TTY livingroom

Started by tty, August 23, 2012, 14:19:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tty

2012-23/8 eindelijk!

Deze morgen alles geïnstalleerd. Ik wou het gewoon effe delen :headbanging:

WickedGame

Ziet er heel strak uit!

Kan zelfs zo in een meubelboekje  ;D

Zymotic


Jumping Jack

Strak maar die speakers staan niet echt ideaal volgens mij (laag, tegen de achterwand en vlak op het meubel)?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

tty

tja wat zou jij doen? Dit is al zeer grote stap voor mijn vrouw... ophangen no way. ongeveer 30cm lager dan mijn oor is dat zoveel te laag? ik kan ze zeker wat meer naar voor zetten.

T.

btw tzijn monitor audio's ism denon + vt50

Exxar

Op z'n minst rubber dempingsvoetjes onder de luidsprekers plaatsen en ze wat meer naar voor schuiven.
hebben ze een basspoort aan de achterzijde?

knubbe

Mooi dat je haard doorloopt in je audio meubel, ziet er strak uit. Mooie TV ook!
Bank vd trendhopper toevallig? (hoewel ze die volgens mij in wel meer zaken verkopen)

Enne de specs mogen wel wat uitgebreider he :)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

tty

ik zal vanavond wat meer specs erop zetten, zit hier eigenlijk aan mijn bureau op mijn werk... en het forum laat me niet los...of beter ik laat het forum niet los

ik denk baspoort vooraan BX2. In ieder geval ik kom van niets en dit is al super. Even getest deze morgen.

Jumping Jack

Poort zit dan idd vooraan maar dan nog is het beter voor het afstraalgedrag als je ze meer naar voren plaatst. En mss spikes eronder als je ze op het meubel wil laten staan...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs