Monster 3D Vision

Started by Zymotic, November 22, 2011, 20:12:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

#50
Quote from: SpeedyAndré on March 28, 2012, 17:21:13
De Optoma versie is identiek aan de Monster en die kan je wel in NL krijgen, sterker nog voor minder dan €100 incl. de RF zender ;)
Aangezien dit niet bij een sponsor is plaats ik maar geen link.


André  8)

En dat na al de moeite die ik gedaan heb  ;), ik ben wel sponsor en ja je kan ze gerust bij ons bestellen hoor kom maar op met dat lijstje.

home@the movies

Quote from: john2910 on March 28, 2012, 17:03:40
Hallo ik heb intresse om zo een monstervision 3d kit te bestellen.

Alleen bezit ik helaas geen creditcard en in nederland zijn ze volgens mij niet verkrijgbaar.

Mischien als er meer mensen intresse hebben kunnen we een soort powerbuy doen.....

Laat maar horen, ik wil gerust een mooie prijs trachten te maken voor deze brillen.

Groeten
Werner

Home@the movies
www.homeatthemovies.be
www.cinedream.be
Home@the movies
//

SpeedyAndré

Als je prijs in de buurt van die ander zit heb ik wel interesse in een Optoma RF setje van emitter en bril voor op mijn Optoma 3d-xl.
Op je website zie ik wel andere brillen en geen Optoma's ... (ik haal die shop wel even weg).

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

john2910

Quote from: home@the movies on March 28, 2012, 17:53:35
Laat maar horen, ik wil gerust een mooie prijs trachten te maken voor deze brillen.

Groeten
Werner

Home@the movies
www.homeatthemovies.be
www.cinedream.be
Home@the movies
//


U heeft pm ;)

THX-UltraII

#54
Eerste indruk MV3D glasses:

Afgelopen weekend voor het eerst met de MV3D/Optoma brillen kunnen testen. WOW!! Wat een verschil met de Sony brillen op de VW95!!!!
Echt ongelooflijk wat voor verschil andere brillen kunnen maken. Het fine-tunen van de emitter met Duty Cycle en Delay instellingen kost echt wel wat tijd, maar daarna heb je ook wat. Ik heb vergeleken met de Sony brillen. Ik heb EN meer licht EN (veel) minder ghosting (nagenoeg verdwenen).

Nu ga ik nog op zoek naar een hogere gain doek en ik verwacht dat ik daarna content ben met de lichtopbrengt voor 3D.

Zymotic

Goed om te horen! Is er al een aanbieder die het compleet leverd voor een VW30, of blijft het zelf knutselen?

SpeedyAndré

Dat wordt knutselen vrees ik, al stelt dat erg weinig voor als de emitter via usb wordt gevoed want dan hoef je maar 2 aders op een jackplug te solderen.
Inmiddels heb ik ervaring met deze Optoma 3D kit, hij werkt feilloos met een acceptabele helderheid die je met een hogere dutycycle verder kan opvoeren.
Mijn 3D opstelling bestaat uit een PS3 die op een Optoma 3d-xl converter zit en daar zit de rf emitter ook op.
De 3d-xl stuurt via een Moome box mijn analoge Sony 1292 crt projector aan en die geeft 720p 100/120Hz op z'n sloffen weer.
Ik had problemen verwacht met te traag fosfor (nagloeien) maar dat zie ik totaal niet.
Misschien komt het door de anti-streaking mod die op elk neckboard zit, deze doet erg veel goeds met de timing.

Erg prettig bij deze bril is dat je met een laptop de rf emitter kan instellen (delays en dutycycle), je ziet direct wat er verandert.
Dat maakt optimaal instellen een eitje, véél prettiger dan met het joystickje van de rf emitter etteren :)
De lichtopbrengst valt me alleszins mee, maar ik heb dan ook een Carada scherm met 1.4 gain.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

john2910

Ik heb ook een monsterkit besteld bij home@the movies..

Maar helaas tot op heden nog steeds niks gehoord van ze......

SpeedyAndré

Ik las ergens iets over een showroom (her)inrichten dus daar daar zal de aandacht wel heen gaan momenteel.
Mijn kit heb ik elders gehaald want ook ik heb na een week niks gehoord behalve dat hij de lage prijs kon geven.
Bij 'elders' was de kit op voorraad dus die had ik binnen een paar dagen in huis ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Zymotic


THX-UltraII

Quote from: john2910 on April  8, 2012, 10:36:53
Ik heb ook een monsterkit besteld bij home@the movies..

Maar helaas tot op heden nog steeds niks gehoord van ze......
Werner van Home@themovies is met vakantie.

SpeedyAndré

Fijn voor Werner maar dat meldt ie nergens, zelfs niet via pm als je het over een bestelling hebt ...
Opeens is het een week lang stil  ???

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Zymotic

Ook geen out of office reply?

john2910

Quote from: THX-ultraII on April 10, 2012, 11:32:59
Werner van Home@themovies is met vakantie.

Dat wil ik ook wel ;D ;D

Dan wachten we nog even..

Enig idee waneer hij er weer is?

home@the movies

Quote from: john2910 on April  8, 2012, 10:36:53
Ik heb ook een monsterkit besteld bij home@the movies..

Maar helaas tot op heden nog steeds niks gehoord van ze......

Met alle respect maar ik heb je op 6 April een mailtje gestuurd dat we op vakantie waren tot en met 9 April en dat ik je ging contacteren.
Ik begrijp absoluut dat mensen graag zeer snel worden geholpen maar als we op vakantie zijn dan beloof ik plechtig aan mijn vrouw om geen computer mee te nemen en ook geen werk te verrichten, het heet nl vakantie voor iets hé  ;) ;)

Ik zat in een ski hut op 2800 meter hoogte en de enige mogelijkheid om te internetten was een internet cafe in de vallei, waarvan ik op een onbewaakt moment  als mijn vrouw even niet keek gebruik heb gemaakt om even op het forum te kijken.  :-[ :-[ :-[

Als ik dan terug ben uit vakantie " nu dus" heb ik een hoop mails te verwerken we zijn nu 13 April dat is dus toch niet zo erg lang wachten hé.


Maar goed even terug on toppic, de brillen set van Optoma bestaat enkel uit de RF zender en dus geen infra rood, volgens mij wou je beiden? dat kan dus niet met de Optoma set.

Ik hoor graag terug van je.

Vriendelijke groeten

Werner

home@the movies

Quote from: SpeedyAndré on April 10, 2012, 11:41:11
Fijn voor Werner maar dat meldt ie nergens, zelfs niet via pm als je het over een bestelling hebt ...
Opeens is het een week lang stil  ???

André  8)

Hi Andre

jammer genoeg waren we reeds op vakantie vertrokken toen je mij de mails ivm een eventuele bestelling hebt gestuurd, we waren nl reeds weg op 30 Maart en jou mails zijn twe dagen later verstuurd. :(

Ik heb ze dus pas een tijd later kunnen lezen, uit veiligheidsoverwegingen meld ik meestal niet dat we op vakantie zijn omdat ik niemand op het idee wil brengen dat we niet thuis zijn.
Meestal is er op de vakantie plek wel een mogelijkheid om toch snel even een paar dingen af te handelen, echter op deze locatie had ik dat een beetje verkeerd ingeschat en kon dit dus niet.
Volgende keer zal ik trachten wat beter te communiceren, mijn excuses  ;)

home@the movies

Bij Deze aan iedereen die nog interesse heeft, ik ben dus weer terug uit vakantie  ;D ;D ;D ;D ;D

Geen benen gebroken, en dus weer helemaal klaar om er in te vliegen, ik hoor graag van jullie.

Voor alle duidelijkheid nog even melden, de Optoma kit heeft enkel RF en GEEN infra rood emitter in de set zitten.

Vriendelijke groeten

werner
Home@The Movies

SpeedyAndré

#67
Ok, onhandige samenloop van omstandigheden dus ...
Leuk om te vermelden is dat in de rf kit ook een vesa din naar jack kabeltje zit, heel handig als je een 3d-xl hebt ;)
Bij mijn 3d-xl hoort een zd201 bril (IR) en die ga ik niet gebruiken omdat ik geen goede emitter heb.
Hij is zo goed als nieuw.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

john2910

#68
Quote from: home@the movies on April 13, 2012, 13:38:40
Met alle respect maar ik heb je op 6 April een mailtje gestuurd dat we op vakantie waren tot en met 9 April en dat ik je ging contacteren.
Ik begrijp absoluut dat mensen graag zeer snel worden geholpen maar als we op vakantie zijn dan beloof ik plechtig aan mijn vrouw om geen computer mee te nemen en ook geen werk te verrichten, het heet nl vakantie voor iets hé  ;) ;)

Ik zat in een ski hut op 2800 meter hoogte en de enige mogelijkheid om te internetten was een internet cafe in de vallei, waarvan ik op een onbewaakt moment  als mijn vrouw even niet keek gebruik heb gemaakt om even op het forum te kijken.  :-[ :-[ :-[

Als ik dan terug ben uit vakantie " nu dus" heb ik een hoop mails te verwerken we zijn nu 13 April dat is dus toch niet zo erg lang wachten hé.


Maar goed even terug on toppic, de brillen set van Optoma bestaat enkel uit de RF zender en dus geen infra rood, volgens mij wou je beiden? dat kan dus niet met de Optoma set.

Ik hoor graag terug van je.

Vriendelijke groeten

Werner


Bedankt voor uw reactie...

Dus als ik het goed begrijp heeft u niet de orginele monstervision kit te koop van monster?(daar zit ook een ir reciever en rf transmitter bij).

Mvg

THX-UltraII

Quote from: john2910 on April 13, 2012, 17:55:55
Bedankt voor uw reactie...

Dus als ik het goed begrijp heeft u niet de orginele monstervision kit te koop van monster?(daar zit ook een ir reciever en rf transmitter bij).

Mvg
nee, die zijn niet te krijgen in de EU. Enige plek waar je die kan bestellen is via de AVS Science shop

john2910

Quote from: THX-ultraII on April 14, 2012, 11:04:13
nee, die zijn niet te krijgen in de EU. Enige plek waar je die kan bestellen is via de AVS Science shop

Dat is jammer :(