Anthem MRX Receivers - 710, 510, 310

Started by CinemaDream, September 27, 2013, 10:44:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Quote from: sauron on December 13, 2020, 12:19:43
Geprobeerd maar geen resultaat helaas
Laatste FW opnieuw inladen via USB.

Zo had ik mijn 700 een x gefixed.

sauron

Quote from: eduard on December 13, 2020, 13:26:15
Sauron vraagje hoe is de anthem gekoppeld aan het internet wifi of bedraad. Heb zelf geen anthem.
En wat zie je in de anthem menu staan bij netwerk verkrijgt hij ip via dhpc(automatisch) of heb je die zelf met de hand er ingezet? Als het via een kabel is hang dan een keer ook even iets anders aan die kabel om te kijken of dat device wel internet heeft.

Eduard

Hoi Eduard,
Anthem bedraad en aan verbinding ligt het niet , idd ander devies aangesloten en normale verbinding.
Als ik via dhcp automatisch selecteer springen IP adressen op nul en moet ik ze handmatig invoeren maar dat werkt ook niet, geeft steeds aan not connecties
Zou het niet weten ...... misschien module internet kapot?
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

sauron

Ga straks nog een keer opnieuw laatste firmware opnieuw laden mss is UT dat
Laat het horen
Groet harry
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

eduard

Gaat er een groen ledje opje swich of hub branden als de avr is aangesloten. Als die uit blijft dan zou de interface op de avr wel eens kapot kunnen zijn. Heeft deze avr ook wifi misschien doet die het wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


sauron

Goedemorgen
Probleem opgelost door een power cycle uit te voeren ( had hier nog nooit van gehoord) stond op een site https://paradigmlogan.freshdesk.com/support/home

Na de powercycle pakte de 520 weer het IP adres, kunnen we ARC ook weer uitvoeren, iig dank voor reacties.

Groet Harry
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

Shadowfox

hey hey

ff snel een vraagje

Ondersteund de 310 nou 3840x2160p 24hz met weliswaar een 2.0 hdmi kabel ertussen als passtrough??
Ik zag bij de specs 1.4 als ondersteuning maar ik krijg alleen 8bit en niet 10 of 12bit color.
Oftewel wel 4k maar geen hdr10 of dolby vision

Dus dit is mijn situatie.
zidoo naar anthem met 2.0hdmi en van anthem naar tv met een 1.4hdmi. Zou het dan met een 2.0 op te lossen zijn of moet ik het ergens anders kijken?

Maro

Quote from: sauron on December 13, 2020, 12:19:43
Geprobeerd maar geen resultaat helaas

Volgens mij is er nieuwe firmware die dit probleem oplost. Ik had dit probleem ook maar met firmware nu eigenlijk geen problemen meer.

https://www.anthemav.com/support/latest-software.php
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

spijtebijt

Vraagje: gebruikt iemand een Google Chromecast audio om naar Spotify te luisteren op zijn Anthem? Schakelt de versterker automatisch in?
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Raymond187

#833
Iemand een idee wat onderstaande oorzaak kan zijn?

Heb een MRX 700.
Wanneer ik een kabel aansluit op de sub uitgang, dan hoor je een constante brom. Maakt geen verschil of ik de kabel ook in de sub steek of niet.
Ik heb 2 verschillende kabels geprobeerd, maar beide direct een brom.

*edit* Net wat wezen testen. Het is de sub die de brom creeërt. Ook met de Anthem uit, bromt de sub. *edit


LittleNinja

Quote from: Raymond187 on February 11, 2024, 14:44:44Iemand een idee wat onderstaande oorzaak kan zijn?

Heb een MRX 700.
Wanneer ik een kabel aansluit op de sub uitgang, dan hoor je een constante brom. Maakt geen verschil of ik de kabel ook in de sub steek of niet.
Ik heb 2 verschillende kabels geprobeerd, maar beide direct een brom.

*edit* Net wat wezen testen. Het is de sub die de brom creeërt. Ook met de Anthem uit, bromt de sub. *edit



Ik heb dit in het verleden ook eens gehad. Destijds kwam dat doordat er ergens contact werd gemaakt met een ander contactpunt. Ook heb ik wel eens meegemaakt dat er een brom ontstond toen kabels elkaar kruisten.

Hopelijk kun je het lek snel vinden kerel.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"