Het Devialet topic

Started by Deleted member, November 25, 2012, 13:04:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

twani

#2550
Quote from: YamahaRXV on July  5, 2016, 18:27:05
Helaas geen impressies/indrukken meer gezien hier betreffende de Devialet - Magico show bij Chattelin, dus dan maar een review van een audio liefhebber die daar wel aanwezig was en zijn positieve indrukken als volgt heeft weergegeven:

  Luisteren 25 juni

Soms heb je op een luistershow een ervaring die je niet snel, of zelfs nooit meer vergeet. Door de vele jaren heen heb ik er daarvan gelukkig al heel wat mogen meemaken. Soms verwacht je zo'n ervaring (deels) ook wel, meestal ingegeven door de grootte en prijsstelling van een compleet muzieksysteem. Maar de (veel) beter "betaalbare" en qua omvang bescheidener installaties kunnen als alles klopt vaak de grootste verrassingen teweeg brengen.

En deze show was er gelukkig echt weer zo eentje. Door overlappende agenda's had ik nog niet eerder de ook optisch uiterst fraaie Devialet d'Atelier 900 Original in levende lijve kunnen horen. Maar daaraan kwam afgelopen zaterdag gelukkig een einde. Want ik hoorde een revolutionair goed geluid vanuit de grote luisterruimte komen al vanaf de eerste seconde dat ik de fraaie winkel binnenliep. Na een hartelijk begroeting door Peter Chattelin, met zoals altijd een goede kop koffie, werd ik echt door de muziek de luisterruimte ingetrokken. Weerstand bieden was zinloos.

Het was welhaast onvoorstelbaar dat hier dezelfde Magico's als vorige week stonden te spelen. Alles t.o.v. de week ervoor was echt meerdere slagen beter zonder op ook maar één enkel onderdeel iets aan performance in te leveren. De koppeling van deze revolutionaire speakers aan de even revolutionaire "grote" Devialet bleek een gouden greep te zijn. Met onvoorstelbaar veel overtuiging werd elk muziekstuk onwrikbaar neergezet alsof het niet meer dan logisch was dat die muziekstukken zo klonken. Zo waren ze immers destijds bedoeld bij de opname, afmixen en de mastering. Maar al te vaak komt dat er door diverse omstandigheden niet altijd uit, zeker op luistershows. Maar deze show behoort tot de allerbeste van de vele die ik mocht bijwonen.

Oude opnames (begin jaren 60!) in Carnegie Hall, van Harry Belafonte en The Weavers werden extreem goed neergezet. Diezelfde fraaie akoestiek van de Carnegie Hall kwam terug in de recente geweldige live opname van Ryan Adams. Ook live-opnames van Fink, het beroemde Requiem van John Rutter en de opname van Richard Bona met Maria Markesini op het album Kosmo klonken beter en met veel meer detail, transparantie en natuurlijkheid dan ik van deze opnames ooit had gehoord. Het laag was daarbij nog zoveel krachtiger dan vorige week maar zonder het midden of het hoog daarvoor ook maar enigszins te slachtofferen, of aan het driedimensionale beeld enige concessie te doen. Het geheel was perfect in balans. Daarnaast klonk de hele set alsof er een veel groter systeem in de luisterruimte was opgesteld, maar niets was minder waar. Dit was (en is) echt baanbrekend voor 2-weg luidsprekers en versterkers van deze fysiek bescheiden omvang, en dus in iedere luisterruimtes vrij gemakkelijk inpasbare apparaten.

Ik kan nog 10.000 woorden spenderen aan het beschrijven van wat ik tijdens deze show heb gehoord, maar het zelf luisteren naar de combinatie van deze apparaten i.c.m. een welhaast akoestisch perfect getunede ruimte zal op iedereen hetzelfde adembenemende effect hebben. Ik kan dat als ervaring alleen maar van harte aanbevelen. Bijzonder diep onder de indruk, maar met een uiterst voldaan gevoel, keerde ik laat die zaterdagmiddag weer huiswaarts. Een ervaring rijker die ik nooit zou hebben willen missen en ook nooit meer zal vergeten.

