Wat vind jij de mooiste draaitafel om in je woonkamer te zetten?

Started by Alex Groningen, December 8, 2012, 20:12:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pallenmans

Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

alexander2

lijkt regelrecht uit een Star trek aflevering te komen. ( oude doos uitvoering )

RonK.

Deze ? ? ?



Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Alco

QuoteDeze ? ? ?
Sodeknetter... daar zitten 2 'high-output' naaldhakken op gemonteerd.

Die zou ongetwijfeld niet misstaan in m'n woonkamer.  :blush: :sigh:
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

alexander2



Pallenmans

Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

Alex Groningen

Quote from: marcush on December 14, 2012, 19:11:55


Nottingham Analogue Annalog

Beetje een vage foto. Of ik hem nou mooi vind of niet dat laat ik maar even in het midden.

Alex Groningen

Wat betreft mijn budget wat ik heb te besteden vind ik dit een hele mooie.
En laat deze pracht van een draaitafel binnenkort nu ook echt in mijn woonkamer staan.

Alex Groningen

#36
Het is jammer dat ik de mooie foto's niet kan kopiëren van Simsatit. Hij heeft namelijk echt mooie foto's van de platenspeler die ik van hem ga over nemen.

clockwork

Ik dacht al: 'waar blijft-ie'. Erg mooi hoor! Gefeliciteerd. :pompom:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Alex Groningen

Quote from: clockwork on December 14, 2012, 20:20:22
Ik dacht al: 'waar blijft-ie'. Erg mooi hoor! Gefeliciteerd. :pompom:

Bedankt.

Ik wilde eigenlijk nog even langer wachten tot dat die ook daadwerkelijk bij mij thuis staat. Maar kan ook eigenlijk niet langer wachten om het hier neer te zetten. Ben namelijk erg blij met deze aankoop.

KILLorBE

Quote from: Alex Groningen on December 14, 2012, 20:20:09
Het is jammer dat ik de mooie foto's niet kan kopiëren van Simsatit. Hij heeft namelijk echt mooie foto's van de platenspeler die ik van hem ga over nemen.
Wel toch?



Mooie aanwinst waar je vast veel plezier van zult hebben.

Deze vind ik ook wel mooi:
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Alex Groningen

Quote from: KILLorBE on December 14, 2012, 21:10:14
Wel toch?



Mooie aanwinst waar je vast veel plezier van zult hebben.

Deze vind ik ook wel mooi:


Bedankt.

Mij lukte het dus niet. Mijn laptop geeft aan: het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

LeonArdusS

Quote from: Alco on December 12, 2012, 19:43:57
Sodeknetter... daar zitten 2 'high-output' naaldhakken op gemonteerd.

Die zou ongetwijfeld niet misstaan in m'n woonkamer.  :blush: :sigh:

Ik ga meer voor de low input  :headbanging:
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

KILLorBE

Quote from: Alex Groningen on December 15, 2012, 08:41:19
Bedankt.

Mij lukte het dus niet. Mijn laptop geeft aan: het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Je gebruikt zeker Internet Explorer?

Met afbeeldingen die op het forum gehost worden moet je het iets anders doen:
1) Rechtsklikken op de afbeelding en "Snelkoppeling kopiëren" kiezen, de snelkoppeling (bv: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?PHPSESSID=5k8ljh3nvfauli8ln6hptfuu72&action=dlattach;topic=128850.0;attach=119904;image) plak je dan tussen image tags.
2) Afbeelding opslaan door op de link onder de afbeelding te klikken als je ze zelf wilt bewaren (Het is natuurlijk onzin om ze nog een keer te hosten, zonde van de ruimte).
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

tompj

Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Melody AN 300B Max
Bronnen: CD: AccuphaseDP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Musical Fidelity Nu Vista Vinyl phono pre, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

twani

 Ik heb helemaal niets met draaitafels, weet er ook niets van, daarom deze.....

Zal vast niet de juiste zijn maar ik vind 'm mooi....

Robiwan

Quote from: twani on December 24, 2012, 22:58:04
Ik heb helemaal niets met draaitafels, weet er ook niets van, daarom deze.....

Zal vast niet de juiste zijn maar ik vind 'm mooi....

waarom reageer je dan op dit topic als je niets met draaitafels hebt :D :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Deleted Member 2


twani

Quote from: LPlover on December 25, 2012, 10:01:26
waarom reageer je dan op dit topic als je niets met draaitafels hebt :D :D
Misschien zet ik er wel een neer, gewoon omdat ik het mooi vind :D

Dirk

Quote from: twani on December 25, 2012, 13:06:03
Misschien zet ik er wel een neer, gewoon omdat ik het mooi vind :D
een DT in huis halen omdat ie zo mooi is, been there, done that...was geen succes (met vrouwen dito btw  ;))

maar als je eenmaal in je eigen set hoort wat een goede DT vwb muziek maken kan betekenen, dan ben je verkocht (ook hier, +- dito met vrouwen  :D)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea