Paper Hatt-zelfbouw

Started by mikekiwi, March 1, 2014, 23:31:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikekiwi

Quote from: dre73 on April  4, 2014, 12:58:03
Hé Mike

Ik wil zondag best even komen kijken als je er niet uit komt.
Stuur maar een pm. ;)
Hi Dré, niet meer nodig, is al opgelost. Had per ongeluk 6x 0.47Ohm (=0,08Ohm)  aangeschaft en parallel aangesloten ipv 6x47Ohm (=7,8 Ohm). En dat vond de receiver niet fijn, heeeeel raar....  :nowink:

mikekiwi

Quote from: donaldk on April  3, 2014, 21:29:04
Ja alleen dit is voor dunne 20 mm messing? roedes, dus misschien een beetje klein. Moertje erin vastkitten en je draait daar zo een spike in.
Ik ga eens rondkijken, thanks!

botsen

En hoe klinkt hij nu? Of heb je de nieuwe weerstanden (of elco's, weet niet hoe het heet) nog niet?

mikekiwi

Quote from: botsen on April  4, 2014, 13:42:27
En hoe klinkt hij nu? Of heb je de nieuwe weerstanden (of elco's, weet niet hoe het heet) nog niet?
Vooral erg stil :-)  De weerstanden heb ik pas begin volgende week in bezit, moet dus nog even geduld hebben...

dre73

Mooi dat het opgelost is! 8)

Ik ben benieuwd hoe ze klinken!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

mikekiwi

Quote from: dre73 on April  4, 2014, 19:02:53
Mooi dat het opgelost is! 8)

Ik ben benieuwd hoe ze klinken!
Ik ook ! En jij moet nog twee weekjes geduld hebben.... :tongue2:

dre73

2 weken moet nog net lukken! :angel:
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

mikekiwi

Er is geen fijner moment dan wanneer je - nadat je de juiste onderdelen hebt binnengekregen  :oops: - je alles aansluit en er klinken magische tonen op een manier waarop je vermoed dat magische tonen moeten klinken...   :angel: :-X :sigh: :music:

Gregory Porter is op dit moment bezig de Paper Hatts in te wijden en dat doet ie goed. En de PH's ook!   :pompom: :pompom: :pompom:

botsen

Leuk! Klinkt veelbelovend

mikekiwi

Quote from: botsen on April  9, 2014, 00:16:24
Leuk! Klinkt veelbelovend
Zekers. De tweeters moeten zich nog een beetje settelen want zijn nieuw uit de doos (en de woofers niet). Even een weekje lekker laten zingen en dan ga ik er eens goed voor zitten. Zal deze week ook een foto maken als ze in hun natuurlijke habitat zijn geplaatst, eens zien of ze zich daar een beetje gaan thuisvoelen  ::)