Als frequent bezoeker van audioshows door het hele land vond ik het leuk om dezereview te schrijven omdat het een uitzonderlijke show betrof.

Taalgebruik en spanningsopbouw in deze recensie, gecombineerd met de juiste hoeveelheid neutraliteit maken het leuk om te lezen.

Je groeit Jan ;).

(Waarmee niet bedoeld dat het eerder al niet oké was, maar valt me nu in het bijzonder op)

chansig

Leuk om deze ervaringen te lezen. Dank voor het delen.

Ik denk overigens dat er gewoon een netkabel is veranderd zonder dat je het wist. Dit gezien de grote verschillen met de vorige keer. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Maximus_Aurelius

Waarschijnlijk en ik hoop het heb ik morgen een Devialet 200 op bezoek.
Kan ik eindelijk eens in mijn eigen set beoordelen wat het klankmatig brengt en of het beter klinkt dan mijn huidige set.
Kan het mooi 1 op 1 vergelijken.

Benieuwd of de Devialet 200 mijn huidige set kan vervangen.
We zullen horen  ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

twani

Quote from: Maximus_Aurelius on July  5, 2016, 23:55:51
Waarschijnlijk en ik hoop het heb ik morgen een Devialet 200 op bezoek.
Kan ik eindelijk eens in mijn eigen set beoordelen wat het klankmatig brengt en of het beter klinkt dan mijn huidige set.
Kan het mooi 1 op 1 vergelijken.

Benieuwd of de Devialet 200 mijn huidige set kan vervangen.
We zullen horen  ;).

Ik gok meer op ánders dan op béter :)

Maximus_Aurelius

Quote from: twani on July  6, 2016, 07:58:43
Ik gok meer op ánders dan op béter :)

Dat het anders gaat klinken ben ik mij van bewust.
Maar om over te stappen naar eventueel een 200 moet hij bevallen en beter zijn ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

YamahaRXV

Quote from: twani on July  5, 2016, 22:09:42
Taalgebruik en spanningsopbouw in deze recensie, gecombineerd met de juiste hoeveelheid neutraliteit maken het leuk om te lezen.

Je groeit Jan ;).

(Waarmee niet bedoeld dat het eerder al niet oké was, maar valt me nu in het bijzonder op)

Ere wie ere toekomt, maar in dit geval niet naar mij aangezien het niet mijn woorden zijn Theo  ;D
Ik heb de naam van de reviewer er bewust niet bijgezet i.v.m. een stukje privacy, etc.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Quote from: chansig on July  5, 2016, 22:15:51
Leuk om deze ervaringen te lezen. Dank voor het delen.

Ik denk overigens dat er gewoon een netkabel is veranderd zonder dat je het wist. Dit gezien de grote verschillen met de vorige keer. :D

Gr Hans

Nee, het betrof (volgens de reviewer) niet de wisseling van een netkabel, maar de verschillen tussen enerzijds een dikke Audio Research set, en anderzijds dus de Devialet 900 op dezelfde Magico S1 mk2 speakers  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Magico  :inlove:. Prijskaartje  :nopompom:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Quote from: YamahaRXV on July  6, 2016, 09:27:59
Nee, het betrof (volgens de reviewer) niet de wisseling van een netkabel, maar de verschillen tussen enerzijds een dikke Audio Research set, en anderzijds dus de Devialet 900 op dezelfde Magico S1 mk2 speakers  ;)

Snap ik...mijn opmerking was een gebbetje.

Quote from: Jumping Jack on July  6, 2016, 10:21:59
Magico  :inlove:. Prijskaartje  :nopompom:.

Er zijn dagen dat ik het niet heb.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Quote from: YamahaRXV on July  6, 2016, 09:24:01
Ere wie ere toekomt, maar in dit geval niet naar mij aangezien het niet mijn woorden zijn Theo  ;D
Ik heb de naam van de reviewer er bewust niet bijgezet i.v.m. een stukje privacy, etc.

