aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Paul Demo

Quote from: maz on August 24, 2021, 15:50:49
of een techdas.... :inlove: :inlove: :inlove:

de airforce one is een droom maar liefst de Airfoece Zero als ik ooit rijk wordt.

https://hifi.nl/artikel/27720/TechDAS-Air-Force-Zero-ultrazware-en-ultradure-draaitafel-deel-2.html

https://www.hifinews.com/content/techdas-air-force-one-%C2%A375000
Past niet op je rack, krijg je kromme poten


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

skyfox

Quote from: maz on August 24, 2021, 14:22:33
lol Abel , zit genoeg pks onder om een bootje te traileren maar die optie hebben ze niet denk ik voor een 911. ;D
Klopt, een 911 mag niks trekken idd. Toch maar overstappen op een Panamera of Cayenne? [emoji12]

Beterschap met je broertje, Maz.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Nahpets

500 kg en een een half miljoen dollars, dat is heavy shit.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

Quote from: Paul Demo on August 24, 2021, 15:52:00
Past niet op je rack, krijg je kromme poten


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Als ik die ooit kan kopen Paul, dan is de rack mijn minste zorg. Lol.

Daar laat ik  wel een speciale rack voor bouwen.[emoji1787][emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: skyfox on August 24, 2021, 22:59:21
Klopt, een 911 mag niks trekken idd. Toch maar overstappen op een Panamera of Cayenne? [emoji12]

Beterschap met je broertje, Maz.
Hoi Skyfox

De nieuwe panamera vind ik een hele mooie wagen en als familie wagen super mooi. Echter wordt mijn volgende / familie auto (naast de 911)  een Mercedes G wagon AMG. Daar zit wel een trekhaak op lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Nahpets on August 24, 2021, 23:21:45
500 kg en een een half miljoen dollars, dat is heavy shit.
Die dingen moet je natuurlijk niet nieuw kopen. De afschrijving van zoiets is Immens!

Hoe meer highend, hoe meer je afschrijft. Zijn maar weinig audio spullen die meer leveren dan ze nieuw waren.
De thorens Reference is daar een van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

MarKath

#18356
Hey Maz,

Goed dat jij ook blijft relativeren en ook blijft genieten in het leven.

Wij zijn dit jaar ook begonnen met een bak ellende. Corona in de familie (inclusief Katharina en ik) en in 5 dagen tijd de moeder van Katharina en mijn vader er aan overleden.

Het zet je weer even met beide benen op de grond en voor ons een moment om nog meer van het leven te gaan (proberen) genieten.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.

En om nog even in te haken op de trekhaak aan de Porsche, wij hebben nu ook een ander vervoermiddel gekocht waar wel een trekhaak onder moest (caravan) maar waar mijn verlangen naar sportiviteit ook heel erg aanwezig was.

Dat is dus een 231PK sterke Mini Countryman John Cooper Works All4 F1. Deze mag maar liefst 1800 kg trekken maar daar maken we maar een paar keer per jaar gebruik van, waar ik meer gebruik van maak is van 0 naar 100 in 6,5 sec. en dat is een geweldige fun factor.

Wat ik hier maar wil zeggen, dat ondanks wat er allemaal om je heen gebeurt, het leven wel door moet gaan zonder je dierbaren hierin te kort te doen.

Heel veel sterkte in jullie situatie.

Hieronder de zwarte Mini Cooper welke wij hebben ingeruild naast de nieuwe kandidaat de Mini Countryman.





Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

twani

Mini Klijn......  importauto......

Heb je het BPM bedrag gecontroleerd?    Is dat opvallend laag?

Die doen heel veel schadeauto's uit Buitenland ophalen en herstellen...

Daar staat het internet vol mee..... 


MarKath

#18358
Quote from: twani on August 25, 2021, 08:28:13
Mini Klijn......  importauto......

Heb je het BPM bedrag gecontroleerd?    Is dat opvallend laag?

Die doen heel veel schadeauto's uit Buitenland ophalen en herstellen...

Daar staat het internet vol mee.....

Weet ik, maar waar kan ik de BPM check doen als particulier?

Op de RDW site staat op ons kenteken een Bruto BPM van € 6400,00.
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

skyfox

Quote from: maz on August 25, 2021, 01:21:52
Hoi Skyfox

De nieuwe panamera vind ik een hele mooie wagen en als familie wagen super mooi. Echter wordt mijn volgende / familie auto (naast de 911)  een Mercedes G wagon AMG. Daar zit wel een trekhaak op lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Mercedes G? Vet! Als ie maar niet matzwart is. Ik weet dat de auto niet de goedkoopste is, maar om em nou in de grondlaag te kiezen gaat wat ver [emoji12]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

patsijb

Quote from: maz on August 24, 2021, 14:24:37
ben zeer benieuwd , was de voeding vergeten mee te nemen dus nog niet aangesloten, die is inmiddels gearriveerd maar ben niet onder indruk van zijn voeding. :( welke voeding heb jij?

gewoon die erbij zit..heb geen zin in de voedings-upgrade..loopt zo al stabiel genoeg



twani

Quote from: MarcelHLX on August 25, 2021, 09:07:37
Weet ik, maar waar kan ik de BPM check doen als particulier?

Op de RDW site staat op ons kenteken een Bruto BPM van € 6400,00.

Ik zie op de Countryman nog geen kenteken zitten?😉

MarKath

Quote from: twani on August 25, 2021, 10:30:31
Ik zie op de Countryman nog geen kenteken zitten?😉

Zie personal massage
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mr.M

Quote from: MarcelHLX on August 25, 2021, 07:31:30
Hey Maz,

Goed dat jij ook blijft relativeren en ook blijft genieten in het leven.

Wij zijn dit jaar ook begonnen met een bak ellende. Corona in de familie (inclusief Katharina en ik) en in 5 dagen tijd de moeder van Katharina en mijn vader er aan overleden.

Het zet je weer even met beide benen op de grond en voor ons een moment om nog meer van het leven te gaan (proberen) genieten.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.

En om nog even in te haken op de trekhaak aan de Porsche, wij hebben nu ook een ander vervoermiddel gekocht waar wel een trekhaak onder moest (caravan) maar waar mijn verlangen naar sportiviteit ook heel erg aanwezig was.

Dat is dus een 231PK sterke Mini Countryman John Cooper Works All4 F1. Deze mag maar liefst 1800 kg trekken maar daar maken we maar een paar keer per jaar gebruik van, waar ik meer gebruik van maak is van 0 naar 100 in 6,5 sec. en dat is een geweldige fun factor.

Wat ik hier maar wil zeggen, dat ondanks wat er allemaal om je heen gebeurt, het leven wel door moet gaan zonder je dierbaren hierin te kort te doen.

Heel veel sterkte in jullie situatie.

Hieronder de zwarte Mini Cooper welke wij hebben ingeruild naast de nieuwe kandidaat de Mini Countryman.







Oeiiii Marcel, heftig om te horen en gecondoleerd. Zoals je eerste hand heb ervaren is leven helemaal niet zo zeker als sommige denken en als je dat eenmaal beseft is er dan meestal iets naars gebeurt en dan kom je ineens met beide benen op de gron dat het allemaal morgen voorbij kan zijn. niemand verzekert je dat je hart morgen nog lekker doortikt. je gaat er maar vanuit.

ik ga er lekker vanuit dat je morgen wellicht niet kan zijn, dan probeer je  maximaal te genieten van vandaag  (binnen non distructieve zin)lol,  moet natuurlijk niet zo zijn dat je door de acties van vandaag morgen hartaanval krijgt . je acties van vandaag moeten juist je leven zo opvrolijken dat je uitkijkt naar morgen. Vandaar ook de 911 en me bootje . ik wordt er vandaag al vrolijk van als ik weet dat morgen de zon schijnt en ik kan met een open kap naar werk en dan na werk boot pakken en lekker tot 22.00  varen, en als morgen ook zo mooi weer is dan kijk ik vandaag weer naar uit om morgen mee te maken.

Ben blij dat je "wakker" bent geworden om te genieten nu je kan en vindt tegelijk vervelend dat het op deze manier moest.

enjoy je nieuwe aanwinst en laat het genot van vandaag niet staan voor morgen :), ziet er top uit die MINI en 235 pk is zeker fun voor zo een wagen.


gr MAz

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: skyfox on August 25, 2021, 09:24:01
Mercedes G? Vet! Als ie maar niet matzwart is. Ik weet dat de auto niet de goedkoopste is, maar om em nou in de grondlaag te kiezen gaat wat ver [emoji12]

nee, G wagon moet gewoon piano zwart of Diamant zwart. black on black...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

ajbeefde

#18368
Quote from: maz on August 25, 2021, 14:32:53
uiteraard met de BURMESTER sound system. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:


https://www.burmester.de/en/Automotive/G-Class/

Had ik in m'n A en nu in de C klasse ook, dus dat is niet echt bijzonder voor de G klasse  ;)

Wel een mooie bak !!
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

twani

Quote from: maz on August 25, 2021, 14:29:46
nee, G wagon moet gewoon piano zwart of Diamant zwart. black on black...

Ga je wel last krijgen van etnisch profileren met zo'n rijdende bunker :tounge:


Een échte wietcruiser jongûh ^^


Wel een waaaaaanzinnig geluid!

Mr.M

Quote from: twani on August 25, 2021, 18:04:50
Ga je wel last krijgen van etnisch profileren met zo'n rijdende bunker :tounge:


Een échte wietcruiser jongûh ^^


Wel een waaaaaanzinnig geluid!
Het geluid alleen al theo is het aankoop waard. Lol.

Straks wordt je dit allemaal ontnomen als je niet meer met benzine wagens Stad in kan. Lol

Je kan het maar gehad en gedaan hebben nu het nog kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: ajbeefde on August 25, 2021, 14:59:42
Had ik in m'n A en nu in de C klasse ook, dus dat is niet echt bijzonder voor de G klasse  ;)

Wel een mooie bak !!
Klopt tegenwoordig hebben veel modellen hele mooie soud systems

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Quote from: maz on August 25, 2021, 20:01:31
Het geluid alleen al theo is het aankoop waard. Lol.

Straks wordt je dit allemaal ontnomen als je niet meer met benzine wagens Stad in kan. Lol

Je kan het maar gehad en gedaan hebben nu het nog kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Eens met dat laatste :)


Binnenkort rijden we allemaal in van die elektrische quinoa prullenbakken  :D

MarKath

Quote from: twani on August 25, 2021, 20:30:45
Eens met dat laatste :)


Binnenkort rijden we allemaal in van die elektrische quinoa prullenbakken  :D

Sluit ik mij ook helemaal bij aan! :headbanging:

Voor mij geen auto op batterijen, daar speelde ik vroeger mee ;D
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Jumping Jack

Zo'n G AMG is zo irrationeel dat het weer leuk wordt. Een V8 race-motor in een wagen met de aerodynamica van een obese baksteen, een topsnelheid die beperkt wordt door het feit dat de ruitenwissers gaan vliegen bij 180km/u en een ophanging die bij elke bocht twijfelt of ie nu de wielen wel aan de grond moet houden of niet.

Heerlijke auto. Deze quote van autoblog.nl vat het mooi samen: "De nieuwe Mercedes G 63 is de meest hilarische zeecontainer van deze tijd."
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs