jerrytoet's HT - de beginfase

Started by jerrytoet, November 18, 2012, 13:30:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MVG

Maar die instelling die Lupo gaf is een heel goed hulpmiddel. Ik zou inderdaad beginnen met recht vooruit, de instelling erbij pakken en zo verder. Tijd zat om lekker te testen lijkt me!  :D

jerrytoet

Quote from: MVG on January 24, 2013, 12:05:45
Maar die instelling die Lupo gaf is een heel goed hulpmiddel. Ik zou inderdaad beginnen met recht vooruit, de instelling erbij pakken en zo verder. Tijd zat om lekker te testen lijkt me!  :D
ja wilde eigenlijk wachten totdat alle meubels binnen zijn... als de tv meubel binnen is kan ik mooi alle kabeltjes wegwerken, alles positioneren, kabeltjes labelen etc...
maar pfff febuari duurt nog zo lang hahha... fuck de levertijden van meubelzaken!  :nopompom:

MVG

Quote from: jerrytoet on January 24, 2013, 12:09:20
ja wilde eigenlijk wachten totdat alle meubels binnen zijn... als de tv meubel binnen is kan ik mooi alle kabeltjes wegwerken, alles positioneren, kabeltjes labelen etc...
maar pfff febuari duurt nog zo lang hahha... fuck de levertijden van meubelzaken!  :nopompom:

Haha ik ken t, zat een jaar geleden met hetzelfde! Als straks alles er is ben je er alleen maar nog meer happy mee!

jerrytoet

denk dat ik van het weekend deze ga bestellen;



Synology DS1512+

harde schijven kan ik via mijn werk voor een mooi inkoopprijsje krijgen...

wordt echt tijd, download als een gek en heb echt ruimte gebrek... tijd om een mooie film en serie bibliotheek te creëren met deze NAS en de popcorn hour :D

MVG

Wat een aankopen, gaat lekker!  :D

Ik heb je nog een pm gestuurd met de vraag naar je volledige adres mbt het spel  ;)

jerrytoet

#80
Quote from: MVG on January 24, 2013, 19:12:54
Wat een aankopen, gaat lekker!  :D

Ik heb je nog een pm gestuurd met de vraag naar je volledige adres mbt het spel  ;)
ja nog een flinke duit met spaargeld haha...

over een paar weekjes ga ik ook aan de zolder beginnen, moet nog een vloer in en mooie plafond plaatjes. het is een mega grote zolder en wisten in het begin nog niet echt wat we er mee moesten. maar nu is het duidelijk, we gaan er een gezellige plek van maken met een pooltafel, minibar, tv'tje er bij en mijn dj spulletjes... dus daar ga ik ook een mooi stereo setje voor kopen... to be continued  :pompom:

LuPo

Nee man, die zolder moet je gebruiken om een dedicated HT ruimte te maken. Rode vloerbedekking, wanden met zwart velours dan krijg je het echte bioscoop gevoel. :D

jerrytoet

Quote from: LuPo on January 25, 2013, 10:57:52
Nee man, die zolder moet je gebruiken om een dedicated HT ruimte te maken. Rode vloerbedekking, wanden met zwart velours dan krijg je het echte bioscoop gevoel. :D
ja ik zie het vaak op dit forum, mensen die van hun zolder een vette ht maken.... maar ik vind het gewoon veel leuker om films, series ed in de woonkamer te kijken :) ik zou zelf niet zo snel naar de zolder gaan om een film te kijken, ieder zijn ding natuurlijk :)

LuPo

Quote from: jerrytoet on January 25, 2013, 11:02:00
ja ik zie het vaak op dit forum, mensen die van hun zolder een vette ht maken.... maar ik vind het gewoon veel leuker om films, series ed in de woonkamer te kijken :) ik zou zelf niet zo snel naar de zolder gaan om een film te kijken, ieder zijn ding natuurlijk :)

Daar heb je op zich wel een punt inderdaad. Mijn vriendin zegt nu ook al dat ze later echt geen aparte kamer voor de HT wil omdat ze niet wil dat ik daar dan hele avonden zit terwijl zij in de woonkamer zit. Heeft ze op zich wel een punt. :P
Dus intergreren we de HT gewoon in de living. :D

Wat gebruik je om films en dergelijken op je set af te spelen? Aangezien ik las in het andere topic dat je niets fysiek koopt. ;)

jerrytoet

Quote from: LuPo on January 25, 2013, 11:04:36
Daar heb je op zich wel een punt inderdaad. Mijn vriendin zegt nu ook al dat ze later echt geen aparte kamer voor de HT wil omdat ze niet wil dat ik daar dan hele avonden zit terwijl zij in de woonkamer zit. Heeft ze op zich wel een punt. :P
Dus intergreren we de HT gewoon in de living. :D

Wat gebruik je om films en dergelijken op je set af te spelen? Aangezien ik las in het andere topic dat je niets fysiek koopt. ;)
ja ik denk dat mijn vriendin dat ook niet zo leuk zou vinden haha :P
ik speel alles af met de popcorn hour c-400 en daar heb ik weer een hdd aanhangen.... maar binnekort ga ik de Synology DS1512+ halen, want ik wil een mega film, serie en muziek bibliotheek creëren

MVG

Quote from: jerrytoet on January 25, 2013, 11:10:16
ja ik denk dat mijn vriendin dat ook niet zo leuk zou vinden haha :P
ik speel alles af met de popcorn hour c-400 en daar heb ik weer een hdd aanhangen.... maar binnekort ga ik de Synology DS1512+ halen, want ik wil een mega film, serie en muziek bibliotheek creëren

Dat is natuurlijk wel leuk! Als alles mooi geintegreerd is en je zo mooi via een ipad en dergelijke kunt bladeren! Ieder z'n hobby he :D Ik ervaar nu het naar zolder gaan voor een film juist als iets speciaals, je gaat er echt voor zitten. Mijn vriendin was van tevoren ook bang voor de punten die jullie aanhalen. Maar het tegendeel blijkt waar!
Maar goed, ieder z'n ding he  :D

LuPo

Quote from: MVG on January 25, 2013, 12:06:31
Dat is natuurlijk wel leuk! Als alles mooi geintegreerd is en je zo mooi via een ipad en dergelijke kunt bladeren! Ieder z'n hobby he :D Ik ervaar nu het naar zolder gaan voor een film juist als iets speciaals, je gaat er echt voor zitten. Mijn vriendin was van tevoren ook bang voor de punten die jullie aanhalen. Maar het tegendeel blijkt waar!
Maar goed, ieder z'n ding he  :D

Ik zal je post te zijner tijd aan m'n vriendin laten lezen. :clapping:

MVG

 :headbanging:
Quote from: LuPo on January 25, 2013, 12:10:02
Ik zal je post te zijner tijd aan m'n vriendin laten lezen. :clapping:

En als dat niet mocht baten, dan kan je altijd op het forum iemand vragen om eens te gaan kijken  ;)

jerrytoet

Quote from: MVG on January 25, 2013, 12:06:31
Dat is natuurlijk wel leuk! Als alles mooi geintegreerd is en je zo mooi via een ipad en dergelijke kunt bladeren! Ieder z'n hobby he :D Ik ervaar nu het naar zolder gaan voor een film juist als iets speciaals, je gaat er echt voor zitten. Mijn vriendin was van tevoren ook bang voor de punten die jullie aanhalen. Maar het tegendeel blijkt waar!
Maar goed, ieder z'n ding he  :D
haha ja meestal kijk ik een film alleen, aangezien mijn vriendin 2 banen heeft en dus vrijwel elke avond thuis aan het werk is... vriendin met dr laptop op de bank en ik er naast lekker een filmpje weg kijken, heerlijk :D :D :D