Het grote Blu-ray Aanbiedingentopic

Started by LuPo, March 10, 2013, 07:54:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JürgenW


Yasin

Ik heb m inmiddels ook binnen.
Er zijn mooiere box sets, maar voor €50 hoor je me niet klagen(althans niet zo hard).
Stereo/HT combi: Denon AVC-X8500H | Marantz PM-10 | Marantz SA-10 | Focal Diablo Utopia | Focal Electra CC 1008 BE | Focal Electra 1007 BE | Focal Aria SR900 | Focal Electra IC1002 | Antimode Dual Core | 2x Klipsch RS115W | Panasonic TX-65HZ1000E

Duck Twacy

Gisteren Prometheus bd gescoord (1 disc, geen 3d) bij Mediamarkt, Rijswijk

Stond 12.99 op de verpakking, maar bij de kassa was het 11.99. Bij Bol is ie ng 16.99 en elders meer.

LuPo

Bij Mediamarkt 3 halen 2 betalen op 3D Blu-ray.

Ook online. Zo kost Iron Man 3 3D nu €16,74 en The Amazing Spider-Man 3D slechts €15,40


Ronin79

Toch staan niet alle titels ertussen wat in het Media Markt krantje staat aangegeven.
Zoals oa. Conan 3D MetalCase. Jammer.

LuPo

Game of Thrones Seizoen 2 - €21

Bij Saturn te bestellen. Gratis bezorging!

Duck Twacy

#107
Quote from: LuPo on November 24, 2013, 10:49:23
Game of Thrones Seizoen 2 - €21

Bij Saturn te bestellen. Gratis bezorging!
Mijn setje GoT2 is al verzonden (zie ander draad). Hoop niet dat ze toch met dvds aan komen zetten. Dan draai ik de paypal betaling terug...

Edit: "Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid."
Is dus hard gegaan.

Ronin79

In Engeland (Amazon) heb je Seizoen 1 en 2 voor 39 Pond inclusief verzending.
NL ondertiteld.

Helaas heb ik hem zelf nog niet, omdat er telkens wat anders tussenkomt.
Maar als hem koop, dan doe ik dat daar.

LuPo

39 pond is iets van 46 euro. Dus 21 euro is zeer goedkoop. :)
Zeker omdat je seizoen 1 regelmatig voor onder de 20 langs ziet komen in NL.

Ronin79

Dat is waar .. maar ik vind de Engelse versie persoonlijk mooier om te zien.
Dan bedoel ik de verpakking. NL stopt alles in een dikke Amray, de Engelsen hebben Digipacks.
Zeker de losse versies zien er goed uit.

Roeland

Er is idd een verschil in de mooiste aanbieding en de goedkoopste aanbieding  ;)

Kjelt

Ik kreeg een tip van een kennis dat amazon.com nu iedere dag en ieder uur nieuwe bluray aanbiedingen heeft, Disneys voor $10.- , meeste andere films onder die prijs. Als je er twee besteld zijn de verzendkosten rond de $10.- zou je net onder de douane uit komen.
GOT S2 $20.-  Let wel even op de regio, niet alle blurays zijn regiovrij dus dan heb je een regiovrije bluray speler nodig  ;)
http://www.amazon.com/b/ref=amb_link_396399322_6?ie=UTF8&node=7782239011&pf

RalphH

Is het prijstechnisch dan niet gunstiger om in de UK te bestellen? boven de £24,- is verzending namelijk gratis (wel ff bewust aanvinken bij afsluiten bestelling!!!)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Kjelt

#114
Quote from: RalphH on November 29, 2013, 12:15:14
Is het prijstechnisch dan niet gunstiger om in de UK te bestellen? boven de £24,- is verzending namelijk gratis (wel ff bewust aanvinken bij afsluiten bestelling!!!)
Vergeet niet de lage dollarkoers en hoge pond koers te berekenen.
Je wilt wel goed opletten inderdaad welke films je kiest, voor films die bijna dezelfde prijs hebben loont het de moeite niet.

Ik neem een voorbeeld van wat ik vandaag wil gaan bestellen is het 40% goedkoper  :o :
                         Monsters University BD                 The Croods                   Verzendkosten              Totaal:           Totaal in € :

.com aktie:                  $9,96                                      $9,96                               $9                            $28,92            €   21,27
.co.uk:                        UKP 15.-                                UKP 15.-                              0                          UKP 30.-            €   36,02   


RalphH

Sodeknetters, dat scheelt wel inderdaad!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Kjelt

#116
Ik zie alleen nu dat die beide titels niet tegelijk kunt bestellen, de een begint over 20 minuten de ander pas om 11 vanavond  :(  Dus dan wordt het iets ongunstiger namelijk $7 verzendkosten per disk ofzo, weet niet precies wat het tegenwoordig kost, zal het dadelijk wel vermelden als ik de eerste heb besteld.
Tenzij je het risico wilt lopen dat de aanbieding van vanmiddag er vanavond nog is  :nowink:

Lees ook de overige voorwaarden op amazon onder Lightning deal conditions.

Kjelt

#117
Nou die Monsters University was binnen 6 seconden allemaal uitverkocht  :o
Ik heb meteen gedrukt en er gelukkig wel eentje te pakken gekregen.
Man leek wel alsof heel Amerika tegelijk heeft zitten drukken. Die kennis die me de tip heeft gegeven heeft hem niet te pakken gekregen, zuur  :(
Nou $16 incl. verzending, niet slecht 12 euro voor zo'n recente titel.

RobertVanWoerden

Amazon UK heeft de 9 disc Blu Ray versie van Star Wars The Complete Saga voor £37,75 (£38,07 na BTW correctie)

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B005HNV2OS/ref=ox_ya_os_product

Robinmull112

Misschien een stomme vraag, maar kun je alle Blu rays die je besteld bij Amazon afspelen op Nederlandse blu ray spelers? Want je zit met je regio code toch?
Ik doel dan met name op de toekomstig Oppo BDP-103D die ik wil gaan aanschaffen.
Bowers & Wilkins 804 D3- HTM1 D3 - DB2D - CCM 663RD | Yamaha CX-A5100 | Rotel RMB-1585 | LG OLED65C8 | Panasonic TX-P50ST60 | Oppo BDP-203 | Audioquest Rocket 88 - Water- King Cobra - Mackenzie - Sub-X  |

Nahpets

Daar kun je niet zondermeer van uit gaan. Op amazon.co.uk wordt meesteal wel regio B aangeboden, op amazon.com is het bijna altijd regio A (en die zullen niet afspelen op een 'normale' in NL gekochte bluray-speler).

Wel even opletten bij amazon (en eigenlijk elke andere internationale webshop) de genoemde regio codering klopt regelmatig niet. Het beste ik even googlen of de BR die je wilt regio-vrij/regio B is.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Ronin79

#121
Je zou je BR speler kunnen voorzien van een Regio mod. Zoals ik heb gedaan.
Hoewel ik bijna geen films kijk, is het wel handig. Maar zelf koop ik bijna nooit
regio A BR's tenzij het een Steelbook is die in min collectie past. Later voorzie
ik die altijd (mits beschikbaar) met een disk met NL subs erbij.

Wat betreft Amazon ...

Bij Amazon.de is nagenoeg alles de goede regio (B of 2 bij DVD)
Bij Amazon.co.uk is ongeveer 90% Regio B of regio vrij.
Als we kijken naar de Amerikaanse dan wel Canadese Amazon,
dan zul je even moeten kijken of het geen A is. Let wel .. veel is regio vrij,
zoals bijna alles van Warner Brothers. Soms ook voorzien van NL subs.

Andere Amazons (Spanje; Regio B ... Italië; Regio B, Frankrijk; regio B, Japan; Regio B)
In Frankrijk is tevens ook redelijk veel NL ondertiteld.
Australische disks kun je trouwens ook kopen. Bijvoorbeeld op Ebay en JB-HiFi.

Wil je het zeker weten dan zijn er enkele sites die dan vermelden ....

http://www.blu-ray.com
http://www.bluray-disc.de
http://www.dvdfr.com (alleen voor Frankrijk, al is soms Blu-Ray.com een betere optie om te kijken)

Je kunt hier nagenoeg alle titels vinden die er in de meeste landen zijn uitgekomen.
Tevens staat er vaak bij vermeld hoeveel disks, welke versie, Subs etc.


StefaanD

Quote from: Nahpets on December  9, 2013, 13:54:12
Daar kun je niet zondermeer van uit gaan. Op amazon.co.uk wordt meesteal wel regio B aangeboden, op amazon.com is het bijna altijd regio A (en die zullen niet afspelen op een 'normale' in NL gekochte bluray-speler).

Wel even opletten bij amazon (en eigenlijk elke andere internationale webshop) de genoemde regio codering klopt regelmatig niet. Het beste ik even googlen of de BR die je wilt regio-vrij/regio B is.

Klopt. Er zijn een aantal goeie sites zoals o.a. dvdcompare. Planetaxel was vroeger ook héél goed want zij testen altijd de regio's van een blu-ray.

Een vuistregeltje toch, alles van Warner kan je met een gerust bestellen in de US of A omdat Warner altijd regiovrij is.

vik

De action heeft leuke aanbiedingen:

In ieder geval in Den Bosch:

Blu ray titels voor 4.95 euro per film:

One Life
From Paris with love
Limitless
Art of Flight special edition (dvd en Blu Ray)
9
Defiance
Cabin in the woods
Edge of Darkeness

:clapping: Samen gekocht voor : 39,60 euro
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RalphH

Den Bosch, da's mooi, die Action ligt bij ons nagenoeg om de hoek ;D en Art of Flight wil ik wel hebben!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer