Showkees W.Otter

Started by W.Otter, September 1, 2012, 16:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Martijnst1990

Zie deze nu pas. Hele mooie set heb je, vind vooral de kabels/aansluitingen erg netjes zo, toch veel kabels maar niet echt een rommel :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

W.Otter

thnx :) insgelijks!

alle kabels liggen allemaal in het kastje ;) maar mooi homogeen zo!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

Zeker mooi homogeen, blijven sowieso mooie kabels van W&M vind ik, qua prijs/kwaliteit en afwerking. Zeker als je zoals jij alles van hetzelfde hebt. Het is dat ik de interlinks te duur vind om alleen voor de looks te kopen.. :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

W.Otter

klopt, het benn' sleepkabels maar als ze eenmaal liggen ;)

heb laatst nog een setje interlinks tweedehands gekocht voor 25€.. dus dat valt toch wel mee?

interlinks van RUconnected ben ik ook nog erg over te spreken. ik vind ze beter dan m'n huidige W&M maar die heb ik ook puur voor de looks ;) vind ik belangrijk
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

Quote from: W.Otter on September 14, 2012, 16:53:29
klopt, het benn' sleepkabels maar als ze eenmaal liggen ;)

heb laatst nog een setje interlinks tweedehands gekocht voor 25€.. dus dat valt toch wel mee?

interlinks van RUconnected ben ik ook nog erg over te spreken. ik vind ze beter dan m'n huidige W&M maar die heb ik ook puur voor de looks ;) vind ik belangrijk
Tweedehands valt inderdaad goed mee ja, zal de markt eens in de gaten houden ;) Heb nu zelfbouw interlinks van Prefer, die ook erg goed bevallen. En ach... zo vaak kijk ik ook niet achter mijn rack :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

W.Otter

ik kijk er ook niet vaak achter maar ik wéét wat er ligt en dat stelt me gerust ;)

net als van die plekjes in huis die nog moeten worden afgewerkt maar dat doe je niet. telkens erger je er aan ook al zie je het niet.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Dit is m dan  :clapping: niet de mooiste foto maar je krijgt n indruk  O0

hiervoor een Mitsubishi Carisma uit 1998 met 112000 gereden al helemaal kapot (is van opa geweest, en opa kon niet zo goed rijden) ding reed 1 op 8..

dus na een lange zoektocht naar auto's in het kleine (<1000kg) segment (Fiat Grande punto, Seat Ibiza, VW Polo en nee geen fransoos!) toch op deze uitgekomen :) toch nog aardig wat kracht (92 pk) en meer dan dubbel zo zuinig als de Mits! heb er nu zo'n 500 km mee gereden en gemiddeld 17 km verbruikt ondanks mijn zware voet! dus als ik echt mijn best doe.. maar dat is ook geen lol aan ;) met 50.000 op de teller heeft ie nog wel wat jaren te gaan :) Heel content mee! leuk gooi en smijt autotje :)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LeonArdusS

Quote from: MVG on September 14, 2012, 11:54:46
Anders ik wel!

Maar kok van beroep! Kijk eens aan dat vind ik nu mooi! Ik ben nogal een bourgondisch zeg maar  ;D En koken doe ik ook graag, echter ben ik te chaotisch om er mijn beroep van te maken! Wel lang over gedacht moet ik zeggen!

Maar thuis lekker wat hobbyen, flesje goede wijn erbij etc. vind ik heerlijk!

Ik heb een indonesische vrouw dus dat zit wel goed.
Ik ben van de int. keuken, sta mn mannetje wel in de keuken, en dat flesje wijn....tja...
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LeonArdusS

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

W.Otter

 :dry:

wat is je signature dish?;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

#136
Quote from: LeonArdusS on September 14, 2012, 19:05:32
Ik heb een indonesische vrouw dus dat zit wel goed.
Ik ben van de int. keuken, sta mn mannetje wel in de keuken, en dat flesje wijn....tja...

en...tja....dat flesje wijn lust je niet?  ;D

Ik ga voor italiaans meestal, echter sla ik een lekker pittige curry ook niet over! Ook hier een exotisch meisje in huis!  :)

Quote from: W.Otter on September 14, 2012, 17:38:44
Dit is m dan  :clapping: niet de mooiste foto maar je krijgt n indruk  O0

hiervoor een Mitsubishi Carisma uit 1998 met 112000 gereden al helemaal kapot (is van opa geweest, en opa kon niet zo goed rijden) ding reed 1 op 8..

dus na een lange zoektocht naar auto's in het kleine (<1000kg) segment (Fiat Grande punto, Seat Ibiza, VW Polo en nee geen fransoos!) toch op deze uitgekomen :) toch nog aardig wat kracht (92 pk) en meer dan dubbel zo zuinig als de Mits! heb er nu zo'n 500 km mee gereden en gemiddeld 17 km verbruikt ondanks mijn zware voet! dus als ik echt mijn best doe.. maar dat is ook geen lol aan ;) met 50.000 op de teller heeft ie nog wel wat jaren te gaan :) Heel content mee! leuk gooi en smijt autotje :)

Zal ik je nu eens vertellen, dat hier precies dezelfde staat, tot aan de wielen aan toe!  :clapping: Leuke auto inderdaad! Maar is die van jullie echt zo zuinig? Heb t idee dat die van ons wel wat meer lust..  :angel:

LeonArdusS

Quote from: W.Otter on September 14, 2012, 19:14:35
:dry:

wat is je signature dish?;)

Hmmm, ik ben erg goed in vlees, lamsvlees als specialiteit. Lamsbout/rack/schenkel en uiteraard de koteletten.
Verder zijn crème brullee en panne cotta specialiteitjes.
Maar.... Eigenlijk kook ik weinig conform een recept, ik probeer gewoon smaken te combineren. Opmaak ben ik alleen te lui voor.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

1198

Altijd leuk zo'n zwarte Swift.  :pompom:
beeld:Sony KDL-55NX810, amp:Anthem MRX700, front:Usher CP-6371, center:Usher S-525, surround:Usher S-520, sub:SVS PB13-Ultra (Sledge), fun:PS3

W.Otter

Quote from: MVG on September 14, 2012, 19:22:37
en...tja....dat flesje wijn lust je niet?  ;D

Ik ga voor italiaans meestal, echter sla ik een lekker pittige curry ook niet over! Ook hier een exotisch meisje in huis!  :)

Zal ik je nu eens vertellen, dat hier precies dezelfde staat, tot aan de wielen aan toe!  :clapping: Leuke auto inderdaad! Maar is die van jullie echt zo zuinig? Heb t idee dat die van ons wel wat meer lust..  :angel:

niet te geloven  :laugh: ik wil er nog wel van die spaakvelgen van suzuki onder! vind ik iets mooier maar het is wat t is :) heb er nog even n pioneer navigatie in laten zetten en n armsteun dus relaxed autotje zo! De eerste tank deden we echter 7 op 100 (beetje scheuren) en nu rijden we 6 op 100 dus zeer tevreden!

wat voor exotisch meisje?  :angel:

italiaans is ook wel een van mijn lievelingskeukens! lekkere scalloppa gaat er goed in :) zelfgemaakt tagliatelle:)

Quote from: LeonArdusS on September 14, 2012, 19:26:39
Hmmm, ik ben erg goed in vlees, lamsvlees als specialiteit. Lamsbout/rack/schenkel en uiteraard de koteletten.
Verder zijn crème brullee en panne cotta specialiteitjes.
Maar.... Eigenlijk kook ik weinig conform een recept, ik probeer gewoon smaken te combineren. Opmaak ben ik alleen te lui voor.

lamschenkel !!  :inlove: jammer dat lamsrack zo duur is! gelukkig kan ik nog wel eens wat via mn werk inkopen:)

Quote from: 1198 on September 14, 2012, 19:55:51
Altijd leuk zo'n zwarte Swift.  :pompom:

heel leuk :) eigenwijs autotje!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

 :clapping: Ja het is wat he! Het is dat je niet om de hoek woont anders zou ik meteen komen buurten haha

Een Nederlands meisje, maar oorspronkelijk uit Sri Lanka, ze is toen ze nog maar 4 weken oud was geadopteerd door NL mensen. Ze woonde op 5 km van me, ik kende haar niet, en ben haar 4 jaar geleden in Italie tegengekomen. De rest is geschiedenis. En nu gaan we dus trouwen, als alles goed gaat waarschijnlijk in het voorjaar van 2014. Dus we hebben nog even  :) Meteen een mooie reden om weer naar Sri Lanka op vakantie te gaan, wat is het daar mooi!

Om over drank en spijs verder te gaan: het is daar ook goed toeven! Spicy rice and curry! Pittig krijgt ineens een andere definitie  ;) Lekker Arak drinken (een soort rum van sap uit palmbomen)  :pompom:

Martijnst1990

Leuk hoor, zo'n Swift :) Hier achter staat er ook 1 met die spaakvelgen, die zijn inderdaad ook wel erg wijs ;)

Maare... wat is er mis met een Fransoos? :D Mijn Fransoos heeft mij nog nooit in de steek gelaten (op een lege accu na) :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

W.Otter

Quote from: MVG on September 14, 2012, 20:15:44
:clapping: Ja het is wat he! Het is dat je niet om de hoek woont anders zou ik meteen komen buurten haha

Een Nederlands meisje, maar oorspronkelijk uit Sri Lanka, ze is toen ze nog maar 4 weken oud was geadopteerd door NL mensen. Ze woonde op 5 km van me, ik kende haar niet, en ben haar 4 jaar geleden in Italie tegengekomen. De rest is geschiedenis. En nu gaan we dus trouwen, als alles goed gaat waarschijnlijk in het voorjaar van 2014. Dus we hebben nog even  :) Meteen een mooie reden om weer naar Sri Lanka op vakantie te gaan, wat is het daar mooi!

Om over drank en spijs verder te gaan: het is daar ook goed toeven! Spicy rice and curry! Pittig krijgt ineens een andere definitie  ;) Lekker Arak drinken (een soort rum van sap uit palmbomen)  :pompom:

grappig dat je haar daar dan tegenkomt! sri lanka.. dat is inderdaad een leuk excuus  ;D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Quote from: Martijn90 on September 14, 2012, 20:20:41
Leuk hoor, zo'n Swift :) Hier achter staat er ook 1 met die spaakvelgen, die zijn inderdaad ook wel erg wijs ;)

Maare... wat is er mis met een Fransoos? :D Mijn Fransoos heeft mij nog nooit in de steek gelaten (op een lege accu na) :P

weet niet wat het is maar heb er helemaal niks mee. en het rijd voor geen meter  :-X
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LeonArdusS

Quote from: MVG on September 14, 2012, 20:15:44
:clapping: Ja het is wat he! Het is dat je niet om de hoek woont anders zou ik meteen komen buurten haha

Een Nederlands meisje, maar oorspronkelijk uit Sri Lanka, ze is toen ze nog maar 4 weken oud was geadopteerd door NL mensen. Ze woonde op 5 km van me, ik kende haar niet, en ben haar 4 jaar geleden in Italie tegengekomen. De rest is geschiedenis. En nu gaan we dus trouwen, als alles goed gaat waarschijnlijk in het voorjaar van 2014. Dus we hebben nog even  :) Meteen een mooie reden om weer naar Sri Lanka op vakantie te gaan, wat is het daar mooi!

Om over drank en spijs verder te gaan: het is daar ook goed toeven! Spicy rice and curry! Pittig krijgt ineens een andere definitie  ;) Lekker Arak drinken (een soort rum van sap uit palmbomen)  :pompom:

Ik kan je zeggen, ze hier leren kennen is een stuk goedkoper :) , ik heb mijn veouw leren kennen toen ik in Indonesië werkt en zelf importeren kost heeeel veeeel geld. Al was dat destijds een stuk makkeliker danop dit moment, aziatische pareltjes...dat zijn het  :pompom:
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

MVG

Quote from: LeonArdusS on September 14, 2012, 22:20:09
Ik kan je zeggen, ze hier leren kennen is een stuk goedkoper :) , ik heb mijn veouw leren kennen toen ik in Indonesië werkt en zelf importeren kost heeeel veeeel geld. Al was dat destijds een stuk makkeliker danop dit moment, aziatische pareltjes...dat zijn het :pompom:
:clapping:

Dan heb ik geluk gehad dus! Al kost het zo ook geld, ik wilde natuurlijk meteen weten hoe het land waar ze van oorsprong vandaan komt eruit zag, dus 2 jaar geleden zijn we geweest! Fantastisch mooi zeg! En nu 2 jaar later kriebelt het alweer om te gaan! Vorig jaar in de Filipijnen geweest, ook zeer zeker de moeite waard!

Maar in Indonesie gewerkt dus, wat deed je daar? Lijkt me super!

LeonArdusS

Quote from: MVG on September 14, 2012, 23:00:43
  :clapping:

Dan heb ik geluk gehad dus! Al kost het zo ook geld, ik wilde natuurlijk meteen weten hoe het land waar ze van oorsprong vandaan komt eruit zag, dus 2 jaar geleden zijn we geweest! Fantastisch mooi zeg! En nu 2 jaar later kriebelt het alweer om te gaan! Vorig jaar in de Filipijnen geweest, ook zeer zeker de moeite waard!

Maar in Indonesie gewerkt dus, wat deed je daar? Lijkt me super!

Ik werkte in de hotellerie, heb 2 openingen van nieuwe hotels gedaan, de laatste job als assistent Food&Beverage manager.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

MVG

Leuk man! Dan heb je wel wat gezien dus!

LeonArdusS

 :nopompom:
Quote from: MVG on September 14, 2012, 23:07:28
Leuk man! Dan heb je wel wat gezien dus!

Yep, al lag de nadruk erg op de job, ik draaide tussen de 80-100 uur in de week. Zou ik nu echt niet meer kunnen.
Heb van Indonesië veel te weinig kunnen zien maar dat is wel gecompenseerd door de ervaring.

We raken wel erg off topic trouwens......sorry W.O
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

MVG

#149
Quote from: LeonArdusS on September 14, 2012, 23:14:42
:nopompom:
Yep, al lag de nadruk erg op de job, ik draaide tussen de 80-100 uur in de week. Zou ik nu echt niet meer kunnen.
Heb van Indonesië veel te weinig kunnen zien maar dat is wel gecompenseerd door de ervaring.

We raken wel erg off topic trouwens......sorry W.O

Dat is jammer inderdaad maar ach je hebt inderdaad wel de ervaring, die pakken ze je niet meer af!

Mwaa volgens mij vindt W.Otter off topic geneuzel niet zo erg, om even zijn eigen woorden te gebruiken: we hebben wel wat krediet opgebouwd he  ;D (al lijkt het hier inderdaad wel een café, wel gezellig!)