Author Topic: Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)  (Read 72332 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kjelt

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 1160
  • I also love the HTforum
Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)
« on: March 19, 2013, 16:16:53 »
Echt belachelijk dat er nog geen Breaking Bad topic was  :baaa:   Nu dan eindelijk wel  :D

We wachten allemaal (de fans in ieder geval) natuurlijk op de laatste afleveringen die deze zomer zullen worden uitgezonden.
Maar voor de echte fans is er nu een mooie vakantie bestemming bij gekomen:

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/21401136/___Breaking_Bad__goed_voor_Albuquerque__.html

Eet een burrito in Los Pollos Hermanos, zie het huis van Mr. White en veel meer  :clapping:

« Last Edit: March 16, 2016, 09:50:26 by Kjelt »

Offline clockwork

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+17)
  • Total likes: 6
  • "Initiative comes to thems that wait"
    • Showcase
Re: Breaking Bad
« Reply #1 on: March 19, 2013, 16:23:42 »
Prachtig artikel!  ;D

BB is wat mij betreft een van de beste series (ooit?). Zit met smart te wachten op de laatste afleveringen, maar waarschijnlijk ga ik de hele serie daarna nog wel herkijken.

Alle acteurs zijn steengoed, maar Gus springt er wat mij betreft nog bovenuit. Geweldige bad guy.  :thumbs-up:

Versterking: Emotiva XMC-1 (Dirac), XPA-1 XPA-5
Bronnen: Sonore microRendu (Uptone LPS-1), Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: Klipsch R-115SW
Projector: JVC RS-49 (ISF)

Offline KILLorBE

• Sucker № 1
  • HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 0
  • Muzikale wastafel
« Reply #2 on: March 19, 2013, 17:14:06 »
^^ +1

http://i866.photobucket.com/albums/ab227/KoB-1/Junk/IMG_0187_zps21959370.jpg
Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Offline papaleo

• Yes,Papaleo is op 17-03-2010---'Opaleo'---geworden!! En in September word ik wederom Opa!! Yes...;op14-09-2014 wederom Opa geworden!
  • HT forum donateur
  • Trade Count: (+14)
  • Total likes: 323
  • HT opgelet..4K/HDR DolbyAtmos here we (come...ARE!
« Reply #3 on: March 19, 2013, 20:09:58 »
Ok,dus dit is een goeie serie...,komt dan goed uit want heb gisteren BB in HD t/m Fifth Season binnen gehaald!
Ben benieuwd... ;)
« Last Edit: March 19, 2013, 20:14:04 by papaleo »
>4K-HDR Projector:JVC DLA-N7 isf >4K-HDR TV :Sony KD-75x9405c >Aparte Stroom groep Lapp + Kemp 8x SNS-Powerbar*v/d Hull D102III 3T HYBRID interlinks/XLR
>Pre/Amp’:Marantz AV8805+Marantz MM8077+MM7055 >Proj.Scherm’:WS-Spalluto MultiMasking 100"
>Main Speakers/Sub’:Monitor Audio Platinum PL300,PL100,PLC150*JLaudio Fathom f113v2-DolbyAtmos speakers:4x Monitor Audio CP-CT380iDC >NAS:Synology DS1512+/DS218+
>4K-HDR speler’:Oppo UHD205(4K/HDR/DV) >4K/HDR MediaPlayers: Zidoo Z1000,AppleTV 4k

Offline Former member 78

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 2
« Reply #4 on: March 19, 2013, 20:18:41 »
Je moet er ff inkomen, maar de serie is idd geniaal!

Offline katwax

« Reply #5 on: March 19, 2013, 21:46:24 »
Tot nu toe heb ik het eerste deel van seizoen 5 nog niet bekeken -> the force is strong  ;D
Inderdaad een top 3 serie. Is mij same met Sons of Anarchy aangeraden, doe daarbij Game of Thrones en top 3 is compleet :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson Benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc n7 4k HDR power
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 203
  • denoontje + primoontje -> linnoontje + arcamoontje
« Reply #6 on: March 20, 2013, 00:14:55 »
Je moet er ff inkomen, maar de serie is idd geniaal!

Inderdaad even doorbijten..voor ons eigenlijk een heel seizoen. Uit verveling seizoen 2 gaan kijken en toe yes......

Offline Springbank

« Reply #7 on: March 20, 2013, 00:55:03 »
Helemaal eens met hierboven, even erinkomen, maar dan is het feest elke keer dat je weer een nieuwe aflevering opzet. (resultaat bij mij was dat ik er ook zo doorheen was  :D )

Offline cz79

« Reply #8 on: March 20, 2013, 07:51:46 »
Echt te gekker serie, en het wordt alleen maar beter.

En het acteerwerk  :worship:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Moon 180 MiND | TaCT RCS 2.0 | PS Audio Digital Link 3
Luidsprekers: Scansonic MB 2.5
Kabels: C&D | Grimm Audio | Dion Audio | Black Cable

Offline papaleo

• Yes,Papaleo is op 17-03-2010---'Opaleo'---geworden!! En in September word ik wederom Opa!! Yes...;op14-09-2014 wederom Opa geworden!
  • HT forum donateur
  • Trade Count: (+14)
  • Total likes: 323
  • HT opgelet..4K/HDR DolbyAtmos here we (come...ARE!
« Reply #9 on: March 20, 2013, 07:59:55 »
Mmja...,hebben gisteren de pilot en deel 2 gekeken en ik ben 'nog' echt niet onder de indruk(mijn vrouw al helemaal niet die viel tijdens BB in slaap)  :D) maar geef na twee episodes natuurlijk niet op....  ;)
>4K-HDR Projector:JVC DLA-N7 isf >4K-HDR TV :Sony KD-75x9405c >Aparte Stroom groep Lapp + Kemp 8x SNS-Powerbar*v/d Hull D102III 3T HYBRID interlinks/XLR
>Pre/Amp’:Marantz AV8805+Marantz MM8077+MM7055 >Proj.Scherm’:WS-Spalluto MultiMasking 100"
>Main Speakers/Sub’:Monitor Audio Platinum PL300,PL100,PLC150*JLaudio Fathom f113v2-DolbyAtmos speakers:4x Monitor Audio CP-CT380iDC >NAS:Synology DS1512+/DS218+
>4K-HDR speler’:Oppo UHD205(4K/HDR/DV) >4K/HDR MediaPlayers: Zidoo Z1000,AppleTV 4k

Offline cz79

« Reply #10 on: March 20, 2013, 08:01:16 »
Tja als het je ding niet is dan is het je ding niet, maar ik kan niet wachten tot het tweede deel van Seizoen 6 begint

Offline W.Otter

• Trade Count: (+15)
  • Total likes: 36
  • ik ben het, W.Otter
« Reply #11 on: March 20, 2013, 08:09:32 »
Dit is wat mij betreft één van de series waar ik het meest naar uit kijk, de laatste tijd heb ik aardig wat series gekeken maar dit blijft toch wel deegene die mij het meest aanspreekt.
Het sfeertje, het acteerwerk, het medeleven met sommige personages, ik vind het fantastisch!

Vraag met spoiler:
Show content
Hank heeft in de laatste aflevering zijn identiteit ontdekt.. dus is dit dan het definitieve einde van de serie of blijven ze uitmelken tot het ieders strot uitkomt? ben benieuwd naar het slot  :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Offline Kjelt

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
« Reply #12 on: March 20, 2013, 08:49:46 »
Mmja...,hebben gisteren de pilot en deel 2 gekeken en ik ben 'nog' echt niet onder de indruk(mijn vrouw al helemaal niet die viel tijdens BB in slaap)  :D) maar geef na twee episodes natuurlijk niet op....  ;)
Mijn vriendin ook niet maar na afl. 3 komt er interpersoonlijk drama! En dat vinden vooral de dames smullen. Hang in there, don't give up  ;)

Offline _ MarcelloW _

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 9
« Reply #13 on: March 20, 2013, 09:03:18 »

Je zit er ook pas lekker in na afl. 5. En dan wil je niet meer terug!

Ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Offline KILLorBE

• Sucker № 1
  • HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 0
  • Muzikale wastafel
« Reply #14 on: March 20, 2013, 09:21:10 »
Tja als het je ding niet is dan is het je ding niet, maar ik kan niet wachten tot het tweede deel van Seizoen 6 5 begint
Nog een paar maanden volhouden :nopompom: :popcorn:
Vraag met spoiler:
Show content
Hank heeft in de laatste aflevering zijn identiteit ontdekt.. dus is dit dan het definitieve einde van de serie of blijven ze uitmelken tot het ieders strot uitkomt? ben benieuwd naar het slot  :D
Show content
Ben bang dat het echt het einde is, er word namelijk gesproken over "the final 8 episodes" http://www.amctv.com/shows/breaking-bad
Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=l9yLS4b-wZo
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Offline RonG

• al een tijdje
  • HT forum donateur
  • Trade Count: (+26)
  • Total likes: 40
« Reply #15 on: March 20, 2013, 09:25:00 »
We moeten er toch weer eens aan beginnen. We hadden de eerst 4 afleveringen gekeken waarna we afhaakten :-[.
De meeste vinden het toch een geweldige serie volgens mij :D
Topic

Marantz SR7010 - Epson TW9300 - dual Klipsch R-115SW - Zappiti One SE 4K HDR - Synology DS413J/4x3TB - Dolby Atmos 7.2.4

Offline W.Otter

• ik ben het, W.Otter
« Reply #16 on: March 20, 2013, 09:48:04 »
Nog een paar maanden volhouden :nopompom: :popcorn:
Show content
Ben bang dat het echt het einde is, er word namelijk gesproken over "the final 8 episodes" http://www.amctv.com/shows/breaking-bad
Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=l9yLS4b-wZo

Aan de ene kant is dat maar goed ook, je moet stoppen op het hoogtepunt ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Offline _ MarcelloW _

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
« Reply #17 on: March 20, 2013, 09:59:25 »
We moeten er toch weer eens aan beginnen. We hadden de eerst 4 afleveringen gekeken waarna we afhaakten :-[.
De meeste vinden het toch een geweldige serie volgens mij :D

Mwoah, de meesten...

http://www.imdb.com/title/tt0903747/

« Last Edit: March 20, 2013, 10:00:38 by _ MarcelloW _ »
Ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Offline _ MarcelloW _

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
« Reply #18 on: March 20, 2013, 10:00:12 »
Aan de ene kant is dat maar goed ook, je moet stoppen op het hoogtepunt ;)

Juist! Anders krijg je prisonbreaktaferelen! Dat wil niemand!

Offline WilcoL

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Total likes: 27
  • What Would You Have If You Reached Your Goal?
« Reply #19 on: March 20, 2013, 10:02:04 »
Absoluut geweldig ja! Veel te lang geleden al helemaal gezien, waardoor ik nu alweer 8 maanden zit te wachten...
Officieel gaat vanaf juli trouwens seizoen 5 gewoon door.

Mensen die moeite hebben met het opstarten van de serie: hou vol, het is echt geniaal!
@Woonkamer 1: Epson TW2000 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 – Denon AVR-4311 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature 5.0: DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - HDI Dune Smart D1 – Synology DS1511+
@Woonkamer 2: Denon RCD-N7 - Tannoy Arena Front - Tannoy TS500
@Car: Alpine IVA-D511RB - Alpine PXA-H701 - Audison Lrx5.1k - Diabolo r25xs² - Phase Linear Audiophile 5 - Phase Linear Aliante 12" Limited

Offline Kjelt

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
« Reply #20 on: March 20, 2013, 10:30:24 »
Vraag met spoiler:
Show content
Show content
Helaas wel. En als je goed had opgelet bij ik geloof het begin van de eerste aflevering van het laatste seizoen dat hij die auto koopt (met inhoud) en die kofferbak opent en je ziet wat daar in ligt dan lijkt het er op dat hij flink op de vlucht is...... mexico???
Kan niet wachten tot ze weer beginnen .

Offline _ MarcelloW _

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
« Reply #21 on: March 20, 2013, 13:49:44 »
Leuk item voor de mensen die nog twijfelen...

http://www.mediacourant.nl/?p=120322

Breaking Bad: ‘Beter worden series niet’Geplaatst op Mon 02 Jan 2012 om 17:56

‘Dichter bij de werkelijkheid dan welke tv-serie ook’, vindt VARAgids, Mikro Gids noemt het ‘een sterke crime-dramaserie’ in de sfeer van Dexter en volgens VPRO gids is het ‘adembenemend en verslavende’. Het gaat om Breaking Bad, maandag voor het eerst op Nederland 3. Zelden stonden de tv-bladen zo vol met lovende woorden over een serie als over deze titel. Veronica Magazine noemt het zelfs de ‘beste serie ooit’ en Televizier is het daar roerend mee eens: “Beter worden series niet.”

Veronica Magazine, het meest belezen tv-blad van Nederland, staat paginagroot stil bij de start van Breaking Bad. “Ein-de-lijk! Eindelijk mag heel Nederland legaal gaan genieten van Breaking Bad”, schrijft het blad. “De voornaamste reden om te kijken is het aantal keren per seizoen dat je luidkeels ‘holy shit’ roept.”

Televizier roept iedereen op om te kijken. “Als u maar één serie gaat zien dit jaar, laat het dan deze zijn. Jawel, zo goed is Breaking Bad. Inmiddels zijn er al vier seizoenen gemaakt van de serie, en ze zijn allemaal even goed.”

Breaking Bad gaat over scheikundeleraar Walter White met een vrouw en gehandicapte zoon. Op een dag krijgt hij te horen dat hij lijdt aan een terminale vorm van longkanker en om zijn gezin financieel veilig te stellen gaat hij het slechte pad op. Met een oud-leerling begint hij een drugslab.

Offline W.Otter

• ik ben het, W.Otter
« Reply #22 on: March 20, 2013, 14:03:07 »
Show content
Helaas wel. En als je goed had opgelet bij ik geloof het begin van de eerste aflevering van het laatste seizoen dat hij die auto koopt (met inhoud) en die kofferbak opent en je ziet wat daar in ligt dan lijkt het er op dat hij flink op de vlucht is...... mexico???
Kan niet wachten tot ze weer beginnen .

is waar ook, ik zal ze weer eens opnieuw gaan kijken voordat de serie weer begint!

Offline cz79

Offline alexander2

• Winnaar Bokito bokaal
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 131
  • Geen duimpjes aub.
« Reply #24 on: March 20, 2013, 19:35:15 »
Ben voor de tigste keer eraan begonnen en bij nu bij S3
Show content
zijn vrouw heeft hem net verlaten dus

Het is niet slecht maar er zitten soms enorme gaten in het script maar kan wel begrijpen dat mensen deze serie graag kijken.