Het Devialet topic

Started by Deleted member, November 25, 2012, 13:04:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Deleted member


twani

Quote from: Antoine on May 31, 2013, 15:53:07
Ik geloof er ook niks van natuurlijk maar ik dacht laat ik 't maar bij smiley's houden anders krijg ik Dokter Twani weer over mee heen!  ;) :D
:laugh:   Zo ken ik je weer Antoine, weg met het donkere gedrag, leve de humor :pompom:

Deleted member

https://help.devialet.com/entries/24007942-How-to-set-up-AIR-2

Nou alleen de software en de firmware nog...Devialet prutsers...ik zag nog een tweet van iemand die 't ook zat is...  :D

QuotePiotr Pawlowski ‏@Piotr2p 1 Jun

@DEVIALET hi my dear devialet, I am tired now to checking your pages for the new firmware, when it will be there?

Eddye

Quote from: Antoine on June  3, 2013, 18:38:30
https://help.devialet.com/entries/24007942-How-to-set-up-AIR-2

Nou alleen de software en de firmware nog...Devialet prutsers...ik zag nog een tweet van iemand die 't ook zat is...  :D
Ik kan het me voorstellen dat je het moe wordt, maar wat kan je eraan doen? hooguit zelf aan het programmeren gaan :D
Het blijven Fransozen, Manjana, manjana...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

bmateijsen

Quote from: Eddye on June  3, 2013, 18:41:24
Ik kan het me voorstellen dat je het moe wordt, maar wat kan je eraan doen? hooguit zelf aan het programmeren gaan :D
Het blijven Fransozen, Manjana, manjana...

Ik denk dat je demain bedoelt ;)....

Dirk

Quote from: Eddye on June  3, 2013, 18:41:24
Het blijven Fransozen, Manjana, manjana...
je zoekt het wat te ver
't zal eerder iets zijn van "pas de soucis, pas de soucis  O0"
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

bmateijsen

Beter een goede software release dan 1 met bugs... Zo vind ik het irritant dat de huidige Itunes release gewoon niet werkt..... Maar hoor je mij klagen ;D.

Eddye

Quote from: bmateijsen on June  3, 2013, 18:43:30
Ik denk dat je demain bedoelt ;)....

Quote from: Dynky on June  3, 2013, 18:44:41
je zoekt het wat te ver
't zal eerder iets zijn van "pas de soucis, pas de soucis  O0"

Laten we het erop houden dat de Engelse Degelijkheid waarschijnlijk niet gehaald gaat worden ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Invader

Ben het wachten ook wel zat nu. Verwacht dat er inmiddels iemand in Parijs met een Devialet op z'n hoofd geslagen wordt. Hopelijk met zo'n oude D-Premier, die is nog lekker zwaar  :devil:
Devialet 1000PRO - Magico S5 - Roon via RAAT
Shakeshack

Deleted member

#859
Quote from: bmateijsen on June  3, 2013, 18:46:16
Beter een goede software release dan 1 met bugs... Zo vind ik het irritant dat de huidige Itunes release gewoon niet werkt..... Maar hoor je mij klagen ;D.

Wachten is niet zo erg als ze duidelijkheid geven wanneer iets komt. Als ze echter tot vier keer toe een toegezegde datum niet halen en daarmee dus beloftes breken en nu maar gewoon geen datum meer afgeven maar leugenachtige smoesjes dan zijn 't gewoon eersteklas klojo's en amateurs! Vrij duidelijk toch, sorry Twani!  :D ;)

En klagen doe ik graag als er gelegenheid voor is, net als de Fransen trouwens. Misschien zijn er wel medewerkers aan 't staken bij Devialet...dat is tenslotte het ultieme klagen! :D

Deleted member

Quote from: Eddye on June  3, 2013, 18:41:24
Ik kan het me voorstellen dat je het moe wordt, maar wat kan je eraan doen? hooguit zelf aan het programmeren gaan :D
Het blijven Fransozen, Manjana, manjana...

