Het Devialet topic

Started by Deleted member, November 25, 2012, 13:04:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

garmtz

Quote from: S@m on May 15, 2013, 08:13:27
Als we toch persoonlijk gaan worden dan moet je maar eens in de spiegel kijken, dan zie je vast het beste jongetje van de klas... ;)

Was volgens mij niet cynisch bedoeld, dus bedankt twani! :)

Ik vind dat iedere handelaar veel van Audio moet weten en begrip van de techniek, maar is zelden het geval.

twani

Was zeker niet cynisch bedoeld Garmt, integendeel. Ik was ook verbaasd over de reactie......

@S@M: als je met 6 zesjes je HAVO diploma haalt ben je zeker niet  "het beste jongetje van de klas"  :nopompom:

Wél ben ik er trots op dat te hebben bereikt met een, wat mij betreft, te laag iq :P    Jazeker, ik had graag een flink aantal "iq punten" méér in de bovenkamer gehad maar ach... je moet tevreden zijn met wat je hebt. Het kan ook nog veel slechter, ik pleeg echter altijd naar bóven te kijken... ;)


Gr
Theo

Nahpets

Quote from: twani on May 15, 2013, 12:26:32
Wél ben ik er trots op dat te hebben bereikt met een, wat mij betreft, te laag iq :P    Jazeker, ik had graag een flink aantal "iq punten" méér in de bovenkamer gehad maar ach... je moet tevreden zijn met wat je hebt. Het kan ook nog veel slechter, ik pleeg echter altijd naar bóven te kijken... ;)

Absolute hoogte van het IQ is niet eens zo interresant, het gaat er om dat je je 'vermogen' optimaal gebruikt.

Waarbij mijn invulling van de term 'optimaal' vooral subjectief georienteerd is.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Deleted Member 2

Quote from: Nahpets on May 15, 2013, 12:57:02
Absolute hoogte van het IQ is niet eens zo interresant, het gaat er om dat je je 'vermogen' optimaal gebruikt.

Waarbij mijn invulling van de term 'optimaal' vooral subjectief georienteerd is.

Mijn IQ staat me niet toe te begrijpen wat je bedoelt. :blush:

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Nahpets

Quote from: Onder013 on May 15, 2013, 13:41:47
Mijn IQ staat me niet toe te begrijpen wat je bedoelt. :blush:

Dat het belangrijk is dat je IQ je niet weerhoudt om gelukkig te worden.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Eddye

Quote from: Nahpets on May 15, 2013, 14:44:26
Dat het belangrijk is dat je IQ je niet weerhoudt om gelukkig te worden.
Ik vermoed dat dat omgekeerd evenredig gaat. Hoe lager je IQ, hoe gelukkiger je bent.....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Nahpets

Ik heb een andere mening. Voor mij hangt gelukkig zijn samen met het zelf kunnen maken van keuzes. Hoe hoger het IQ, hoe meer mogelijkheden je hebt om keuzes te maken.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Eddye

Quote from: Nahpets on May 15, 2013, 16:19:14
Ik heb een andere mening. Voor mij hangt gelukkig zijn samen met het zelf kunnen maken van keuzes. Hoe hoger het IQ, hoe meer mogelijkheden je hebt om keuzes te maken.
Het is bewezen dat het hebben van teveel keus juist ongelukkig maakt :)
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Paradox_of_Choice:_Why_More_Is_Less
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

garmtz


weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005


Deleted member


Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

twani

Een fijne 170 + 0€ streamoptie, Weust valt met het neusje in de welbekende beurre ;D

weust

Daar is nog helemaal niets zeker over.
De deal moet eerst weer besproken worden, dan pas weet ik meer.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Quote from: weust on May 15, 2013, 23:11:23
Neen! Ik ga netjes voor een nieuw model. Welke dat ook mag gaan worden.
Ok, ik begreep dat je juist voor het demo-model wilde gaan. Nou ja, we merken het vanzelf. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mordante

Ik wilde de website van Devialet bekijken maar wat is dat een drama. Ik krijg continey "error or page" en ik krijg geen scroll bar.


garmtz


Fred Mulder

Quote from: Devialet on May 16, 2013, 16:53:13
Het werkt

Goed om te horen, ben je een mede gebruiker/geïnteresseerde of ga je ons de komende tijd  verblijden met achtergrond informatie, antwoorden en advies over de nieuwe reeks? (of gewoon doen alsof  :D)

Charlemagne

Welkom! Zo'n nickname schept wel verwachtingen....
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■