Olive One - open source - crowdfunded - Release Juli 2013

Started by PHiX, December 29, 2012, 03:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rovinggecko

Ja, zag ook net dat je toch moet bevestigen. Toch maar gedaan zodat er geen excuus is later te verzenden :)

Ben heel benieuwd of eea voor koningsdag op de mat ligt...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Xander32

Volwassen mannen die nog in sprookjes geloven, wel schattig ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JB81

haha... In dit (dure) sprookje blijf ik nog wel even geloven!

rovinggecko

Quote from: Xander32 on March 20, 2014, 06:42:02
Volwassen mannen die nog in sprookjes geloven, wel schattig ::).
Lief he? En maar vol verwachting en vertrouwen wachten.

Daarentegen heb je ook mensen waar eea al aangekomen is, maar het gewoon nog ingepakt in een hoek staat. Blijft raar verdeeld in deze wereld.  :angel:
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Xander32

Quote from: rovinggecko on March 20, 2014, 19:17:22
Lief he? En maar vol verwachting en vertrouwen wachten.

Daarentegen heb je ook mensen waar eea al aangekomen is, maar het gewoon nog ingepakt in een hoek staat. Blijft raar verdeeld in deze wereld.  :angel:
Onverteerbaar he, jaloersmakend ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

rovinggecko

Ja, intussen is het behelpen met Sooloos en een SBT. ;)

Maar respect voor jouw zelfbeheersing. De juiste keuze om ze niet in de bouwstof te zetten, maar dat maakt het niet makkelijk. Zeker niet met zulke mooie speakers :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer


PHiX

Nice, ik ben benieuwd of ze de mijne nog in april shippen.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

rovinggecko

Ik had gehoopt een hele stapel dozen te zien. Dit is 1 doos. Maar..... lijkt er op dat er in ieder geval iets uit gaat komen en het ziet er wel redelijk strak uit zo!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

PHiX

Is misschien gewoon het prototype uit de eerste foto's.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

Xander32

Quote from: rovinggecko on April  3, 2014, 07:00:30
Ik had gehoopt een hele stapel dozen te zien. Dit is 1 doos. Maar..... lijkt er op dat er in ieder geval iets uit gaat komen en het ziet er wel redelijk strak uit zo!
... een folder kwam er uit ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Isflicka

Quote from: rovinggecko on April 10, 2014, 20:39:04
En....   olivemediainc.zendesk.com update.... Gaat nog even duren....
Het ziet er allemaal een beetje primitief uit. Ik zie liever foto's van een productielijn.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

rovinggecko

Mee eens. Krijg de indruk dat dit de productie lijn is....
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

corival

Quote from: Isflicka on April 11, 2014, 13:40:38
Het ziet er allemaal een beetje primitief uit. Ik zie liever foto's van een productielijn.

Misschien moet je je beeld even bijstellen t.a.v. de omvang van het bedrijf(je).
Hoe verwacht je dat de productielijn er bij andere bedrijven uitziet met een dergelijke afzet.

Voor een product van een gestroomlijnde productielijn had ik een Sonos kunnen kiezen.
Olive heeft geen 2 miljoen gebruikers, maar eerder een paar duizend wereldwijd.
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

Isflicka

Quote from: corival on April 14, 2014, 14:14:47
Olive heeft geen 2 miljoen gebruikers, maar eerder een paar duizend wereldwijd.
Olive was redelijk groot aan het begin van het streamtijdperk. Volgens mij gaat het echt wel om meer dan een paar duizend gebruikers.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

rovinggecko

500k indiegogo geld. 400 per apparaat is 1250 alleen voor de start al.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer


rovinggecko

Email van Olive: in de week van 4/29 wordt de mijne verstuurd!
Mooi kado van de paashaas!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

botsen

Quote from: rovinggecko on April 20, 2014, 09:19:00
Email van Olive: in de week van 4/29 wordt de mijne verstuurd!
Mooi kado van de paashaas!

Ben benieuwd of ze het waar kunnen maken. Niet cynisch bedoeld, maar zo  sterk zijn ze niet geweest in het halen van deadlines tot nu toe.

rovinggecko

Mee eens, maar om nu speciaal een persoonlijke email te sturen met een datum een week weg, zou dan wel raar zijn als ze er ver naast zitten.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

rovinggecko

Vandaag nog twee mailtjes ontvangen. Ze zijn er in ieder geval lekker druk mee :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

PHiX

Wat een prutsers zeg, krijg ik net een mailtje of ik even mijn telefoonnr wil doorgeven. DHL heeft dat nodig. Zijn ze lekker vroeg mee.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

Isflicka

Quote from: PHiX on April 23, 2014, 06:52:53
Wat een prutsers zeg, krijg ik net een mailtje of ik even mijn telefoonnr wil doorgeven. DHL heeft dat nodig. Zijn ze lekker vroeg mee.
Nouja, ze zijn er maar druk mee. Ik heb nog niets gehoord.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

JB81

Ik heb ook een mailtje gehad betreffende mijn telefoonnummer. Is toch juist goed nieuws!