De leukste iPad games ZONDER "credits" spam

Started by Raphie, June 16, 2012, 09:34:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Gisteren eens in de app store wezen struinen en een aantal games geprobeerd.
RealRacing2HD is toch op dit moment voor mij toch wel de leukste game met mooie graphics

Ik heb ook een aantal free games geprobeerd, zoals Smurfen, Ice Age e.d. maar deze games komen voor mij gelijk op dezelfde blacklist as Farmville e.d.
games die je proberen credits aan te smeren. natuurlijk kan je zelf blijven doorploeteren, maar de reward <> geinvesteerde tijd is minimaal dan.
Uit principe weiger ik geld in een bodemloze put te gooien als "online credits" dus dat soort games zoek ik niet

Dus vandaar dit topic, welke iPad games zijn zonder "credits kopen" model en leuk om te spelen, goed te besturen etc.

JBL PRX Power!

DVDGuy

Ik ben niet zo van de (behendigheids) spelletjes, maar kon gisteren Aces Traffic HD gratis downloaden en dat is meer een puzzelachtig spel, waarbij je logisch moet nadenken en dat vind ik een leuk tijdverdrijf.

Verder speel ik met plezier Sudoku, Klaverjassen en Mahjong.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

skank1

HoM, ice rage, heroes call, mini motor hd,

Kleine betaling: infinity blade, air attack hd
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

denoontje


BJF

Je bent enthousiast bezig met je iPad zie ik. Voor heeeel veel informatie over o.a. de iPad kan ik je iPadclub aanraden. Het bijbehorende forum staat ook nog eens vol tips en trucs.
NAD M10 V2
Elac FS247

Raphie

#5
ja, maar ik vind het hier leuker, vandaag remote gelinked aan m'n Itunes laptop en de iTunes server op m'n N5200 NAS
werkt perfect :D toch denk dat ik volgende maand ook nog ff wat Apple spul erbij ga kopen
2x nieuwe airport express voor streaming boven en beneden en een mac mini met HDMi op de pio
JBL PRX Power!

Starred