Nieuwjaarsborrel Beter Beeld & Geluid, zaterdag 12 januari 2013 - de ervaringen

Started by Bas Akkerman, December 24, 2012, 09:10:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

De nieuwjaarsborrel bij BB&G op 12 januari 2013:

Daar ben ik absoluut bij!
6 (37.5%)
Helaas, deze keer ben ik er niet bij, maar veel plezier!
10 (62.5%)

Total Members Voted: 16

Bas Akkerman

Beste forumleden,

Wat begon als een grapje van mijn kant, is nu een uitnodiging geworden voor een nieuwjaarsborrel bij Beter Beeld & Geluid in Hilversum op zaterdag 12 januari 2013 vanaf 13.00-17.00 uur.
Bij genoeg aanmeldingen vinden Bjorn en (hopelijk Garmt ook ;D) het leuk een borrel te geven. Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen we dan nog eens terugkijken op het afgelopen jaar en van gedachten wisselen over het nieuwe. De verdere invulling laat ik graag aan Bjorn en Garmt over.

Meld je aan, stel je vragen en wie weet zien we elkaar binnenkort in Hilversum!

Bas

Deelnemers
- LABO
- Robbo
- Grindtegel
- weust
- Dynky
- troje + vriend
- Rusher
- Sonic Circle + partner

Het adres:
1e Oosterstraat 2
1211 LB Hilversum


Opmerking Bjorn:
"Het is wel zaterdag en rondom is het betaald parkeren! Je kan ook de auto in de parkeergarage Gooische Brink zetten, en daarna teruglopen via de Havenstraat."
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Datum? Zaterdag 5 januari?

Groet,

Bjorn

Bas Akkerman

#2
Quote from: bmateijsen on December 24, 2012, 09:33:46
Datum? Zaterdag 5 januari?

Groet,

Bjorn
Ik vind het prima, dat is aan jullie. In de startpost heb ik het in ieder geval verwerkt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Vraagje, aan welke tijd zitten jullie te denken? middag, namiddag, vooravond, avond?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

bmateijsen

Quote from: Eddye on December 24, 2012, 10:14:03
Vraagje, aan welke tijd zitten jullie te denken? middag, namiddag, vooravond, avond?

Middag vanaf 13:00 uur.

Xander32

... ik zit dan reeds ver in de Achterhoek aan een Grolsch knalpot (nieuwjaarsreceptie muziekgezelschap).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

advr

Leuk initiatief echter zit ik 5 januari op een lekker warm eiland.. :xmas:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

alexander2


Former member 78

Jammer, ik heb dan nog nachtdiensten.
Leek me leuk om de heren van BB&G eens te ontmoeten.

garmtz

Zijn er ook mensen die WEL kunnen die dag? :)

Bas Akkerman

Quote from: garmtz on December 24, 2012, 14:47:18
Zijn er ook mensen die WEL kunnen die dag? :)
Alexander, Bjorn, jij en ik zijn er alvast. Wie komt er nog meer? :) :)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Ik ga een poging doen om te komen. Helemaal zeker of het lukt weet ik nog niet...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Dirk

ik zou heel graag langswippen, maar 't is me net te ver voor een babbel & borrel...tenzij ik nog een goed excuus vind (om wat te bekijken/beluisteren) natuurlijk  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

bmateijsen

Quote from: Dynky on December 24, 2012, 15:12:41
ik zou heel graag langswippen, maar 't is me net te ver voor een babbel & borrel...tenzij ik nog een goed excuus vind (om wat te bekijken/beluisteren) natuurlijk  ;)

Zeg maar wat voor excuus je nodig hebt ;)

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

bmateijsen


LABO

Ga proberen te komen, want ik wil die schitterende verbouwing van jullie wel eens met eigen ogen (en oren) aanschouwen :-) Fijne kerstdagen
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Bas Akkerman

Quote from: Dynky on December 24, 2012, 15:12:41
ik zou heel graag langswippen, maar 't is me net te ver voor een babbel & borrel...tenzij ik nog een goed excuus vind (om wat te bekijken/beluisteren) natuurlijk  ;)
Het bewonderen van een vernieuwde HT-ruimte? Nog een mooi element voor je DT? Wat advies van Garmt bij het instellen van je subs? En is het niet de hoogste  tijd voor een nieuwe voorversterker, bijvoorbeeld van VTL? ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Dirk

Quote from: Bas Akkerman on December 24, 2012, 15:33:03
Het bewonderen van een vernieuwde HT-ruimte? Nog een mooi element voor je DT? Wat advies van Garmt bij het instellen van je subs? En is het niet de hoogste  tijd voor een nieuwe voorversterker, bijvoorbeeld van VTL? ;D
1) ja, en dan vooral om de akoestische panels aan wand en plafond goed te bekijken
2) heb ik al, moet vooral dringend wat vinyl gaan kopen, maar bij mijn weten hebben ze dat niet  ;)
3) REW en miniDSP zouden me al ver moeten brengen, eerst maar eens kijken wat dat hier geeft alvorens ik Garmt lastig ga vallen.
4) de laatste staat er nog maar een week   dacht je dat ik alles meteen op dit forum te grabbel gooi ?  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

SV..S

Quote from: bmateijsen on December 24, 2012, 15:15:46
Je weet het nooit...... ;D
nee joh, dan wordt het veel te druk, das niet gezellig  :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Miesepies

Leuk idee... denk alleen dat veel mensen al een nieuwjaars bezoekje gepland hebben op de 5e.

henkt1

Helaas, ik kan niet. Gelukkig heb ik een goed alternatief voor die dag: een "kerelsdag" . Kleiduiven schieten, paling roken en bier drinken  :pompom:

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Former member 78

Quote from: garmtz on December 24, 2012, 14:47:18
Zijn er ook mensen die WEL kunnen die dag? :)

Lijkt me ook erg leuk om later in het jaar eens langs te komen, als jullie
voor koffie zorgen natuurlijk ;)

weust

Lijkt mij gezellig. Ben wel benieuwd naar de winkel die Bas veel geld afhandig gemaakt heeft :)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Sailor Jan

Quote from: weust on December 25, 2012, 15:26:28
Lijkt mij gezellig.

+1

Lijkt me een hele mooie introductie van de winkel!

Eventueel kan er ge-carpoold worden vanuit Den Haag!
Wees lief voor jezelf