aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Xander32

Idd; hoe gaat het auto- technisch op dit moment in huize Maz? Staan nog steeds dezelfde rides op de oprit?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mr.M

Quote from: skyfox on June 29, 2018, 23:31:58
Apart is ie zeker, Maz. Ik ben dan zelf toch meer van bijvoorbeeld een Wilson Benesch Circle, als het wat apart moet zijn. Voor in de huiskamer dan toch simpeler met Rega, Clearaudio of Linn.



Maar ben wel heel benieuwd of jullie de deal toch rond krijgen! En anders doorsparen voor de Porsche Turbo cabriolet. ;)
De circle is zeker een leul tafel om te zien. Alleen niet "imposant"/"indrukwekkend" genoeg voor in mijn hobby room. Lol.

Ik wil echr iets wat een vertoning opzich. Zoeen booreiland is voor mij de ultieme DT qua looks....

Ik wil gewoon iets heeel aparts...
Quote from: Xander32 on June 30, 2018, 07:56:51
Idd; hoe gaat het auto- technisch op dit moment in huize Maz? Staan nog steeds dezelfde rides op de oprit?
Yup... nogsteeds zelfde spul..


Mijn kappers 911 staat tekoop , die geld ga ik weer aan de kant schuiven voor de volgende project..

Ik denk dat het een TARGA GT3 uitgevoerd.

Ik ben zo weg van deze auto dan ik bijna in staat ben om een tweede baan te pakken de komende 2 jaar om het te realiseren. Lol. .



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#15852
Kijk in godsnaam waar de Buurman nu weer meekomt.

Dit zetten de liefhebbers in een glazen kastje in een showroom en hij gaat er volop mee touren en maakt km op.

  Respect!!!!! 

Zooooo mooiiiii dit.....


Hier zou ik nou een nier voor willen inruilen. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Maikel_audionerd

Mijn persoonlijke favoriet:



Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Maikel_audionerd

Quote from: maz on June 30, 2018, 10:43:56
Kijk in godsnaam waar de Buurman nu weer meekomt.

Dit zetten de liefhebbers in een glazen kastje in een showroom en hij gaat er volop mee touren en maakt km op.

  Respect!!!!! 

Zooooo mooiiiii dit.....


Hier zou ik nou een nier voor willen inruilen...
Gaaf!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Paul Demo

Quote from: Maikel_audionerd on June 30, 2018, 10:47:39
Mijn persoonlijke favoriet:



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ook die van mij ja, ben druk met sparen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M

Quote from: Maikel_audionerd on June 30, 2018, 10:47:39
Mijn persoonlijke favoriet:



Sent from my iPhone using Tapatalk
De BERGMANN....Dat is een heeele verfijnd machine... geen imposant ding vergeleken met een boorplatform Platenspeler maar super in elkaar gezet ..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Maikel_audionerd

Quote from: Paul Demo on June 30, 2018, 10:52:33
Ook die van mij ja, ben druk met sparen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Quote from: maz on June 30, 2018, 10:54:48
De BERGMANN....Dat is een heeele verfijnd machine... geen imposant ding vergeleken met een boorplatform Platenspeler maar super in elkaar gezet ..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ja mooi he, als een Zwitsers horloge ontworpen en in elkaar gezet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

twani

#15858
Quote from: maz on June 30, 2018, 10:43:56
Kijk in godsnaam waar de Buurman nu weer meekomt.

Dit zetten de liefhebbers in een glazen kastje in een showroom en hij gaat er volop mee touren en maakt km op.

  Respect!!!!! 

Zooooo mooiiiii dit.....


Hier zou ik nou een nier voor willen inruilen. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Zie je wel MAZ.

Goede smaak heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen. 

Van kappers 911 tot hardcore 911 in relatief korte tijd.

Op de goede weg MAZ....

Eenmaal daar een rondje in gereden gooi je die nieuwerwetse ESP,ABS,BAS enz enz gestuurde zooi diep bedroeft de vuilnisbak in...

vik

Waanzinnig mooi! Dit is echt auto rijden dus werken.. niks geen luxe.

Iets van "Tijd om de mannen van de kappers te scheiden"   :angel:


Quote from: maz on June 30, 2018, 10:43:56
Kijk in godsnaam waar de Buurman nu weer meekomt.

Dit zetten de liefhebbers in een glazen kastje in een showroom en hij gaat er volop mee touren en maakt km op.

  Respect!!!!! 

Zooooo mooiiiii dit.....


Hier zou ik nou een nier voor willen inruilen. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Mr.M

#15860
Quote from: vik on June 30, 2018, 15:12:02
Waanzinnig mooi! Dit is echt auto rijden dus werken.. niks geen luxe.

Iets van "Tijd om de mannen van de kappers te scheiden"   :angel:
Dit was echt een plaatje om te zien. Kreeg haast hartkloppingen toen hij aankwam rijden. Eerst dacht ik dat het een "rs look"  was gezien die dingen haast niet te vinden zijn, en helemaal niet op straat RIJDEND.

Maar deze buurman heeft ze niet voor de sier maar rijdt ze ook echt! Waanzinnig om dat ding in het echt te zien. 

Zo simpel, praktisch en Mooiiiii.... pffffffffffff.... en het is WIT!!!!! LOL

Ik wilde hem vragen of ik er mee rondje mocht rijden maar was te bang om die verantwoordelijkheid op me te nemen. Lol.

Grappige is , hij wilt niet zeggen wat die allemaal in zijn collectie heeft.:( Ik weet nu dat die de
911 Gt3RS , 911speedster en de 911,1973 RS heeft. De rest is een verassing. Ben benieuwd waar die nog meer mee komt.

Een ding is zeker , hij heeft enkel zeer exclusieve spul....
Quote from: twani on June 30, 2018, 14:09:52
Zie je wel MAZ.

Goede smaak heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen. 

Van kappers 911 tot hardcore 911 in relatief korte tijd.

Op de goede weg MAZ....

Eenmaal daar een rondje in gereden gooi je die nieuwerwetse ESP,ABS,BAS enz enz gestuurde zooi diep bedroeft de vuilnisbak in...
Ik weet het Theo, begint langzamerhand onder mijn huid te kruipen zoeen puristen auto. Alleen onbetaalbaar helaas zulke Exoten....... misschien ooit als ik de jackpot win.
Ik denk dat ik volgende jaar voot de Targa Ga, ieder keer als ik 33n Targa zie krijg ik een Groot glimlach, dus denk dst dat de volgende stap ik. Dan heb je een klassieker en een beetje dst cabrio gevoel.
Quote from: Maikel_audionerd on June 30, 2018, 10:56:45
Ja mooi he, als een Zwitsers horloge ontworpen en in elkaar gezet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
klopt  , vind hem zelf ook heeel erg mooi. De techniek achter is ook heel erg mooi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: vik on June 30, 2018, 15:12:02
Waanzinnig mooi! Dit is echt auto rijden dus werken.. niks geen luxe.

Iets van "Tijd om de mannen van de kappers te scheiden"   :angel:
Dit was echt een plaatje om te zien. Kreeg haast hartkloppingen toen hij aankwam rijden. Eerst dacht ik dat het een "rs look"  was gezien die dingen haast niet te vinden zijn, en helemaal niet op straat RIJDEND.

Maar deze buurman heeft ze niet voor de sier maar rijdt ze ook echt! Waanzinnig om dat ding in het echt te zien. 

Zo simpel, praktisch en Mooiiiii.... pffffffffffff.... en het is WIT!!!!! LOL

Ik wilde hem vragen of ik er mee rondje mocht rijden maar was te bang om die verantwoordelijkheid op me te nemen. Lol.

Grappige is , hij wilt niet zeggen wat die allemaal in zijn collectie heeft.:( Ik weet nu dat die de
911 Gt3RS , 911speedster en de 911,1973 RS heeft. De rest is een verassing. Ben benieuwd waar die nog meer mee komt.

Een ding is zeker , hij heeft enkel zeer exclusieve spul....
Quote from: twani on June 30, 2018, 14:09:52
Zie je wel MAZ.

Goede smaak heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen. 

Van kappers 911 tot hardcore 911 in relatief korte tijd.

Op de goede weg MAZ....

Eenmaal daar een rondje in gereden gooi je die nieuwerwetse ESP,ABS,BAS enz enz gestuurde zooi diep bedroeft de vuilnisbak in...
Ik weet het Theo, begint langzamerhand onder mijn huid te kruipen zoeen puristen auto. Alleen onbetaalbaar helaas zulke Exoten....... misschien ooit als ik de jackpot win.
Ik denk dat ik volgende jaar voot de Targa Ga, ieder keer als ik 33n Targa zie krijg ik een Groot glimlach, dus denk dst dat de volgende stap ik. Dan heb je een klassieker en een beetje dst cabrio gevoel.
Quote from: Maikel_audionerd on June 30, 2018, 10:56:45
Ja mooi he, als een Zwitsers horloge ontworpen en in elkaar gezet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Weet ik , vind hem zelf ook heeel erg mooi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

VlisChris

#15862
Als je met nieren wilt betalen zul je een handeltje in gestolen nieren moeten beginnen.
Duur gebakje :o
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mr.M

Quote from: VlisChris on July  1, 2018, 00:19:41
Als je met nieren wilt betalen zul je een handeltje in gestolen nieren moeten beginnen.
Duur gebakje :o
Denk dat ik met mijn nier  de velgen van die RS uit 73 wel kan binnenhalen.lol


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Dagje motor GP Assem...waanzinnig.

OP de PIT LANE! Wat een herrie....oeef oeef oeff

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Contour

Gaaf Maz! Ik zie dat er niet alleen mooie motoren te bewonderen waren...  :colgate:

Maikel_audionerd

Haha veel plezier [emoji1360][emoji1360]


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

Quote from: Contour on July  1, 2018, 10:34:41
Gaaf Maz! Ik zie dat er niet alleen mooie motoren te bewonderen waren...  :colgate:
Lol de motors zijn ook mooi hoor...;)
Quote from: Maikel_audionerd on July  1, 2018, 10:35:48
Haha veel plezier [emoji1360][emoji1360]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tnx maikel.
Gaat zeker lukken hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

#15869
Track side access.  Oeffff kan ze bijna aanraken als ik me hand uitsteek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Bama

Opletten Maz, dit is geen F1 waar je kan gaan eten en 30 ronden later is er nog niks veranderd.

blue-eyes

Quote from: Bama on July  1, 2018, 13:00:43
Opletten Maz, dit is geen F1 waar je kan gaan eten en 30 ronden later is er nog niks veranderd.

Precies!

Elke ronde veranderen er 30 posities!

Veel gaver om naar te kijken, de motoGP rijders hebben meer ballen dan de F1 gasten ;)

200 Plus km's / uur, op 2 wielen, glijdend, zelfs de ellebogen op de grond door de bocht........
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

W.Otter

Mooi man als Assenaar wens ik je een mooie dag!! Juichen voor Valé of ben je meer een marquez/lorenzo fan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

skyfox

Geniet ervan Maz! Mooi dagje voor een GP :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

blue-eyes

Man.... In de eerste ronde is er meer spanning dan in een hele F1 wedstrijd! Geen fan van Lorenzo, maar erken wel zijn kwaliteiten....



man man.... In deze 10 ronden al meer spanning dan in 1 seizoen F1 :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey