Welk keyboard voor de iPad?

Started by B., May 23, 2012, 23:16:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B.

Ik typ dit bericht nu vanaf mijn nieuwe iPad. Dit is gelijk de kern van het probleem :D. Ik vind het namelijk lastig om op een virtueel toetsenboard snel te kunnen typen.

Ik ben dus opzoek naar een keyboard met de volgende wensen:
- Apple touch en feel. Dus geen plastic meuk.
- ook in landscape te gebruiken!!
- toetsenboard moet los te koppelen zijn van de stand.

De normale Apple keyboard zou mooi zijn, maar daar wordt naar mijn weten geen stand voor grmaakt waarbij je de ipad ook in landscape kan gebruiken. Mochten jullie tips of ervaringen hebben, dan wordt dat gewaardeerd :)

sj0er-D

Standaard hoes waarmee je de iPad in landscap rechtop kunt zetten + het kleinste Apple toetsenbord?

paaj

#2
dat inderdaad, die hoeft niet fysiek verbonden te worden toch? Gebruik zelf m'n iPad altijd in portret en dan kan ik me voorstellen dat de standaard dock wel handig is.

zo'n dock standaard misschien iets: link
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

B.

Jawel, moet fysiek verbonden zijn zodat ik ´m ook op schoot kan gebruiken :)


jasjenl

#5
Quote from: jowi on May 24, 2012, 08:24:08
http://www.ipadclub.nl/37765/brydge-bluetooth-toetsenbord-maakt-van-je-ipad-een-macbook/
Daar kun je de iPad maar op één manier in plaatsen.

Wat je zou kunnen doen: een gewoon Apple Bluetooth Keyboard in combinatie met een Origami Workstation:
Origami Workstation.

Of de nieuwe Logitech Ultrathin Keyboard Cover zou ook een optie zijn.
Logitech Ultrathin Keyboard Cover

Beiden bieden de mogelijkheid de iPad zowel portrait als landscape te plaatsen.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

jowi

Quote from: jasjenl on May 25, 2012, 18:28:43
Daar kun je de iPad maar op één manier in plaatsen.
Tja... maar goed als IK perse een toetsenbord er bij zou willen zou ik sowieso meteen een macbook kopen en niet gaan prutsen met losse toetsenborden op iets waar niet voor niets geen toetsenbord bij zit ;)

CineSmurf

Dat logitech ding is wel cool!
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

B.

Het is de originele Apple geworden. Ding typt zo lekker, voelt echt weer als Apple :)  Dat weten die gasten toch altijd goed voor elkaar te krijgen.

Een Macbook zou ook mooi zijn, maar ik wil juist van dat hele pc gebeuren af. Ik heb nu alleen een iPad en een iPhone. Een HP laptop ligt als muziek/film server in de kast :)

jasjenl

Als je er dan toch nog een stand bij zou willen zou je die Origami die ik hierboven noemde kunnen overwegen.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Martijnst1990

Vandaag staat er een mooi keyboard op 1dayfly.nl

Staat alleen geen merk bij, maar voor dit geld heb ik er toch maar 1 besteld, ziet er in ieder geval mooi uit.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Thunder

Heb hem ook besteld. Mijn leren Target draaihoes begint slechter te worden.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

Martijnst1990

#12
Quote from: Thunder on June 11, 2012, 10:01:47
Heb hem ook besteld. Mijn leren Target draaihoes begint slechter te worden.
En de mijne is nu al stuk...  ::) Toetsen die hij niet wilt pakken of blijven hangen en soms wilt hij niet connecten. Nu afwachten hoe snel 1DayFly dit soort dingen afhandeld.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Thunder

De mijne werkt prima. Duurt alleen even voordat hij weer uit de slaapstand komt, maar daar kan ik wel aan wennen.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

Interficior

Quote from: B. on May 25, 2012, 22:07:27
Het is de originele Apple geworden. Ding typt zo lekker, voelt echt weer als Apple :)  Dat weten die gasten toch altijd goed voor elkaar te krijgen.
Zoals de Apple Extended II? ;D
Take it or lease it

Robbo

Interessant die Logitech.

Maar ik vind dat nieuwe keyboard-cover van de MS Windows8 tablet past echt geniaal.