sluiten op een andere VV .
Ik heb de VPS gehad maar de plp is me favoriet, omdat ik hem zowel als VV met phono kan gebruiken op de Kondo Eindtrap of als  separaat phono op de Kondo voortrap.

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Graphtuner on April 18, 2023, 13:27:21Nagra en Magico blijven favorieten van mij  :inlove:

Nu is er een specifieke reden dat je dan niet de Nagra VPS hebt genomen Maz?

Hier de Nagra VPS van mij.

Ik was aan twijfelen toen om het te houden maar hellaas weggedaan.

Ze zijn nu stuk duurder geworden dan toen. Je kan beter in Nagras investeren dan geld op de bank laten staan.lol.

Als ik er nu nog een tegen kom dan zet ik hem gewoon naast de PLP.

Dan heb de set compleet.. Nagra PLP, VPA en VPS.... leuk om te hebben ...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Trouwens had ik gezegd dat ik ook een mooie Stax Signature Koptelefoon met de bijbehorende versterker heb aangeschaft?
**UNDER CONSTRUCTION**

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Contour

Zat net jaloers naar dat mandje Shun mook te kijken, heb je dat allemaal zelf nodig voor je ruimte of heb je wat van die Mpingo sets van 3 over wellicht?  :headbanging:

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Contour on May  3, 2023, 11:30:36Zat net jaloers naar dat mandje Shun mook te kijken, heb je dat allemaal zelf nodig voor je ruimte of heb je wat van die Mpingo sets van 3 over wellicht?  :headbanging:

Ik kom zelfs een paar tekort als ik het "goed" wil doen.... Dus ik zoek ook nog een paar. Lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Contour on May  3, 2023, 11:30:36Zat net jaloers naar dat mandje Shun mook te kijken, heb je dat allemaal zelf nodig voor je ruimte of heb je wat van die Mpingo sets van 3 over wellicht?  :headbanging:

Ik denk dat je nu tranen in je ogen krijgt...lol

Ik heb nog meer erbij.

Officieel is dit een Octet setje Shun Mook Spatial controle .....
**UNDER CONSTRUCTION**

Contour

Wow, lekker bezig! Ik zou daar best wat van kunnen gebruiken inderdaad..

Mr.M

#19364
Ik zal even kijken of ik hiervan iets overhou Want ik ga de octet afbreken om aantal mapinkgos van de brackets af te halen.

Ik kwam een paar mpingos tekort voor mijn doel  maar kon nergens meer losse mpingos vinden.

Dus ik moest een hele kwartet specialcontrole setje kopen om die losse mpingos van af te halen.

Ik kan nu hier een complete set Sextet van maken en dan kijken wat ik overhou....

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Owja... eindelijk een redelijk goede streamer gehaald van de week.

**UNDER CONSTRUCTION**

Leeuwarden

G1? Maar snel een Hoer-Wege voeding erin...

Mr.M

Quote from: Leeuwarden on June  9, 2023, 22:59:24G1? Maar snel een Hoer-Wege voeding erin...

Yes, De G1. Alleen krijg hem nog niet aan de praat omdat ik niets Met Apple thuis heb om de besturing systeem op te instaleren.  Dus morgen maar bij een vriend een oud Apple telefoon oppikken.

Wat de voeding betreft, laat me dit maar eens aan de epraat krijgen. Dat is dan de volgende stap.

Ik ben zeer benieuwd wat een het verschil tussen de G1 en de Blue sound. Zal wel groot zijn verwacht ik.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Wie zoekt zal vinden zeggen ze....

Alwee een zeldzaamheid kunne vinden in nieuwstaat.

De Kondo Stepup die gemaakt is door KONDO SAN zelf!


Ben zooo blij hiermee.....
**UNDER CONSTRUCTION**

Peerless Monster

Hij is zeer likeable Maz!!
Veel plezier man. En dat je zo vroeg wakker bent? Impliceert dat je lekker muziek aan het luisteren bent? 😊
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

Owjaaa  en een mooie Phono stage op de kop getikt en dit is een verzamelaars object!

De FM Acoustic phono... denk wel een van de mooiste Niet buizen phono die je kan kopen ongeacht de prijs..

Ik heb hem niet nodig maar kon het niet laten liggen. Als je zoiets ooit nodig heb dan kan het niet vinden. 
**UNDER CONSTRUCTION**

Peerless Monster

Quote from: Mr.M on July 16, 2023, 04:00:06Owjaaa  en een mooie Phono stage op de kop getikt en dit is een verzamelaars object!

De FM Acoustic phono... denk wel een van de mooiste Niet buizen phono die je kan kopen ongeacht de prijs..

Ik heb hem niet nodig maar kon het niet laten liggen. Als je zoiets ooit nodig heb dan kan het niet vinden. 

Zwitsere preciezie! Toe maar weer. Je weet ze ook wel uit te zoeken 😊
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

#19372
Quote from: Peerless Monster on July 16, 2023, 03:58:33Hij is zeer likeable Maz!!
Veel plezier man. En dat je zo vroeg wakker bent? Impliceert dat je lekker muziek aan het luisteren bent? 😊

Yup alleen niet via de luidsprekers maar via Stax koptelefoon.

Me set ligt even buiten gebruik omdat ik de boel heb omgegooid omdat ik wat nieuwe spullen heb aangeschaft.

Zoals deze platenspeler.;).

De Bergmann Magne in het zeldzame Witte kleur. Hier ga ik straks de Lyra kleos inbouwen en dan is met set behoorlijk op "niveau". ;)

Nieuwe Kondo Stepup.
Neiuwe Phono.
Nieuwe Platenspeler.

Veel mooie spul maar komt nog geen muziek uit.hahaha

Een deze dagen ga ik beginnen om alles weer aan te sluiten en tunen ...


Quote from: Peerless Monster on July 16, 2023, 04:01:53Zwitsere preciezie! Toe maar weer. Je weet ze ook wel uit te zoeken 😊

Yup, ik heb fouten in verleden gemaakt door veel mooie zeldzame spul uit me handen te laten glijden . Die fout probeer ik nu niet meer te maken.
 :)


Owwjaaa ik was vergeten te melden , ik heb ook 7 Shun Mook Mpingos kunnen scoren . Ik denk dat die wel het meest zeldzame dingen zijn om te vinden nu ze niet meer gemaakt worden.:)

De shun mook octet set wat ik heb is wel de zeldzaamste van alles wat ik heb.lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Peerless Monster

#19373
Die Shun Mooks heb ik nooit ervaren, geen idee wat het brengt? (Zal wel tegen het zere been zijn van Anton 😊, sorry scrut!)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

Quote from: Peerless Monster on July 16, 2023, 04:16:50Die Shun Mooks heb ik nooit ervaren, geen idee wat het brengt?


Ik ook niet , lol... moet ze eerst maar eens goed laten plaatsen.

Zijn zeldzame dingen en geinig om te hebben. Als je de liefhebbers moet geloven moet het een positief effect geven aan het geheel , mits goed toegepast.

Als je niet probeert dan moet je mensen steeds op de woord geloven. Ik ben meer van zelf proberen en kijken wat het mij brengt. Dan kan ik tenminste uit eigen ervaring spreken.ik wil geen Google ervaring .  Ik wil het zelf ervaren. Van  Google dokters moet je het niet hebben ;)...
**UNDER CONSTRUCTION**