Iets met aap en mouw :D

Maximus_Aurelius

De Devialet staat in de luisteruimte. En de eerste klanken luiden al in de luisterruimte.
alleen de achterklep is er vanaf want ik krijg hem niet erop i.v.m. De netkabel(IEC).

Hoe het nu allemaal staat bij mij, wel netjes, lijkt het haast wel baas boven baas  :D. Bevalt het ene niet dan gaan we toch over naar het andere  :D. Makkelijk zat  :tongue2:

Zal kijken of ik strakjes even een fotootje kan maken en plaatsen.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Pjotr27

Quote from: Maximus_Aurelius on July  6, 2016, 12:34:39
De Devialet staat in de luisteruimte. En de eerste klanken luiden al in de luisterruimte.
alleen de achterklep is er vanaf want ik krijg hem niet erop i.v.m. De netkabel(IEC).

Hoe het nu allemaal staat bij mij, wel netjes, lijkt het haast wel baas boven baas  :D. Bevalt het ene niet dan gaan we toch over naar het andere  :D. Makkelijk zat  :tongue2:

Zal kijken of ik strakjes even een fotootje kan maken en plaatsen.

Het netkabel probleem is wel een lastige. Alleen platte stekkers passen...en met achterklep heb je naast dat het er beter uitziet ook betere koeling...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

YamahaRXV

Quote from: Pjotr27 on July  6, 2016, 12:58:29
Het netkabel probleem is wel een lastige. Alleen platte stekkers passen...en met achterklep heb je naast dat het er beter uitziet ook betere koeling...

Klopt inderdaad, heb daarvoor de Furutech FI-15 G aangeschaft, past als ''gegoten''.



De achterklep zorgt idd. nog voor een stukje (beperkte) warmte afvoer. Beperkt aangezien de klep een separaat deel is waarbij toch een deelnaad aanwezig is welke de warmte geleiding van de aluminium behuizing daardoor minder effectief transporteert  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Quote from: twani on July  6, 2016, 11:04:02
Iets met aap en mouw :D
De aap was al eerder uit de mouw. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Quote from: Bas Akkerman on July  7, 2016, 08:24:14
De aap was al eerder uit de mouw. ;)

Dat klopt  ;) :D

Quote from: Pjotr27 on June 25, 2016, 16:35:10
Is er iemand nog naar de D900 wezen luisteren in Den Haag?

Quote from: YamahaRXV on June 25, 2016, 18:06:59
Ik had nog een uitnodiging gekregen, maar het is er door andere zaken helaas niet van gekomen  :(

Quote from: YamahaRXV on July  5, 2016, 18:27:05
Helaas geen impressies/indrukken meer gezien hier betreffende de Devialet - Magico show bij Chattelin, dus dan maar een review van een audio liefhebber die daar wel aanwezig was en zijn positieve indrukken als volgt heeft weergegeven:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Neemt natuurlijk niet weg dat het nog steeds een nuttige bijdrage is en ik het persoonlijk leuk vond te lezen. Iets dat overigens geldt voor de meeste ervaringen waar een beetje moeite gedaan is die te verwoorden. En daar horen die van Jan regelmatig bij.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Quote from: Maximus_Aurelius on July  6, 2016, 09:18:18
Dat het anders gaat klinken ben ik mij van bewust.
Maar om over te stappen naar eventueel een 200 moet hij bevallen en beter zijn ;).

En, al wat voorzichtige indrukken opgedaan ?  ::)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Quote from: Bas Akkerman on July  7, 2016, 08:41:12
Neemt natuurlijk niet weg dat het nog steeds een nuttige bijdrage is en ik het persoonlijk leuk vond te lezen. Iets dat overigens geldt voor de meeste ervaringen waar een beetje moeite gedaan is die te verwoorden. En daar horen die van Jan regelmatig bij.

