Nieuw op Forum - Mijn set-up

Started by stefan90kauw, May 13, 2014, 00:47:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stefan90kauw

Hallo allemaal,

Door een strakke aanbieding van een mede-forummer via marktplaats ben ik nu ook besmet geraakt met de Hi-Fi.





Zoals jullie zien ben ik eigenlijk nog een beetje bezig met verhuizen en verbouwen maar kon het niet laten de set, gebouwd door Xanadu en geladen met Dynaudio, Seas en Audyn, over te nemen.

Het doel wat ik voor ogen heb is een goed klinkende Hi-Fi surround set, net niet categorie audiofiel, zelf te bouwen.
Ik zal veel het forum blijven bekijken en volgen.

Ook hoop ik dat de eventuele vragen die ik heb hier beantwoorden kunnen worden.

Groet,

Stefan Kauw

Xander32

Welkom Stefan. Mooie, goede speakers, enne, je geeft ze zo te zien direct voldoende lucht . Top :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

felix01

welkom,  mooie set!  Opgelet, zo een besmetting daar raak je niet makkelijk vanaf!! :colgate:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

mijkie

Dat je daar vanaf raakt is zeer zeldzaam idd .

Welkom Stefan
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Mitch--

Quote from: mijkie on May 13, 2014, 13:07:26
Dat je daar vanaf raakt is zeer zeldzaam idd .

Welkom Stefan

I know the feeling ;) hehe

En weer iemand met Xanadu, that make two of us!  :thumbs-up:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

stefan90kauw

Quote from: Mitch-- on May 13, 2014, 13:12:31
I know the feeling ;) hehe

En weer iemand met Xanadu, that make two of us!  :thumbs-up:

Ik heb ze overkocht van een mede-member zoals ik zei.
Ik ben er ongelovelijk blij mee.

Ik wil voor in de huiskamer dus een degelijke home cinema gaan bouwen. Ben hiervoor dus al flink aan het informeren en bekijken.
Deze Xanadu's gaan naar Zolder: opnamestudio/luister ruimte.

Doel & budget:
- Home cinema receiver
- 3-weg front, dus subwoofer ingebouwd
- 2-weg center
- 1-weg rears, fullrange/coaxiaal aangezien die toch alleen voor een filmpje gebruikt worden.

Alles in de richting van Seas, Peerless, Vifa, Audyn.

Wanneer men tips of informatie heeft hoor ik dat graag natuurlijk!!

Groet,

Stefan

hexagram

Mooie ruimte om een scherm om te hangen of een véél groter maatje televisie! Ga je voor projector of het laatste?

Ik zou verder niet persé kijken naar 3/2 of 1 weg systemen maar vooral naar wat je lekker vind klinken. Een twee weg systeem kan ook prima als fronts lijkt me zolang je drivers er maar voor gemaakt zijn om het hele spectrum weer te geven.

twani

Wat voor een leuk "beestje" heb je in die kooi? ::)