Klagen! :D

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

Quote from: Antoine on June  3, 2013, 19:04:45
Wachten is niet zo erg als ze duidelijkheid geven wanneer iets komt. Als ze echter tot vier keer toe een toegezegde datum niet halen en daarmee dus beloftes breken en nu maar gewoon geen datum meer afgeven maar leugenachtige smoesjes dan zijn 't gewoon eersteklas klojo's en amateurs! Vrij duidelijk toch, sorry Twani!  :D ;)

En klagen doe ik graag als er gelegenheid voor is, net als de Fransen trouwens. Misschien zijn er wel medewerkers aan 't staken bij Devialet...dat is tenslotte het ultieme klagen! :D
Fransen zijn sowieso hufters en dan ben ik nog niet eens homoseksueel....

Bas Akkerman

Quote from: twani on June  3, 2013, 21:38:01
Fransen zijn sowieso hufters en dan ben ik nog niet eens homoseksueel....
Theo, komt u er maar in. Haha, dat zijn de duidelijke uitspraken! :blink: :sigh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted member

Haha en zo is 't Twani! ;) Verkocht jij geen blik uit dat land trouwens?  :D

twani

#865
Quote from: Bas Akkerman on June  3, 2013, 21:40:49
Theo, komt u er maar in. Haha, dat zijn de duidelijke uitspraken! :blink: :sigh:

Na een aantal keren Italië en Sardinië (ook Italië natuurlijk) maakte ik vorig jaar de fout Corsica te doen. Tja dat is dus hartstikke Frans en de gemiddelde Fransoos heeft communicatieve vaardigheden gelijk aan een "tuinhek" :devil:    En dan spreek ik ook nog enigszins Frans ook. Maar ja, als de tegenpartij écht niet wil.......

twani

Quote from: Antoine on June  3, 2013, 22:54:55
Haha en zo is 't Twani! ;) Verkocht jij geen blik uit dat land trouwens?  :D
Ja :blush:

Deleted member

Geen probleem natuurlijk, het is maar werk!  ;)

twani

Van een auto verwacht ik ook dat ie niets terugzegt :D

Kingpin

Quote from: twani on June  3, 2013, 23:11:25
Van een auto verwacht ik ook dat ie niets terugzegt :D
De mijne zeurt steeds dat ik links en dan weer rechts moet afslaan ... die weet niet wat ie wil :D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Deleted member

tourner à droite

tourner à gauche

;)

Deleted Member 2

Quote from: twani on June  3, 2013, 22:59:26
Ja :blush:

He kom aan. Een merk om trots op te zijn. Ook nog met Nederlandse roots..... :thumbs-up:

twani

Quote from: Antoine on June  3, 2013, 23:22:08
tourner à droite

tourner à gauche

;)

De gemiddelde Fransoos doet alleen tourner avec z'n kont... :D

twani

Quote from: Onder013 on June  3, 2013, 23:23:36
He kom aan. Een merk om trots op te zijn. Ook nog met Nederlandse roots..... :thumbs-up:
En als enige groot Frans merk NIET fout in de oorlog. Andre liet de Duitsers stikken ;). Is zelfs dé reden dat Paul Brill (van de Volkskrant) recent bij mij een nieuwe Citroen kocht ;). Wijze vent is dat, die heeft echt veel te vertellen :o

Deleted Member 2

#874
Quote from: twani on June  3, 2013, 23:26:26
En als enige groot Frans merk NIET fout in de oorlog. Andre liet de Duitsers stikken ;). Is zelfs dé reden dat Paul Brill (van de Volkskrant) recent bij mij een nieuwe Citroen kocht ;). Wijze vent is dat, die heeft echt veel te vertellen :o

Daarom rij ik Citroen en lees ik de Volkskrant ;D

En drink graag wijn uit Sardinië :wacko: