Belgen

Started by Exmo, October 21, 2011, 19:28:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twido

#75
Sinds kort een venstermik  :P
maw een limburger uit Hasselt !
Ik zoek trouwens nog iemand die mijn nieuwe HT eens wil afstellen en mij wat wil bijleren hierover. (ben een echte leek) en weet vaak niet of ik wel goed bezig ben  :notify:
Heb niet de indruk het beste uit mijn opstelling te krijgen. (onkyo 3008 + speakercraft inbouw speakers)
Kan me dan ook helpen met mij een keuze te maken voor een sub die ik graag in een meubel wil verwerken zodat die onzichtbaar is (net zoals de rest van de boxen zouden moeten worden)

Greetz

KayaRahnee

#76
Ik woon in de streek tussen Hasselt en Diest, een grensgeval dus.
Diest = Vlaams Brabant en Hasselt hoofdstad van Limbug ......... maar Limburg bestaat dan weer niet volgens veel Belgen.
Trouwens wat vele Nederlanders (en Belgen)  niet zullen weten is dat Diest Oranjestad is.
http://www.toerismediest.be/stad.php?ts=1&id=5
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Fasty

Een rasechte schapekop here...

Exxar

Ik woon in de ruime regio rond Gent  :)

Jumping Jack

Quote from: Exxar on November 23, 2012, 20:23:48
Ik woon in de ruime regio rond Gent  :)

Ah ja? Ik ook (Merelbeke) ...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

RonK.

Reserve Belg  ;D ............................ ik leef bijna op de Grens en op het randje van.

Onder de rook van T'Stad.

trickl

Quote from: ronnydepony on October 21, 2011, 22:22:42
zelfs West-Vlamingen ontbreken niet  :headbanging:
Jup, hier nog ene uit West-Vlaanderen  ;D

Groetjes,
PP
Woonkamer HT: Marantz SR7007, Marantz UD5007,B&W all around, Samsung EU40ES7000, Sony SCD-XB770, Marantz DV4500, Squeezebox Classic.
Mijn bureau HT: Marantz SR6014, Sony BDP S390, B&W DM630 Front, DM 601s3 Rear, ASW 650 Sub, PiCorePlayer.

skank1

Quote from: trickl on November 25, 2012, 20:35:19
Jup, hier nog ene uit West-Vlaanderen  ;D

Groetjes,
PP

Idem
En nogmaals, vergeet ons vlaams film forum niet :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

road rebel

Quote from: Erik on October 24, 2011, 20:36:25
Ik vind het veel interessanter te weten of er ook franstalige belgen durven te komen ;D

Ik beken! Echte tweetalige taalgrensbewoner, aan de goed(kope) kant met Frans als moedertaal en Nederlands als schooltaal.  :P Na 7jaar infiltratie in Merelbeke (OostVlaanderen) ben ik sinds anderhalf jaar expat in.... Friesland :blink:

squeek

Quote from: road rebel on December  6, 2012, 09:25:38
Ik beken! Echte tweetalige taalgrensbewoner, aan de goed(kope) kant met Frans als moedertaal en Nederlands als schooltaal.  :P Na 7jaar infiltratie in Merelbeke (OostVlaanderen) ben ik sinds anderhalf jaar expat in.... Friesland :blink:

Dus ge zijt ne waal die in holland zijt gaan wonen?  ???
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Dirk

Quote from: squeek on December  6, 2012, 19:19:02
Dus ge zijt ne waal die in holland zijt gaan wonen?  ???
maar zijn nederlands is wel dik in orde...voor een waal ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Exxar

 :withstupid:

Ik ken bekendere die het een pak minder goed doen...

squeek

Quote from: Dynky on December  6, 2012, 19:22:08
maar zijn nederlands is wel dik in orde...voor een waal ;)

Dat hoor je me ook niet zeggen hoor.  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

road rebel

Quote from: squeek on December  6, 2012, 19:19:02
Dus ge zijt ne waal die in holland zijt gaan wonen?  ???

Zo kan je het samenvatten. Alleen ben ik voor de Walen "le flamand" en voor de Vlamingen "diene van over de Schelde", en sinds kort voor de Friezen: "de Belgiër".  :alien:

@Exxar: Klopt als een bus, zeker als je refereert naar Eliotte la roupette. Alleen deed een Leterme het niet echt beter. Bij diene "met het charisma van een natte dweil" was het ook Frans "mee oar op". Om maar te zwijgen van Bartjes Frans.  :D

road rebel

#89
Quote from: Dynky on December  6, 2012, 19:22:08
maar zijn nederlands is wel dik in orde...voor een waal ;)

:baaa:

squeek

Quote from: road rebel on December  6, 2012, 20:21:25
Zo kan je het samenvatten. Alleen ben ik voor de Walen "le flamand" en voor de Vlamingen "diene van over de Schelde", en sinds kort voor de Friezen: "de Belgiër".  :alien:

@Exxar: Klopt als een bus, zeker als je refereert naar Eliotte la roupette. Alleen deed een Leterme het niet echt beter. Bij diene "met het charisma van een natte dweil" was het ook Frans "mee oar op". Om maar te zwijgen van Bartjes Frans.  :D

hehe, dus je bent nergens echt thuis en ook weer wel.  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

r_flagg

Nog een mede Nederbelg   ;D
Woonachtig in dezelfde hoek als LEON: Hamont-Achel-Neerpelt ( en Valkenswaard dus)
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

chaka

Ook uit België (kanten van leuven) maar soms steek ik de grens over voor de burgerking en de pj weer te laten afstellen.
under construction

Nicklazzz

Zelf van Merksem, afkomstig van Zandvliet naast ossendrecht,hoogerheide...
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Cantodea

West-Vlaming, Kortemark op een halve marathon van Langemark  :clapping: ;D
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

Exxar

 ;D Die is goed. Mijn vriendin is van Langemark  :)

skank1

Quote from: skank1 on October 24, 2011, 16:45:56
Count me in  :headbanging:

Ons Belgisch forum nogmaals http://htff.actieforum.com/

Forum is vershuisd naar Home-theater.be (voor Belgen)
Dit om iedereen beter te kunnen dienen.. met tal van nieuwigheden !
Oude forum nog beschikbaar als archief en om eventueel dingen over te plaatsen
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

Worden alle accounts en posts automatisch overgezet? Ik kan nl. niet inloggen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skank1

Quote from: HTip on February 19, 2013, 18:54:19
Worden alle accounts en posts automatisch overgezet? Ik kan nl. niet inloggen.

Helaas niet.
Ze laten op het oude forum niet toe dat je de database exporteert.. (Een reden te meer om over te stappen)
De nieuwe kunnen we wel exporteren indien nodig (maar dat zal niet snel gebeuren, lees nooit :p) en heeft een backup ook, beter beveiligd tegen spam, en veel meer!

We verwelkomen je meer dan graag daar !
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Waar blijven de belgen hier ! :p
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii