Robbert's stereo set: nieuw appartement!!! nog meer foto's p6

Started by Robbert54, June 5, 2012, 20:26:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

Quote from: erik s. on June 17, 2012, 14:28:50
mooie set zo. en over budget, elke set is een budget-set. maar net wat je budget is...  :devil:
ja dat is ook helemaal waar! merk nu ook wel dat geld niet alles is. Heb nu voor 700 euro een set staan en ben erg tevreden. Denk ook dat minder geld staat voor minder eisen, minder verwachtingen en meer luisterplezier :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Bas Akkerman

Quote from: Robbert54 on June 18, 2012, 21:43:35
wat maakt dat uit dan?? speakers staan net voor het meubel namelijk. Ja ervaar wel wat verschil ja, maar dat lijkt me ook logisch. De ene speaker staat veel vrijer dan de andere, maar het scheelt niet heel veel omdat er ook speakers aan de binnenkant zitten denk ik.
Ik dacht dat je met de verstoring in de balans bedoelde dat het wat rommelig klonk en dat kan te maken hebben met reflecties die tegen je meubel/tv komen. Vandaar mijn opmerking.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robbert54

Quote from: Bas Akkerman on June 18, 2012, 21:46:37
Ik dacht dat je met de verstoring in de balans bedoelde dat het wat rommelig klonk en dat kan te maken hebben met reflecties die tegen je meubel/tv komen. Vandaar mijn opmerking.
oh zo. ik snap hem. Denk wel dat dit enige invloed heeft, al merk ik weinig verschil wanneer ik de speakers naar voren zet.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Xander32

Quote from: Bas Akkerman on June 18, 2012, 21:46:37
Ik dacht dat je met de verstoring in de balans bedoelde dat het wat rommelig klonk en dat kan te maken hebben met reflecties die tegen je meubel/tv komen. Vandaar mijn opmerking.
... en daarom tevens mijn opmerking inzake de opstelling rechter speaker :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robbert54

Quote from: Xander32 on June 19, 2012, 09:56:12
... en daarom tevens mijn opmerking inzake de opstelling rechter speaker :).
nog even flink wat geluisterd en het is idd een verre van perfecte opstelling dat er 1 speaker in de hoek staat. Vandaag even de nieuwe cd van JM opgehad en het luisterplezier is idd niet minder. Denk dat ik nu ook wel makkelijker accepteer dat het geluid is zoals het is. Kan wel wat akoestieke aanpassingen doen, maar eigenlijk vind ik het prima. Er staat ook nog steeds een verhuizing op de planning, dus ga nu zeker niet meer teveel doen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Het blijft altijd een compromis sluiten in een bestaande ruimte, bij mij staat ook 1 front meer in de hoek en 1 in een meer "open ruimte". Met plaatsing kun je een hoop corrigeren maar ergens kun je niet verder en in een woonkamer doe je niet gauw grote akoestische aanpassingen. Al met al klinkt het hier ook perfect en het luister plezier is er hier ook niet minder om, en daar gaat het tenslotte bij iedereen om!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on June 20, 2012, 20:06:13
Het blijft altijd een compromis sluiten in een bestaande ruimte, bij mij staat ook 1 front meer in de hoek en 1 in een meer "open ruimte". Met plaatsing kun je een hoop corrigeren maar ergens kun je niet verder en in een woonkamer doe je niet gauw grote akoestische aanpassingen. Al met al klinkt het hier ook perfect en het luister plezier is er hier ook niet minder om, en daar gaat het tenslotte bij iedereen om!
helemaal mee eens!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Bas Akkerman

Quote from: Robbert54 on June 20, 2012, 21:15:25
helemaal mee eens!
Ik ook! Mijn kritische noot was ook niet bedoeld om jouw set naar beneden te halen hoor, gewoon een opmerking. Je kunt lezen dat je van je set geniet, nou dat is het belangrijkste!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robbert54

Quote from: Bas Akkerman on June 20, 2012, 21:17:12
Ik ook! Mijn kritische noot was ook niet bedoeld om jouw set naar beneden te halen hoor, gewoon een opmerking. Je kunt lezen dat je van je set geniet, nou dat is het belangrijkste!
oh had het ook niet als een kritische noot opgevat hoor, eerdere opbouwende of ondersteunende feedback ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Xander32

Quote from: Bas Akkerman on June 20, 2012, 21:17:12
Ik ook! Mijn kritische noot was ook niet bedoeld om jouw set naar beneden te halen hoor, gewoon een opmerking. Je kunt lezen dat je van je set geniet, nou dat is het belangrijkste!