Thanks Bas  :thumbs-up:

Vond het zelf eigenlijk ook wel een leuke en nuttige bijdrage voor dit topic en dat was ook de reden van plaatsing hier.
Persoonlijk vind ik het altijd reuze interessant en boeiend om dit soort verslagen te lezen, vooral als het met het nodige aanstekelijke enthousiasme en een bepaalde mate van neutraliteit is weergegeven.
Neutraliteit in die zin dat de schrijver des review bij mijn weten geen Devialet eigenaar is en een mooi contrast omschreef in het vergelijk met een eerdere luistersessie bij de betreffende dealer waarbij de set up bestond uit dezelfde Magico,s maar dan aangestuurd door Audio Research versterking.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maximus_Aurelius

Quote from: YamahaRXV on July  7, 2016, 08:46:40
En, al wat voorzichtige indrukken opgedaan ?  ::)

Jazeker zijn er voorzichtige indrukken opgedaan.
Morgen heb ik lekker meer tijd en kan ik uitgebreider luisteren en dan zal ik ook mijn eerste bevindingen schrijven.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Hierbij even een kiekje ;). Baas boven baas  :D




APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

bmateijsen


Maximus_Aurelius

Quote from: bmateijsen on July  8, 2016, 15:25:19
Baas boven baas? ;)

Hoe weet jij dit  :D


Inderdaad het is de Devialet of de Lindemann set die baas boven baas is klankmatig.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

#2573
Quote from: Kerkhoffd on July  8, 2016, 15:15:57
En klankmatig?

Heb net met de Devialet mijn klassieke muziek demo's volledig er door gejast.

Laten we eerst voorop stellen dat een Devialet een totaal andere sound heeft en daar was ik mij ook zeer bewust van. Het handige is dat je nu 1 op 1 kunt vergelijken want ik ga en wil niet zomaar mijn huidige set wegdoen om zo min mogelijk apparaten te krijgen. Nee mijn huidige set gaat pas weg wanneer de Devialet ook echt beter is ook al heeft hij en andere klankkleur en sound. Bepaalde aspecten moeten gewoon goed zijn en moet bevallen. Voor minder zal ik het niet doen.
De lat ligt hoog, misschien wel heel hoog. Maar zeg nooit nooit  ;).

Mijn muziek demo met klassieke nummers is afgesloten. Er zitten mooie stukken bij en heb afgesloten met Shostakovich no11 the Tocsin allegro. Dit nummer zal je niet veel horen op shows omdat dit een set zal kunnen breken  ;D. Ik heb het meegemaakt  ;)

De indruk:
Qua sound een mooi midden gebied en een subtiel hoog waarbij er wel uitschieters waren dat hoog iets fel wordt.( in mijn huidige set geen hinder van).
Detaillering zit er genoeg alleen nu komt één van mijn kritiek punt.Het laag is strak te noemen maar dit heeft ook een aandeel in de totale weergave en balans.
Betreft het laagweergave dan denk je nu pakt het door en klinkt het lekker strak en dan komen er bepaalde passage's in de muziek waarbij het laag aanwezig moet zijn want anders mis je wat en pakt het niet door, daardoor mis je gewoon wat body. Komt mij over van " meneer Devialet is een technisch verbluffend apparaat met mooie metingen maar ik speel liever op safe en wil niets fouts doen"  ;).
Bij veel klassieke nummers dit meegemaakt en omdat alles zo retesnel kan gaan gaat de totale balans fout en ten kostte van de muzikaliteit.
Positief is de mooie open weergave van de Devialet en komt de detaillering te goede  :thumbs-up:. Daar hou ik wel van. Strak laagweergave is ook goed te noemen maar daar schuilt ook het gevaar dat dit negatief kan uit pakken wanneer er wat meer gevraagd wordt, je mist dan body. ( let op dit is een persoonlijke ervaring in klassieke symphonie orkesten plus piano).

Nogmaals deze kleine review is alleen beoordeelt op klassieke muziek. Ik zit nu demo's van jazz, pop en sing & songwriter te beluisteren.



APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Kerkhoffd

Klassiek is ook heel erg kritisch en ik snap dat je daar eerst op focust als je dit veel luistert. Ik luister ook veel klassiek en was erg blij toen ik ontdekte dat de Devialet in mijn set een gloedvollere presentatie gaf toen ik wat experimenteerde met een ander netsnoer en digitale kabel.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio