Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)

Started by Kjelt, March 19, 2013, 16:16:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

svmnb

#225
Quote from: snicky on January 28, 2014, 12:30:40
Vet! Zeer benieuwd naar de serie.

Mike komt terug van ze vakantie uit Belize? Haha

De serie speelt zich af voor Breaking Bad, dus zijn 'vakantie' heeft 'ie nog tegoed.
Ik las dat Aaron Paul ook in beeld is voor een rol.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Kjelt


Kjelt


raindog

Zojuist een canvas print binnengekregen van Breaking Bad. Het werd wat saai in de HT-ruimte met alleen maar absorptie-panelen tegen de muur  ;D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

alexander2

Quote from: raindog on June  6, 2014, 15:59:41
Zojuist een canvas print binnengekregen van Breaking Bad. Het werd wat saai in de HT-ruimte met alleen maar absorptie-panelen tegen de muur  ;D



Enorm gaaf!  :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

Xander32




Fraai  :headbanging:.



Quote from: raindog on June  6, 2014, 15:59:41
Zojuist een canvas print binnengekregen van Breaking Bad. Het werd wat saai in de HT-ruimte met alleen maar absorptie-panelen tegen de muur  ;D


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

knubbe

Heem gaaf!  :pompom: Zwarte rand maakt het erg fraai.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

raindog

Thanks! Ben er vooralsnog er blij mee maar tegelijk benieuwd hoe lang het duurt voor die jongens op mijn zenuwen gaan werken..  ;D
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

John Aries

Ik kan het plaatje niet meer zien.  :nopompom:

Hier kijk ik wel ontzettend naar uit! Breaking Bad was toch wel een serie waarin gewoon vrijwel geen gaten zitten. Ik hoop dat ze die lijn voortzetten.
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

Kjelt


Robbo

Orphan Black wederom helemaal over het hoofd gezien.  Daar snap ik niks van.

fluissie

Quote from: Kjelt on August 26, 2014, 08:48:37
en weer een terechte Emmy award regen voor Breaking Bad:
http://www.nu.nl/film/3860954/breaking-bad-en-modern-family-grote-winnaars-bij-emmy-awards.html


sinds vorige week eigenlijk pas beginnen te kijken, DAMN geniaal.....

heeft een vleugje quentin tarantino  stijl vind ik persoonlijk :clapping:

hdnoob

De surround audio van deze serie is onwijs goed!

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.




Joris1971

Ik ga de serie weer eens kijken, gewoon van voor af aan..

kevin1234

Helemaal gekeken. Af en toe wat traag maar zeker de moei te waard.

Kjelt

Nog maar een paar nachtjes slapen en het is eindelijk zo ver (9 februari), ik ben benieuwd  :popcorn:

http://www.netflix-nederland.nl/trailer-breaking-bad-spin-better-call-saul/

papaleo

Quote from: Kjelt on February  5, 2015, 19:52:08
Nog maar een paar nachtjes slapen en het is eindelijk zo ver (9 februari), ik ben benieuwd  :popcorn:

http://www.netflix-nederland.nl/trailer-breaking-bad-spin-better-call-saul/

Kijk er ook naar uit...,hoop dat ze op het zelfde nivo door zijn gegaan want dan word het weer smullen.  :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Kjelt

Quote from: Xander32 on February  6, 2015, 08:39:18
Hoeveel seizoenen BB zijn er?
:google:   :dry:

http://www.imdb.com/title/tt0903747/?ref_=fn_al_tt_1

5 seizoenen waarin het laatste over twee jaar verspreid is uitgezonden

Xander32

Dan hebben wij nog twee seizoenen te gaan :clapping:.


Quote from: Kjelt on February  6, 2015, 08:47:36
:google:   :dry:

http://www.imdb.com/title/tt0903747/?ref_=fn_al_tt_1

5 seizoenen waarin het laatste over twee jaar verspreid is uitgezonden
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

erik s.

Ze hadden BB moeten stoppen na het 4de seizoen, 5 is slap tijd rekken.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Kjelt

Quote from: erik s. on February  6, 2015, 11:19:06
Ze hadden BB moeten stoppen na het 4de seizoen, 5 is slap tijd rekken.
Ben ik het niet mee eens, ze hebben als 1 van de eerste series die ik ooit heb bekeken er een mooi einde aan gebreid. Je ziet de persoon veranderen en de interakties met zijn sociale omgeving, dit is tot op het einde doorgezet. Maar meningen mogen verschillen.

Xstream

Quote from: erik s. on February  6, 2015, 11:19:06
Ze hadden BB moeten stoppen na het 4de seizoen, 5 is slap tijd rekken.
+1

Quote from: Kjelt on February  6, 2015, 11:31:13
Ben ik het niet mee eens, ze hebben als 1 van de eerste series die ik ooit heb bekeken er een mooi einde aan gebreid. Je ziet de persoon veranderen en de interakties met zijn sociale omgeving, dit is tot op het einde doorgezet. Maar meningen mogen verschillen.
Dat hadden ze prima kunnen combineren met S4.
Ik vond S2 ook maar zo zo. Had allemaal best wat compacter gekund. Zoals die Britse series dat meestal wel lijken te kunnen. Maargoed, dan vond ik 't bij BB vergeleken met sommige US series ook nog meevallen hoor. Het blijft uiteindelijk ook een stukje smaak. Ik had niet zoveel met de meeste karakters in BB. Dus dan wordt 't al snel wat veveeld.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MechanicalAnimal

#249
Quote from: Kjelt on February  6, 2015, 11:31:13
Ben ik het niet mee eens, ze hebben als 1 van de eerste series die ik ooit heb bekeken er een mooi einde aan gebreid. Je ziet de persoon veranderen en de interakties met zijn sociale omgeving, dit is tot op het einde doorgezet. Maar meningen mogen verschillen.

+1


ik heb nog nooit een serie gezien die zo zijn stinkende best heeft gedaan om met een fenomenale finale de serie af te sluiten.

Ikzelf vond de op één na laatste aflevering van BB S5 "Granite State (spoilers!) de allerbeste van de hele serie. De laatste aflevering vond ik ook steengoed, maar het acteerwerk in Granite State blies mij van me sokken, daar was ik echt onder de indruk van.

Niet alleen van van Walt maar vooral ook van Jesse, Skyler, Junior en zelfs schoonzus Marie. Ook de opzet met de flashbacks vond ik erg goed uitgewerkt.

Wat een topserie! Ik heb ook genoten van Dexter maar Breaking Bad staat qua acteerwerk een stuk hoger op de ladder.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis