Afbeelding(en) akoestisch paneel

Started by Akrapovic58, April 10, 2014, 17:53:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Akrapovic58

Goede middag

Mogelijks is dit niet de goede plaats om dit topic te starten maar tot hiertoe vind ik niets anders. Ik ben al even op zoek naar (enkele) afbeelding(en) om een akoestisch paneel mee te bestellen.

Meestal mogen er plaatjes gekozen worden van Shutterstock.com of andere websites. Nu omdater miljoenen afbeeldingen op staan is het hier wat moeilijk uit kiezen. Gezien hier veel volk rondloopt met goede smaak O0 zijn er mogelijks al mensen die hier ervaring rond hebben.

Iemand enig idee/advies voor een afbeelding?

brtram

Als je wat foto's van de inrichting plaatst kunnen we zien wat jouw goede smaak is  :angel:


Akrapovic58

Quote from: brtram on April 10, 2014, 19:22:34
Als je wat foto's van de inrichting plaatst kunnen we zien wat jouw goede smaak is  :angel:
Hah  :-X   :D  Ik heb niet bepaald de woonkamer om mee te koop te lopen hoor.

Jumping Jack

Dan maakt het ook weinig uit wat voor afbeelding je kiest...  :D

Het is een persoonlijke keuze, zo heb ik een paneel met een foto van Miles Davis.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

remco320

Waar zou je die panelen gaan bestellen? Ik zou dat bij ons ook wel willen doen maar ben echt een noob op dat gebied.

Job

Ik heb in mijn werkruimte panelen van GiK Acoustics hangen. Betaalbaar en van goede kwaliteit. Beschikbaar in diverse kleuren, en je kunt zelfs je eigen artwork erop laten printen als je wilt.

Ik had gelukkig wat hulp van iemand die een vrij goede kennis van akoestiek had, en me dus kon vertellen welke aanpassingen in mijn situatie het meeste zouden renderen. Er is namelijk van alles te koop, en voor je het weet hang je je ruimte vol met bass traps, zonder dat dat echt nodig is.

Die gasten van GiK geven volgens mij ook nog adviezen als je een plattegrond opstuurt.