In een living moet nou eenmaal geleeft kunnen worden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robbert54

Quote from: Xander32 on June 20, 2012, 21:25:07



In een living moet nou eenmaal geleeft kunnen worden.
precies en met de ruimte hier kun je gewoon echt helemaal niks. Hopelijk wordt de volgende ruimte wat groter. Maar voor wat je hier kunt qua ruimte ben ik erg tevreden.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Gewoon lekker naar Doetinchem verhuizen ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on June 20, 2012, 21:31:20
Gewoon lekker naar Doetinchem verhuizen ;)
;) wel een hele mooie plaats, zeker waar mijn "schoonvader" woont, maar wij gaan naar Enschedeeee
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Bas Akkerman

Quote from: Robbert54 on June 20, 2012, 21:37:07
;) wel een hele mooie plaats, zeker waar mijn "schoonvader" woont, maar wij gaan naar Enschedeeee
Ohw, daar ga ik zaterdag heen voor de competitie. Pfff, 10.30u al spelen en we komen uit Den Haag.  ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robbert54

Quote from: Bas Akkerman on June 20, 2012, 21:38:40
Ohw, daar ga ik zaterdag heen voor de competitie. Pfff, 10.30u al spelen en we komen uit Den Haag.  ;D
Poeh dan mag je vroeg uit bed! Extra scheenbeschermers aan bij de boeren (neem aan dat het voetbal is) ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Bas Akkerman

Quote from: Robbert54 on June 20, 2012, 21:40:03
Poeh dan mag je vroeg uit bed! Extra scheenbeschermers aan bij de boeren (neem aan dat het voetbal is) ;D
Lol, nee rolstoelhockey. Ook dan zijn scheenbeschermers niet eens zo'n slecht idee. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Quote from: Robbert54 on June 20, 2012, 21:40:03
Poeh dan mag je vroeg uit bed! Extra scheenbeschermers aan bij de boeren (neem aan dat het voetbal is) ;D
Hey oppassen jij met jouw "boeruh"   >:D.




;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robbert54

Quote from: Bas Akkerman on June 20, 2012, 21:41:18
Lol, nee rolstoelhockey. Ook dan zijn scheenbeschermers niet eens zo'n slecht idee. ;)
oh echt? zit je zelf in een roelstoel als ik zo vrij mag zijn dat te vragen??

Quote from: Xander32 on June 20, 2012, 21:44:15
Hey oppassen jij met jouw "boeruh"   >:D.




;D
;D volgens mij ben ik er zelf ook een :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Bas Akkerman

Quote from: Robbert54 on June 20, 2012, 21:50:20
oh echt? zit je zelf in een roelstoel als ik zo vrij mag zijn dat te vragen??
;D volgens mij ben ik er zelf ook een :D
Klopt, maar om een flauwe opmerking te maken, mijn oren doen het nog. ;) M.a.w. het kan me eigenlijk weinig schelen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robbert54

Quote from: Bas Akkerman on June 21, 2012, 15:05:10
Klopt, maar om een flauwe opmerking te maken, mijn oren doen het nog. ;) M.a.w. het kan me eigenlijk weinig schelen.
dat vind ik dan wel weer heel stoer! nog gewonnen??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Bas Akkerman

Quote from: Robbert54 on June 22, 2012, 11:25:28
dat vind ik dan wel weer heel stoer! nog gewonnen??
Het seizoen is al goed geslaagd, we zijn zo goed als tweede met een heel nieuw team. Maar morgen dus nog even mooi afsluiten, met als doel de meeste doelpunten voor en de minste tegen. Erekwestie. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robbert54

Quote from: Bas Akkerman on June 22, 2012, 11:30:10
Het seizoen is al goed geslaagd, we zijn zo goed als tweede met een heel nieuw team. Maar morgen dus nog even mooi afsluiten, met als doel de meeste doelpunten voor en de minste tegen. Erekwestie. ;)
kijk dat is mooi! heel veel succes dan morgen!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

goed nieuws! zijn eerste kandidaat voor een appartement in Enschede :headbanging: nu maar hopen dat het ook wat is. Heb er nog niks van gezien namelijk ??? als mijn speakers en tv er maar kunnen staan :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Pjotr

Mooie set! Heb zelf ook de nodige Music Hall apparatur staan (zie mijn onderschrift). Met de aanschaf van de Music Hall DAC25.3 is bij mij de muzikaliteit nog een flinke stap vooruit gegaan. Zeker qua scheiding van instrumenten en betere (lees verfijnde) basweergave.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

Robbert54

Quote from: Pjotr on June 22, 2012, 14:20:59
Mooie set! Heb zelf ook de nodige Music Hall apparatur staan (zie mijn onderschrift). Met de aanschaf van de Music Hall DAC25.3 is bij mij de muzikaliteit nog een flinke stap vooruit gegaan. Zeker qua scheiding van instrumenten en betere (lees verfijnde) basweergave.
oke, dat klinkt wel erg interessant! ben erg tevreden met de music hall tot nu toe, voor de prijs veruit de fijnste versterker die ik heb kunnen beluisteren
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo