iPhone 6 en 6 plus

Started by Starred, September 2, 2014, 18:13:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

#575
Quote from: Starred on December 22, 2014, 09:05:17
Is dat relevant? Sommige mensen willen gewoon een Apple en anderen een Samsung. Prima toch?
was even reply op de opmerking van Perfectionist. Ivm met onderscheid, alsof er al niet veel evidente kenmerken zijn als kleur die de toestellen onderscheiden :D
JBL PRX Power!

denoontje

Quote from: Fireman on December 22, 2014, 12:05:43
Heb je een linkje van de onderwatercases? I heb er altijd een gehad met de 4s en de 5s, bijzonder fraai!! Leuk dat onderwater filmen. Foto's maken gaat :(

ben juist op zoek naar een goed...de foto is met de rolei gemaakt

Perfectionist

Toch de zwarte uitvoering gekocht, en dan de iPhone 6 64 g. Vind de plus toch te groot.

Wat voor hoesjes worden hier gebruikt?

Persoonlijk dacht ik toch aan een bookcase, hoewel dat we het nadeel heeft dat je deze steeds moet openklappen.

Een beter forum begint bij jezelf.

denoontje

Quote from: Perfectionist on December 22, 2014, 18:25:58
Toch de zwarte uitvoering gekocht, en dan de iPhone 6 64 g. Vind de plus toch te groot.

Wat voor hoesjes worden hier gebruikt?

Persoonlijk dacht ik toch aan een bookcase, hoewel dat we het nadeel heeft dat je deze steeds moet openklappen.

cellularline boomcase, lekker dun

Raphie

Geen case? Je hebt toch corning gorilla glass in een bezel? Oh neeee het is Apple...
JBL PRX Power!

Perfectionist

Of deze van Caze

Een beter forum begint bij jezelf.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

efsix


Quote from: Raphie on December 22, 2014, 18:52:02
Geen case? Je hebt toch corning gorilla glass in een bezel? Oh neeee het is Apple...
Raphie,
Je laatste opmerkingen in dit topic dragen weinig bij.
Wil je hiermee stoppen!?
Alvast bedankt.

Rob_Dingen

Heb je al ooit een topic van Raphie gezien die iets bijdraagt aan dit forum, behalve de mededelingen van een ban.

Rob

Raphie

Mijn god.... De heren willen even serieus discussiëren over tasjes :D
Het was juist een uitstekende bijdrage, gewoon een toestel kopen waar je geen tasje of bumper voor nodig hebt...... 
JBL PRX Power!

Nosoforos

Nee, nu doe je jezelf tekort. Juist je stijladvies mbt de 'crokoskin' was zo waardevol.

LittleNinja

#586
Zijn er eigenlijk mensen die een opzettende gebruiken op de iPhone? Ik kwam toevallig wat shots tegen gemaakt met de Olloclip en ik moet zeggen dat dit er best goed uit zag voor een telefoon..

Wel een lelijke add-on om te zien overigens.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Starred

Ik heb een Apple silicone hoes genomen. Prima

Gaeje

Quote from: Rob_Dingen on December 23, 2014, 10:22:02
Heb je al ooit een topic van Raphie gezien die iets bijdraagt aan dit forum, behalve de mededelingen van een ban.

Rob
hij post alleszins merkwaardig veel in een topic over een item dat hem zogezegd niet interesseert

Sailor Jan

Sinds afgelopen weekend weer een iPhone: de 6!

Na ruim een jaar met Android toestellen(Xiaomi toestellen en een Galaxy S5 testperiode) heb ik toch besloten voor iPhone ondanks de hele hoge prijs.

Ik ben echt mega blij, er zijn wel een paar kritische punten maar overall prima! Komende tijd ook bezig met Apple HealthKit. Heb net een Wahoo hartslagmeter en weegschaal gekocht om te testen. Op het verlanglijstje staat eventueel nog een activity tracker.
Wees lief voor jezelf

LittleNinja

Nice! Hier ook sinds afgelopen vrijdag een iPhone 6 & een iPad mini 2. Werkt weer erg fijn.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

eelco74

Ik heb 4.5 jaar met een iPhone 4 gelopen en altijd een valenta pouch gebruikt. Aangezien ik best zuinig op mijn spullen ben ziet ie er nog zo goed als nieuw uit en ook de accu is nog in prima staat.
Ik was eerst vanwege het formaat wat sceptisch over de iPhone 6 en wilde eerst eigenlijk de 5s. Maar uiteindelijk toch voor de 6 gekozen vanwege de betere accuduur en het mooiere scherm.

Ik de gebruik nu een valenta case
Rotel RB991THX/Marantz UD8004 & AV8802A & MM8077/Dune Base 3D/JMLab Electra 1027S/SW1000S/Chorus 705/ElectraCC905
Epson EH-TW8100/Kingpin Ces-180/Philips 48OLED935

Thanatos

Sinds een week de Iphone 6 + in gebruikt. Zag even op tegen de prijs. Maar na ruim 4 jaar met een 4 en 4S gelopen te hebben was het tijd voor wat anders.

Het formaat is wat groot. Maar heeft zeker voordelen. Een nadeel is even snel een appje sturen met 1 hand in de auto. Dat vergt nog wat oefening.

Gister had ik even de 4S van mijn vriendin vast en vond die toch echt te klein.. dus het went snel  :D

Tech21 hoesje erbij voor bescherming tegen vallen, wat bij mij nog wel eens gebeurd..


Martinus

#593
Quote from: Thanatos on February 18, 2015, 11:58:38
Een nadeel is even snel een appje sturen met 1 hand in de auto. Dat vergt nog wat oefening.

wellicht wat gekke opmerking.... maar doe je dat vaker? ik zit veel op de weg en ontwijk wekelijks mensen op de weg die dit doen. M.i. ben je een gevaar op de weg... aanname dat je dit rijdend doet.
............

Raphie

Quote from: Martinus on February 19, 2015, 08:20:25
wellicht wat gekke opmerking.... maar doe je dat vaker? ik zit veel op de weg en ontwijk wekelijks mensen op de weg die dit doen. M.i. ben je een gevaar op de weg... aanname dat je dit rijdend doet.
idd. Not done!
JBL PRX Power!

Thanatos

Quote from: Martinus on February 19, 2015, 08:20:25
wellicht wat gekke opmerking.... maar doe je dat vaker? ik zit veel op de weg en ontwijk wekelijks mensen op de weg die dit doen. M.i. ben je een gevaar op de weg... aanname dat je dit rijdend doet.

::)

Wat een aannames weer.

Ik zit idem veel op de (snel)weg en ontkom gewoon niet aan communiceren. Meestal per telefoon (handsfree  8) ). Soms even snel een ok/ja/nee via de app/mail. Met mijn oude Iphone kon dit blind met 1 hand. Met de 6+ gaat dit niet dat was het punt wat ik duidelijk wilde maken.

Ik ben een zeer verantwoordelijke rijder. Moet ook wel met de kilometers die ik vreet, mijn gezin ziet mij ook graag thuis komen. Inmiddels dan ook 17 jaar volledig schade vrij op de weg en de laatste bekeuring van een paar km overschrijding is ook al weer van 4 jaar terug.

Hanky Panky

Quote from: Thanatos on February 19, 2015, 10:42:01
Inmiddels dan ook 17 jaar volledig schade vrij op de weg

De vraag is dan of dit aan jouw vaardigheden ligt of aan de katachtige reflexen van de andere automobilisten  :D :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Thanatos


Martinus

#598
Quote from: Thanatos on February 19, 2015, 10:42:01
::)
Wat een aannames weer.
Ik zit idem veel op de (snel)weg en ontkom gewoon niet aan communiceren. Meestal per telefoon (handsfree  8) ). Soms even snel een ok/ja/nee via de app/mail. Met mijn oude Iphone kon dit blind met 1 hand. Met de 6+ gaat dit niet dat was het punt wat ik duidelijk wilde maken.
Ik ben een zeer verantwoordelijke rijder. Moet ook wel met de kilometers die ik vreet, mijn gezin ziet mij ook graag thuis komen. Inmiddels dan ook 17 jaar volledig schade vrij op de weg en de laatste bekeuring van een paar km overschrijding is ook al weer van 4 jaar terug.
Helder dat je dat punt wil maken, ik voer ook wellicht een verkeerde discussie in een verkeerd topic, ben ik me van bewust. Voel je niet aangevallen, immers jij weet immers ook de toon niet die ik beoog.
Wellicht komt het door de reactie die ik gister weer kreeg, toen ik op basis van een reflex mezelf kon redden omdat er 2 pipos naast elkaar in de auto aan het appen waren en mij en medeweggebruikers noopten vol in de ankers te gaan omdat die opeens in 2 banen reed. Als je dan wijst naar je telefoon en dat niet slim vind krijg je de vinger.... ach ja....
Verder goed om te lezen dat je je bewust bent, thxs.
............

Thanatos

Quote from: Martinus on February 19, 2015, 14:21:48
Helder dat je dat punt wil maken, ik voer ook wellicht een verkeerde discussie in een verkeerd topic, ben ik me van bewust. Voel je niet aangevallen, immers jij weet immers ook de toon niet die ik beoog.
Wellicht komt het door de reactie die ik gister weer kreeg, toen ik op basis van een reflex mezelf kon redden omdat er 2 pipos naast elkaar in de auto aan het appen waren en mij en medeweggebruikers noopten vol in de ankers te gaan omdat die opeens in 2 banen reed. Als je dan wijst naar je telefoon en dat niet slim vind krijg je de vinger.... ach ja....
Verder goed om te lezen dat je je bewust bent, thxs.

Geen probleem. Ben het absoluut met je eens dat je de volle aandacht bij het verkeer moet hebben en dat er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan als je dit niet doet.

Heb zo'n beetje alles wel gezien en stoor me ook aan divers weg gedrag maar verwachten en accepteren dat het gebeurd is het enige wat je kan doen. 'Helaas' wordt de 'baan' ook gedeeld met oude van dagen, bestuurders waarvan de prefrontale cortex niet geheel juist en/of uit ontwikkeld is en alles dat zich daar tussen nog bevind  :D