aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

genesis

Quote from: maz on October 25, 2021, 09:36:25
Ik moest wel wat anders haalt me kabel het niet,  lol.
Ik heb volgens mij een blikje en een deurstopper met een anti slip matje daarboven  en daar weer de elevator op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Ik heb toendertijd, op advies van onze vriend, houten drempels (dorpel), in gelijke 'plakjes' laten zagen van 5 cm breed en die omgekeerd (dan je een soort geul) om de kabel in te leggen en vrij te houden van de vloer, goede & goedkope oplossing

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

Quote from: genesis on October 25, 2021, 12:57:01
Ik heb toendertijd, op advies van onze vriend, houten drempels (dorpel), in gelijke 'plakjes' laten zagen van 5 cm breed en die omgekeerd (dan je een soort geul) om de kabel in te leggen en vrij te houden van de vloer, goede & goedkope oplossing

Genesis
Ik zal later wel wat leuks hierop verzinnen samen met onze vriend ;). Tis nog vroeg in seizoen Rob.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

fugazi_2009

Quote from: maz on October 25, 2021, 09:36:25
Ik moest wel wat anders haalt me kabel het niet,  lol.
Ik heb volgens mij een blikje en een deurstopper met een anti slip matje daarboven  en daar weer de elevator op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk



Helemaal goed toch! Gewoon lekker praktisch mee omgaan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

genesis

#18428
Quote from: maz on October 25, 2021, 13:01:08
Ik zal later wel wat leuks hierop verzinnen samen met onze vriend ;). Tis nog vroeg in seizoen Rob.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Bij mij alleen nog een aansluiting voor de Nottingham op mijn Audion pre en mijn set is 100% up-and-running en beter als ooit, lekker in deze periode van het jaar O0

Heb tevens mij HT set in de huiskamer afgerond door de beamer & beamerscherm te installeren,  lekker film kijken met het gezin als het prutweer is :)

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

Quote from: fugazi_2009 on October 25, 2021, 13:18:02
Helemaal goed toch! Gewoon lekker praktisch mee omgaan.
Zo is het ook. Hij doet wat ik wilde en daar ging het om. Probleem is in ieder geval opgelost.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18430
Quote from: genesis on October 25, 2021, 13:45:13
Bij mij alleen nog een aansluiting voor de Nottingham op mijn Audion pre en mijn set is 100% up-and-running en beter als ooit, lekker in deze periode van het jaar O0

Heb tevens mij HT set in de huiskamer afgerond door de beamer & beamerscherm te installeren,  lekker film kijken met het gezin als het prutweer is :)

Genesis

Het is inderdaad fijn om wat te doen te hebben thuis als het weer zo somber en vies is. Ik heb toen gekozen voor een 85 inch TV ipv Beamer. Misschien maak ik van de zolder een HT. Ben daar net klaar met verbouwen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

DofN

Leuke mallemolen van alles en nog wat. De kamer wordt steeds meer een leuke hobbyruimte.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Mr.M

Quote from: DofN on October 25, 2021, 19:48:37
Leuke mallemolen van alles en nog wat. De kamer wordt steeds meer een leuke hobbyruimte.
Hoi Abel,
Dat was ook de opzet van een mancave. Lekker volgooien met leuke spullen waar je lol mee kan hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Moest dit toch even delen...  wauwwww wauwww wauwww....


Als ik het geld voor had dan had ik een bod gedaan.


https://www.funda.nl/koop/heemstede/huis-42413738-kerklaan-45/

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

#18434
Quote from: maz on October 26, 2021, 14:54:11
Moest dit toch even delen...  wauwwww wauwww wauwww....


Als ik het geld voor had dan had ik een bod gedaan.


https://www.funda.nl/koop/heemstede/huis-42413738-kerklaan-45/

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Jij liever als ik, vreselijk ;D

Als je te lang wacht met naar de wc gaan, dan haal je die niet meer vanwege de te grote overbruggen afstanden en plas je in je broek halverwege :D

Genesis
Carpe Diem

addesmo


genesis

Quote from: addesmo on October 26, 2021, 15:07:56
Plas je gewoon in het zwembad. ;)

Net zoals de rest van de gasten :D

Genesis
Carpe Diem

DofN

Quote from: genesis on October 26, 2021, 15:03:40
Jij liever als ik, vreselijk ;D

Als je te lang wacht met naar de wc gaan, dan haal je die niet meer vanwege de te grote overbruggen afstanden en plas je in je broek halverwege :D

Genesis

Ik zie soms nog wel de schoonheid van een andere smaak. Een soort van objectieve waardering dat het allemaal klopt, al zou ik het zelf niet zo doen. Maar hier zie ik  het niet. Niet aan de voorgevel, niet aan de achtergevel, niet aan de inrichting en niet in het grondplan. Ik heb dan nog een miljoen nodig om het tegen de vlakte te gooien en iets nieuws op te zetten :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Nahpets

QuoteInterieur kan eventueel worden overgenomen;

LOL, echt niet!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Richi

Quote from: maz on October 26, 2021, 14:54:11
Moest dit toch even delen...  wauwwww wauwww wauwww....


Als ik het geld voor had dan had ik een bod gedaan.


https://www.funda.nl/koop/heemstede/huis-42413738-kerklaan-45/

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
In de huidige markt moet je dan wel 1.888.888 euro bieden.  :crazy:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Marco66

Is huis van Gaston Starreveld volgens mij, goedemiddaaaaaaaag.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

eduard

Tja niet mijn smaak en nog geen eens vrijstaand.

Verstuurd vanaf mijn CPH2145 met Tapatalk


Mr.M

Ik vind die 911 in de woonkamer geweldig staan!

Verder  inderdaad heel prijzig gezien het niet eens vrijstaand is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

twani

#18443
De Kerklaan, t is niet (heel) ver bij mij vandaan en ik heb er ooit gewerkt.

8 ton is zat.

En wat een smaak :crazy:   De ontwerper zat permanent aan de Flakka denk ik :D

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Mr.M

#18445
Ik ben even in dubio ,  gister met me vriendin een serieus gesprek gehad om om onze woning te verkopen en het winst te benutten. Door de huidige prijsstijging verwacht ik dat dit wel het plafond is voor maximum winst wat je kunt maken op een woning. Vooral in zoeen korte tijd (+-4 jaar).

Mijn zakelijke kant ziet dit als een unieke kans om 300k winst te benutten.

Dat betekent dan GEEN mancave meer voor Maz en me spullen moeten dan even opgeslagen worden want ik kan  niet alles in de woonkamer neerzetten.

Een woning terugkopen is dan geen optie  want ik ga niet meedoen aan dit over de top centen betalen voor een woning Dus ik zou dan moeten terug gaan naar een appartement huurwoning de komende  jaar of 2-3 tot dit bubbel over is en de prijzen weer een beetje "normaal" worden en dan weer een mooiere woning kopen.

Ben benieuwd naar jullie mening?

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18446
En ik heb net me dedicated audio groep geïnstalleerd.  Lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Staaled

Woningmarkt (kopen) is een trein waar je niet uit moet stappen, tenzij oude dag/kleiner leven of een life event.
Voordelen tov huren zijn enorm en blijvend , H-woord bepaalt verkiezingsuitslagen.







"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

genesis

#18448
Ik heb mijn set ook jaren 'gemottebalt' voordat ik weer volwaardig kon spelen in mijn 'mancave'.

Wat het verkopen met winst en 'tijdelijk' huren betreft, heeft een collega van mij ook gedaan 5 jaar geleden, toendertijd (en nog steeds) heilig overtuigd dat de huizenmarkt inelkaar klapt, is voorlopig nog steeds niet gebeurd, maar heeft ondertussen wel +60 maanden 'verbrand' aan huur en nog steeds niet kunnen kopen, want te duur....

Als je gelijk zou hebben en de prijzen klappen naar beneden dan ben je spekkoper,  maar wie heeft de glazen bol ie dat juiste moment voorspeld?!... ;)

Genesis
Carpe Diem

VlisChris

Niet doen.
Die huizenmarkt blijft de komende jaren naar verwachting nog oververhitten.

Dan koelt die misschien eens af. En vervolgens moeten de prijzen zakken om terug op überhaupt dit niveau te komen dat je nu al omschrijft als "over de top centen".

Vervolgens blijft de huizenmarkt zakken. En heb jij een huis waar je eigenlijk meer voor betaald dan terugkrijgt later.

Neuh. Lekker blijven zitten.

Huur is overigens ook een drama. Die markt is ook al verziekt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.