nieuwe serie continuum

Started by dvd-fan, May 31, 2012, 10:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dvd-fan

Net pilot gezien, ziet er goed uit. Beetje scifi, maar speelt wel in 2012 ;).
http://www.imdb.com/title/tt1954347/
Hopelijk stoppen ze weer niet na een paar afleveringen >:(.
Zit trouwens nog steeds op het vervolg van HAVEN te wachten.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

modde239

Quote from: dvd-fan on May 31, 2012, 10:32:51
Net pilot gezien, ziet er goed uit. Beetje scifi, maar speelt wel in 2012 ;).
http://www.imdb.com/title/tt1954347/
Hopelijk stoppen ze weer niet na een paar afleveringen >:(.
Zit trouwens nog steeds op het vervolg van HAVEN te wachten.
Robin

Ben deze serie ook begonnen inderdaad veelbelovend....wat Haven betreft seizoen 3 begint op 21 september in the USA.....nog even geduld...

riwi

#2
Klinkt goed. Zal hem eens opzoeken.
Zit net midden in Alcatraz met "criminals from the past" :)

Bedankt voor de tip  :)

<edit : jammer dat er geen geluid bij is ; dwz alleen waardeloos apple aac 2.0 geluid ;) >

alexander2

ben ook benieuwd naar deze serie zijn er al mensen die de eerste aflevering hebben gezien?

modde239

Quote from: alexander2 on June  2, 2012, 19:01:04
ben ook benieuwd naar deze serie zijn er al mensen die de eerste aflevering hebben gezien?

Staat al vermeld.....

mack

De trailer zag er veelbelovend uit.

Vandaag even de eerste aflevering bekijken het is toch k*t weer.

riwi

Gisteren gekeken. Acteerwerk is niet super geweldig, maar verder wel interessant en leuk genoeg om te blijven kijken. Leuke hoofdrolspeelster ook wel.

alexander2

Quote from: riwi on June  3, 2012, 12:39:17
Gisteren gekeken. Acteerwerk is niet super geweldig, maar verder wel interessant en leuk genoeg om te blijven kijken. Leuke hoofdrolspeelster ook wel.
Dan 'spaar' ik wel een paar afleveringen. ;)

jowi

Je merkt goed dat ze weinig geld hebben voor goede acteurs inderdaad, en dat CGI en special effects en een slap script tegenwoordig goedkoop zijn :D kreeg een beetje Alcatraz gevoel qua verhaallijn, en je weet op wat details na, na de 1e aflevering precies waar het seizoen over gaat... ik kijk het nog 1 of 2 episodes aan. Geen hooglvlieger denk ik maar wellicht een aardige 'filler' om de de tijd te doden tot de échte series weer beginnen :D

Flavio

Ik vond de eerste aflevering best wel aardig en Rachel Nichols is altijd prettig om naar te kijken.  :D
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

m9

Quote from: dvd-fan on May 31, 2012, 10:32:51
Net pilot gezien, ziet er goed uit. Beetje scifi, maar speelt wel in 2012 ;).
http://www.imdb.com/title/tt1954347/
Hopelijk stoppen ze weer niet na een paar afleveringen >:(.
Zit trouwens nog steeds op het vervolg van HAVEN te wachten.
Robin

heb een aantal afleveringen van haven bekeken (6 of 7) maar vind er eerlijk gezegd geen bal aan, maar ieder zijn ding.

Xstream

#11
Ik ben nog niet zo onder de indruk van deze serie. Komt me allemaal toch wat te flauw en goedkoop over. Rachel Nichols is leuk om naar te kijken, maar verder is 't eigenlijk wel tergend slecht ;) Ben nu al 2 keer in slaap gevallen, en dat overkomt me alleen bij series die me totaal niet kunnen boeien :D

Haven vond ik overigens ook geen bal aan.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Quote from: m9 on July  6, 2012, 11:33:56
heb een aantal afleveringen van haven bekeken (6 of 7) maar vind er eerlijk gezegd geen bal aan, maar ieder zijn ding.

Haven vond ik ook taai in het begin. Maar aan het einde van seizoen 1 komt de rode draad wat meer in beeld en vond ik het wel interessanter worden : S01E01 t/m 8 in ongeveer een jaar tijd gekeken. De rest (t/m S02) in 2 maanden

Quote from: Xstream on July 11, 2012, 14:34:08
Ik ben nog niet zo onder de indruk van deze serie. Komt me allemaal toch wat te flauw en goedkoop over. Rachel Nichols is leuk om naar te kijken, maar verder is 't eigenlijk wel tergend slecht ;)
Volgens mij staat er tot ep 10 geplanned en dan zal het wel op houden. Ook de titel van aflevering 10 "End Times" voorspelt niet dat er een vervolg is. Maar je weet maar nooit.

riwi


alexander2

Ik vond S1 niet slecht voor een tv serie laat S2 maar komen.

katwax

Niet super, maar toch goed genoeg dus laat S2 maar komen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

m9

vrees dat het bij 10 afleveringen blijft.

alexander2

Quote from: m9 on August 30, 2012, 13:19:00
vrees dat het bij 10 afleveringen blijft.

Nee hoor er staat een S2 gepland. ;)