Post hier je muziekinstallatie video's

Started by Kingpin, May 16, 2012, 13:08:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Elke video hetzelfde nummer ter vergelijking?

Ja
Nee

Kingpin

Nou vooruit dan omdat toch niemand post ... even een upje ...



En een clipje waar het volume "iets" te hard stond :-X

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Siddartha

erg leuk topic, dus heb ook maar een filmpje gemaakt. Excuus, niet met het nummer wat al meerdere malen is geweest, maar met een persoonlijke favoriet.

Ben benieuwd naar wat jullie er van vinden!

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Kingpin

#177
Ik zie het filmpje nu pas, ziet er goed uit !
Wordt tijd dat er meer hun set posten, geeft toch wel een mooie indruk vind ik.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Jumping Jack

Ik heb ook nog eens een crappy filmpje geschoten, speciaal voor jou Kingpin  ;).

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Siddartha

Quote from: Kingpin on April 24, 2016, 13:19:32
Ik zie het filmpje nu pas, ziet er goed uit !
Wordt tijd dat er meer hun set posten, geeft toch wel een mooie indruk vind ik.
Inmiddels er al weer eea veranderd... Tijd voor een nieuw filmpje hahaha
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Kingpin

Quote from: Jumping Jack on April 25, 2016, 21:49:00
Ik heb ook nog eens een crappy filmpje geschoten, speciaal voor jou Kingpin  ;).
Mooie set zeg !
Ook mooi weggewerkt.
Gaat dat wel goed trouwens wbt de speakers zo dicht op de wand en geen toe-in?

Quote from: Siddartha on April 25, 2016, 22:30:27
Inmiddels er al weer eea veranderd... Tijd voor een nieuw filmpje hahaha
Idd, bring it on :D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Jumping Jack

Quote from: Kingpin on April 25, 2016, 22:43:56
Mooie set zeg !
Ook mooi weggewerkt.
Gaat dat wel goed trouwens wbt de speakers zo dicht op de wand en geen toe-in?

Bedankt, filmpje is wel erg slecht zeg. Binnenkort maar eens een deftige camera lenen bij de schoonouders  ;).
De speakers hebben lichte toe-in (ze stralen breed af en worden eigenlijk geadviseerd om niet in te draaien). En dat ze relatief dicht tegen de achterwand staan, is een feit maar: 1) het kan niet anders, er lopen hier twee kleuters rond; en 2) ik heb ze nog verder naar voren gehaald bij wijze van experiment, maar erg veel verschil maakte dat niet, helemaal vrij kunnen ze toch niet staan. Het zijn transmissielijnen met een erg smalle baffle en brede afstraling, dat maakt dat ze eigenlijk behoorlijk makkelijk te plaatsen zijn.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack