Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

RalphH

PROFICIAT jullie beiden. Top dat het een mooie ervaring was. Veel geluk samen!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

bmateijsen


Deleted member

Van harte gefeliciteerd, meneer en mevrouw Ray! Trouwen op blote pootjes lijkt me iets heel bijzonders.

Ziet er waanzinnig uit; Hoop dat dit een mooi begin is van een nog mooier vervolg samen (met z'n drietjes). Nogmaals van harte!
Stereo-fan for life!

Raymond187

Dank dank.

Straks me speakers weer aansluiten. Ik heb ze weg gehaald tijdens de vakantie ivm die lijpe katten. De fronts. Heb ik nu beide 30cm meer van elkaar af. Rears nog terug zetten en straks of vanavond lekker een filmpje kieken.

American hustle
Hungergames 2
Of nog wat anders.

Jetlag is nog niet weg....kleine man is nu om 05:30 wakker. Hopelijk snel voorbij dat zijn geen tijden voor in het weekend.

Xander32

Quote from: Raymond187 on March 14, 2014, 10:40:05
Moguhhhhhhhhhhhh,

Weer terug van huwelijksreis  :pompom: ..... HELAAS terug, want 3 weken is echt te kort  :nopompom:

Een trouw ceremonie op het strand met 30 gr is echt geweldig en een aanrader als je van zulk mooi weer houd  :headbanging:
Gefeliciteerd!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RubenV.

Quote from: Raymond187 on March 15, 2014, 13:07:09

Jetlag is nog niet weg....kleine man is nu om 05:30 wakker. Hopelijk snel voorbij dat zijn geen tijden voor in het weekend.

Dan ben je morgen wel op tijd wakker voor de F1 race  :P
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Quote from: Xander32 on March 15, 2014, 13:23:21
Gefeliciteerd!
Merci :)

Ach Vettel zit nu met de software engineer te vechten hahaha :D
repair das scheize machine  :clapping:

RubenV.

Quote from: Raymond187 on March 15, 2014, 13:38:25


Ach Vettel zit nu met de software engineer te vechten hahaha :D
repair das scheize machine  :clapping:

Haha, ja dan doet zijn teamgenoot Ricciardo het toch beter op de tweede plek achter Hamilton. Zou die soms met andere software rijden?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Draait op UNIX  O0 en Vettel op Mickeysoft NT3.5  :tongue2:

RubenV.

 :D Het wordt op deze manier iig weer een spannend seizoen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Gediskwalificeerd vanwege teveel brandstof......einde F1 zeker  :crazy:

MVG

Proficiat man!  :pompom:

Ziet er goed uit! Nog even en dan mag ik ook, na het zien van jouw foto's heb ik er nog meer zin in!


Raymond187

Merci :D

Wanneer is de datum?

Doen jullie het in 1 dag of meerdere dagen?

PPfff zaterdag wilde ik film kijken.....Americal hustle...Wat een gezever zeg gatver....snel uitgezet onzin film. Daarna d8 ik hungergames  2 te gaan kijken. Had ik deel 1 :D ook uitgezet na 2 min.

Irritant zeg...... toen maar een echte film gekeken Godfather 2 BR.

Deleted member

Die nieuwe Statham is wel een aanrader, 'Homefront'. Goeie acteurs en vermakelijk.
Stereo-fan for life!

LuPo

Quote from: Raymond187 on March 18, 2014, 07:03:30
Merci :D

Wanneer is de datum?

Doen jullie het in 1 dag of meerdere dagen?

PPfff zaterdag wilde ik film kijken.....Americal hustle...Wat een gezever zeg gatver....snel uitgezet onzin film. Daarna d8 ik hungergames  2 te gaan kijken. Had ik deel 1 :D ook uitgezet na 2 min.

Irritant zeg...... toen maar een echte film gekeken Godfather 2 BR.

Prisoners al gezien? Wij hebben deze gisteren gekeken. Ontzettend spannend!

Raymond187

Quote from: technative on March 18, 2014, 08:11:56
Die nieuwe Statham is wel een aanrader, 'Homefront'. Goeie acteurs en vermakelijk.
Gezien in het vliegtuig en was idd een leuke film.

Quote from: LuPo on March 18, 2014, 08:23:34
Prisoners al gezien? Wij hebben deze gisteren gekeken. Ontzettend spannend!
Nog niet gezien. Me vrouw had die wel gekeken in het vliegtuig en vond hem wel aardig idd.

MVG

Quote from: Raymond187 on March 18, 2014, 07:03:30
Merci :D

Wanneer is de datum?

Doen jullie het in 1 dag of meerdere dagen?


Datum is 5-5. De trouwerij zelf duurt 'gewoon' 1 dag. De reis eromheen 3,5 week waarvan 2 weken met ouders broers zussen erbij. Wij gaan halve week eerder om alle trouwerij ideeën af te stemmen met het hotel en te finetunen zeg maar. Vervolgens rondreis van 2 weken en een weekje afsluiten met luxe hotel aan strand.  ;D

Ps. Hunger games is ook gewoon bs  :D

high-q

Late reactie ...

Ben net ook terug van een weekje vakantie ... iets dichter bij huis (Barcelona), maar toch even lekker om er tussen uit te zijn geweest. Van harte gefeliciteerd man, ziet er uit als een mooi en happy koppel!! 8)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Quote from: MVG on March 18, 2014, 11:38:08
Datum is 5-5. De trouwerij zelf duurt 'gewoon' 1 dag. De reis eromheen 3,5 week waarvan 2 weken met ouders broers zussen erbij. Wij gaan halve week eerder om alle trouwerij ideeën af te stemmen met het hotel en te finetunen zeg maar. Vervolgens rondreis van 2 weken en een weekje afsluiten met luxe hotel aan strand.  ;D

Ps. Hunger games is ook gewoon bs  :D
Ahhh mooi vooruitzicht. 5 mei is het zo  :pompom: Hoeveel uur tijd verschil heb je?

Wij hebben alles via Skype geregeld en via e-mail. Alles is ook helemaal goed gegaan. Wij waren er ook 1 week eerder. Bijkomen van de vlucht en de jetlag. En na 1 week op vakantie te zijn ben je lekker in full relax mode. En het werk tijdelijk vergeten  :thumbs-up:

Thanks Q, Dat zijn we ook zeker  O0

Las net dat The Hobbit 2 DTS-HD uit is. Dus mooi weekend filmpie  :popcorn:

Raymond187

Extra huishouden en chill weekend gehad. KLeine man was wat ziekjes.

Dus lekker film kiekuhhh  :popcorn:

Ik was alleen niet zo wijs om een nieuwe meeting te gaan doen, want de fronts staan 60 a 70CM verder uit elkaar. Maar tijdens de film was het meteen duidelijk dat het ruimtelijker klonk en minder direct. Ik vind het wel fijner zo. Ik moet alleen ARC er even overheen laten lopen.

The Hobbit 2 gekeken. Erg leuk en daarna  The wolf of wallstreet. Ik heb een lange tijd niet zo genoten van een nieuw uitgebrachte film. Leo  :worship:
Naruto de een na laatste afl. gekeken. afl.349
laatste 2 afl. van CSI LV
Grimm
Greys
The big bang theory

Oldman wilde ik ook gaan kijken, maar is er niet van gekomen. Ook prisoners staat nog op de to watch list :)

Ohh jahh tijdens The hobbit viel me na een uur of 2 op dat de film bijna geen LFE had...best vreemd dus ik keek ff naar de sub...ahhh de gain staat bijna uit....de kleine boef had de knop gevonden denk :D

Lekker muziek geluisterd  :wub:

Dat is het enige materialistische wat ik mis tijdens een vakantie. Muziek luisteren en film kijken met surround.

De hotels/resorts waar we zaten hadden allemaal HBO en andere leuke TV kanalen in het Engels. Wel zo handig als je op vakantie bent met een 1.5 jarig kind die op tijd in bed moet liggen.

RubenV.

Quote from: Raymond187 on March 24, 2014, 10:20:06
Dat is het enige materialistische wat ik mis tijdens een vakantie. Muziek luisteren en film kijken met surround.

