aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bama

Quote from: YamahaRXV on August 24, 2016, 22:37:05
Mooie job  ;)

Wij doen op de zaak voor de zware transporten zaken met jullie concurrent... :D

Toch ook eens kijken of wij zaken kunnen doen :)


Kjelt

Wat een absurde en oerlelijke boten, die nouveau riche  russen hebben maar weinig smaak, vind ik.

YamahaRXV

Quote from: Bama on August 24, 2016, 23:09:14
Toch ook eens kijken of wij zaken kunnen doen :)

Wie weet...  :angel:  Ben je ook actief in de branche waar o.a. Mammoet en Sarens actief zijn Ton ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Quote from: Kjelt on August 24, 2016, 23:11:38
Wat een absurde en oerlelijke boten, die nouveau riche  russen hebben maar weinig smaak, vind ik.

De enige smaak die veel Russen hebben is......wansmaak  ;D
Maar goed, van mij mogen ze de meest uiteenlopende smaken er op na houden zolang ze maar de werkgelegenheid in NL blijven stimuleren en vooralsnog doen ze dat toch zeker wel in de jachtbouw branche  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bama

Quote from: YamahaRXV on August 24, 2016, 23:43:47
Wie weet...  :angel:  Ben je ook actief in de branche waar o.a. Mammoet en Sarens actief zijn Ton ?

Deels, ik ben wel leverancier van Sarens en Mammoet waarbij Mammoet een top 10 klant van ons is.
Maar scheepswerven zijn voor ons grote afnemers en we hebben daar veel producten voor al is het de laatste tijd natuurlijk wat minder.
Ik pm je wel of we zien elkaar als Maz weer nieuwe speakers heeft. :)

Mr.M

Quote from: Bas Akkerman on August 24, 2016, 19:48:47
Lekker genieten Maz! :thumbs-up:
Tnx Bas, dat was zeker genieten. Moest naar Almelo  en vond het heerrlijk om erheen gereden te worden. Lol .


Quote from: Contour on August 24, 2016, 19:59:32
Koning!  :worship: :worship: :worship:
Zo voelde het ook wel een beetje , lol

Eigen chauffeur, voet op de dashboard met tel in de hand terwijl je met de wind in de haren, gereden wordt door je vriendin.

Dat heb ik idd goed geregeld! Al zeg ik het zelf!.
Quote from: michel69 on August 24, 2016, 20:10:52
Haha fijne reis Maz en ben benieuwd welke cd speler je gaat ophalen.......gokje van mijn kant een ARC  ;D ;D
Het is de BOW Z8 . Ik had hem bij TONI al eens gehoord en vond het een mooie speler .

Toni zelf is er ook heeel erg over te spreken alleen hij wilt hem niet kwijt . ( is een onderdeel  uit zijn prive collectie). ;).

En nu stond er een op MP  voor een acceptabel prijs .Een telefoontje en we waren rond!

Helaas had de eigenaar een gehoorbeschadiging opgelopen voor duiken . (Iets met trommelvlies door de hoge druk) en dit was een onderdeel vam de tweede set boven in de zolder .


Quote from: chansig on August 24, 2016, 20:24:42
Dit is volgens mij al op de Veluwe...vlak voor Apeldoorn ?

Gr. Hans
Klopt helemaal!
Quote from: felix01 on August 24, 2016, 21:58:49


zover moet ik mijn vrouw nog krijgen.... :clapping: :clapping:
Je moet ze jong uit de nest halen , lol.

Mijn vriendin is heel makkelijk en vindt rijden heel leuk , dus dat is een win win situatie voor me.

We hebben ook meteen langs vrienden gereden in Enschede en drankje gedaan, dus we waren pas om 01.00 uur thuis.

Straks ga ik hem aansluiten. Ben benieuwd.
Quote from: Thanatos on August 24, 2016, 22:01:46
Zo groot is NL toch niet  :D
Ik vind Ned een perfect formaat hebben.
Voor een hobbyist als ik is het ideaal,

Veel spullen in een klein straal!
Quote from: YamahaRXV on August 24, 2016, 23:43:47
Wie weet...  :angel:  Ben je ook actief in de branche waar o.a. Mammoet en Sarens actief zijn Ton ?
Een TIP, met Ton kan je goed zaken doen,

Dus , als je hem een grote opdracht wilt doorschuiven  , dan kan je rustig een grote  verbouwing "thuis"  voor terug vragen . Lol

Ps. Ton, als je nou bij mij een MIDI EXQUISITE Neerzet zorg ik voor de ontmoeting bij mij thuis met JAN.

En als jullie rond zijn straks  dan wil ik de VEYRON voor de tussenkomst en bemiddeling .

PS . Jan ,  ik bel je zo ,lol  mag jij mijn Minis hebben als Ton de MIDI bij mij neerzet. Lol hahah.
**UNDER CONSTRUCTION**

Jumping Jack

De bow zz1 is een versterker. De zz8 is een cd-speler  ;). Op hifi.nl staat ook nog een mooie Pathos Endorphine, lijkt me ook wel leuk.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Quote from: Jumping Jack on August 25, 2016, 09:03:27
De bow zz1 is een versterker. De zz8 is een cd-speler  ;). Op hifi.nl staat ook nog een mooie Pathos Endorphine, lijkt me ook wel leuk.
Mijn fout!
De Bow ZZ8 idd.

De vorige eigenaar heeft "optisch" een aanpassing op gedaan omdat hij alles van MCintoch had . ( Mcintosh Beugels op "geplakt") maar die kunnen er wel af.

Vind het in het echt zo lelijk nog niet met die beugels. De rest van me spullen hebben ook beugels dus dit kan er ook we bij.lol
**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Volgens mij heeft Frank2 deze cd speler ook gehad.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

advr

Quote from: chansig on August 25, 2016, 09:59:39
Volgens mij heeft Frank2 deze cd speler ook gehad.

Gr. Hans

Gehad? Dus niet goed genoeg  ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

frank2

Klopt heb ik inderdaad gehad, goede speler, ik kreeg alleen last van uitvallen, Haperen vd laser.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Jumping Jack

Quote from: frank2 on August 25, 2016, 12:55:42
Klopt heb ik inderdaad gehad, goede speler, ik kreeg alleen last van uitvallen, Haperen vd laser.

Waarom heb je dan de cd-speler weggedaan? Je had jezelf moeten wegdoen  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

frank2

Een sqeeuzebox klonk beter dan de bow.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

advr

Quote from: frank2 on August 25, 2016, 14:21:50
Een sqeeuzebox klonk beter dan de bow.

Dat is vrij apart. Ik diverse squeezeboxen gehad met de meest mooi voedingen aangesloten op heel veel hele mooie dac's maar nooit heeft een Squeezebox bij mij beter geklonken dan welke cd speler dan ook. Zelfs niet beter dan een standaard spelertje.


het heeft me toch niet weerhouden om lekker te streamen :-)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Raymond187

Quote from: advr on August 25, 2016, 15:18:32
Dat is vrij apart. Ik diverse squeezeboxen gehad met de meest mooi voedingen aangesloten op heel veel hele mooie dac's maar nooit heeft een Squeezebox bij mij beter geklonken dan welke cd speler dan ook. Zelfs niet beter dan een standaard spelertje.


het heeft me toch niet weerhouden om lekker te streamen :-)
En daarom word ter zoveel verschillende electronics verkocht :)

advr

Quote from: Raymond187 on August 25, 2016, 15:23:20
En daarom word ter zoveel verschillende electronics verkocht :)
Die vat ik niet[emoji3] [emoji15]

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

frank2

Moet er wel bij vermelden dat de set destijds niet zo goed klonk als nu. Wel denk ik dat een goede streamer zeker gelijkwaardig is aan een veel duurdere cd speler, afgezien van wat klankverschillen afhankelijk van de gebruikte dac en de dac in de cd speler.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Roksan

Quote from: advr on August 25, 2016, 15:18:32
Dat is vrij apart. Ik diverse squeezeboxen gehad met de meest mooi voedingen aangesloten op heel veel hele mooie dac's maar nooit heeft een Squeezebox bij mij beter geklonken dan welke cd speler dan ook. Zelfs niet beter dan een standaard spelertje.


het heeft me toch niet weerhouden om lekker te streamen :-)

Ik heb nog nooit een cd speler gehad, die zo fijn klonk als mijn Logitech net Kingpin voeding en Audio Note dac. De mooiste cd speler die ik heb gehad, was een Roksan Caspian. Dus dan zie je maar dat smaken erg kunnen verschillen.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

advr

Oh absoluut, gelukkig wel. Ik stream terwijl ik mijn Audio Note loopwerk met Linn dac toch lekkerder vind klinken. Als je maar geniet.

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Mr.M

Ben beniwud hoe de cd speler in mijn set doet! Mooi en goed wilt nog niet zeggen dat het een goed synergie wilt vormen met de rest van de set.

Dit was gewoon een buitenkansje ;).

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Marco66

Vind de vormgeving ieg niet het sterkste punt van deze speler  ;D
Voor de rest een prachtige set inmiddels en zou deze graag een keertje willen horen in het eggie!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Roderick

Ik zie dat je er een mooie cd van Yello bij de koop hebt bij gekregen  ;) ;)

Bas Akkerman

Quote from: Roderick on August 25, 2016, 20:39:23
Ik zie dat je er een mooie cd van Yello bij de koop hebt bij gekregen  ;) ;)
Hier gaat iets niet goed... :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Quote from: maz on August 25, 2016, 08:56:22
Veel spullen in een klein straal! Een TIP, met Ton kan je goed zaken doen,

Dus , als je hem een grote opdracht wilt doorschuiven  , dan kan je rustig een grote  verbouwing "thuis"  voor terug vragen . Lol

Ps. Ton, als je nou bij mij een MIDI EXQUISITE Neerzet zorg ik voor de ontmoeting bij mij thuis met JAN.

En als jullie rond zijn straks  dan wil ik de VEYRON voor de tussenkomst en bemiddeling .

PS . Jan ,  ik bel je zo ,lol  mag jij mijn Minis hebben als Ton de MIDI bij mij neerzet. Lol hahah.

Strak plan Maz  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Quote from: Marco66 on August 25, 2016, 20:19:24
Vind de vormgeving ieg niet het sterkste punt van deze speler  ;D
Voor de rest een prachtige set inmiddels en zou deze graag een keertje willen horen in het eggie!

Marco
Vormgeving valt in het echt mee. Geinig dat het hele mechanisem bovenop de cd speler meedraait als je een cd opzet.

De cd speler staat in de rack en gaat nu voor het eerst aan...
Quote from: Roderick on August 25, 2016, 20:39:23
Ik zie dat je er een mooie cd van Yello bij de koop hebt bij gekregen  ;) ;)
Klopt , er ontgaat hier ook weinig , he!
De beste man had het gekregen maar vond het helamaaaal niets. Wilde het weggooien. Ik zei laat maar erin zitten. Ik draai het nog weleens.
Quote from: Bas Akkerman on August 25, 2016, 20:58:51
Hier gaat iets niet goed... [emoji14]
Heb je het gemerkt bas! Lol
**UNDER CONSTRUCTION**