Een iPod met muziek meenemen op vakantie dat klinkt toch lang niet zo lekker als je eigen set he  ;D Dit klinkt mij allemaal erg bekend in de oren. Als ik da eenmaal weer thuis ben gaat de set ook snel weer aan. Prisoners is een erg goede film, zeker een aanrader!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

high-q

Lekker films gekeken en met je toys geëxperimenteerd zo te lezen.
Altijd leuk om met de plaatsing van je speakers te spelen :colgate:

Je bent bij met Naruto, ik moet de laatste 20 eps ofzo nog zien! :ph34r:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Quote from: RubenV. on March 24, 2014, 10:50:47
Een iPod met muziek meenemen op vakantie dat klinkt toch lang niet zo lekker als je eigen set he  ;D Dit klinkt mij allemaal erg bekend in de oren. Als ik da eenmaal weer thuis ben gaat de set ook snel weer aan. Prisoners is een erg goede film, zeker een aanrader!
Ik gebruik geen i shit, maar een gewone MP3 met fijne earplugs B)

Quote from: high-q on March 24, 2014, 10:53:22
Lekker films gekeken en met je toys geëxperimenteerd zo te lezen.
Altijd leuk om met de plaatsing van je speakers te spelen :colgate:

Je bent bij met Naruto, ik moet de laatste 20 eps ofzo nog zien! :ph34r:
Ik had voor de vakantie lekekr de tijd dus had een kleine Naruto marathon vandaar dat ik bij ben.

Ja verplaatsen en meten is meestal de beste upgrade die je kan doen en de goedkoopste

Frido

Quote from: Raymond187 on March 24, 2014, 10:20:06
Extra huishouden en chill weekend gehad. KLeine man was wat ziekjes.

Dus lekker film kiekuhhh  :popcorn:

Ik was alleen niet zo wijs om een nieuwe meeting te gaan doen, want de fronts staan 60 a 70CM verder uit elkaar. Maar tijdens de film was het meteen duidelijk dat het ruimtelijker klonk en minder direct. Ik vind het wel fijner zo. Ik moet alleen ARC er even overheen laten lopen.

The Hobbit 2 gekeken. Erg leuk en daarna  The wolf of wallstreet. Ik heb een lange tijd niet zo genoten van een nieuw uitgebrachte film. Leo  :worship:
Naruto de een na laatste afl. gekeken. afl.349
laatste 2 afl. van CSI LV
Grimm
Greys
The big bang theory

Oldman wilde ik ook gaan kijken, maar is er niet van gekomen. Ook prisoners staat nog op de to watch list :)

Ohh jahh tijdens The hobbit viel me na een uur of 2 op dat de film bijna geen LFE had...best vreemd dus ik keek ff naar de sub...ahhh de gain staat bijna uit....de kleine boef had de knop gevonden denk :D

Lekker muziek geluisterd  :wub:

Dat is het enige materialistische wat ik mis tijdens een vakantie. Muziek luisteren en film kijken met surround.

De hotels/resorts waar we zaten hadden allemaal HBO en andere leuke TV kanalen in het Engels. Wel zo handig als je op vakantie bent met een 1.5 jarig kind die op tijd in bed moet liggen.

Vraagje, valt mij op dat jij veel films en series kijkt. Die download je allemaal begrijp ik en zet je op je Synology NAS. Had ergens gelezen dat jij ook een Synology NAS heb net als ik. Maar hoe download jij, doe jij alles handmatig met een laptop of pc? Of gebruik je misschien bepaalde "apps" van Synology of doe je het totaal anders?

Hoor het graag want dat is iets wat ik ook erg graag wil en merk dat jij toch vaak redelijk snel nieuwe films heb gevonden en download om te kijken. Is dat dan ook incl NL ondertiteling?

WickedGame


Quote from: Frido on March 31, 2014, 15:42:51
Vraagje, valt mij op dat jij veel films en series kijkt. Die download je allemaal begrijp ik en zet je op je Synology NAS. Had ergens gelezen dat jij ook een Synology NAS heb net als ik. Maar hoe download jij, doe jij alles handmatig met een laptop of pc? Of gebruik je misschien bepaalde "apps" van Synology of doe je het totaal anders?

Hoor het graag want dat is iets wat ik ook erg graag wil en merk dat jij toch vaak redelijk snel nieuwe films heb gevonden en download om te kijken. Is dat dan ook incl NL ondertiteling?
Kernpunten:

- SABNBZD
- Couchpotato (Films)
- Sickbeard (Series)

Dat is het volgens mij wel zo'n beetje. Als je beetje deze kernwoorden zoekt in combinatie met Synology ga je een heel eind komen.